Відкриті дані: практика не відповідає теорії

Наталія Чабан
673
1 Серпня 2021
Відкриті дані: практика не відповідає теорії
673
1 Серпня 2021

Завдання замовника під час перевірки тендерної пропозиції — зрозуміти, чи відповідає вона вимогам тендерної документації. Але є напрями, які до цих пір викликають протиріччя та сумніви обох сторін закупівельного процесу, зокрема стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Для прикладу: замовник, який вимагає документальне підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, та учасник, яким не виконані в повному обсязі вимоги тендерної документації. Вам теж знайома така ситуація? Тоді знайомимось із позицією Уповноваженого органу та дізнаємось, як правильно відстояти своє право, гарантоване Законом. Висновки і поради підкріпимо рішенням Органу оскарження, висновки якого вас не залишать байдужими.

Всесвітньо відомий вислів «Хто володіє інформацією, той володіє світом» можна сміло застосувати до частини 1 статті 17 Закону, яка має не тільки переконливий перелік підстав, за наявності яких замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, але й суттєві можливості та обов’язки замовника самостійно перевіряти інформацію, надану учасниками.

Отже, частиною 1 статті 17 Закону передбачено аж тринадцять підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерних пропозицій недобросовісних учасників, перелік яких є вичерпним.

Крім того, відповідно до частини 5 статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена...

Замовникам

Публікації, які стосуються сфери публічних (державних) закупівель від «А» до «Я» згруповані відповідно до специфіки