А ви визначили відповідального за завершення процедур закупівель, розпочатих ТК?

Наталія Чабан
1073
8 Листопада 2021
А ви визначили відповідального за завершення процедур закупівель, розпочатих ТК?
1073
8 Листопада 2021

Законодавче  право замовників покладати обов’язки щодо проведення процедур закупівель на тендерний комітет завершується. Так, з 01.01.2022 тендерний комітет як самостійний інститут втрачає свою законну силу, передаючи повністю «кермо влади» уповноваженій особі.

Характерними рисами будь-якого перехідного періоду є безліч запитань та неузгодженостей, зокрема, щодо механізму завершення та відповідальності за процедури закупівель, розпочаті тендерним комітетом до 01.01.2022. Для отримання компетентної позиції та з’ясування подальших дій замовника пропонуємо ознайомитися з баченням Уповноваженого органу з цього питання.

Так, від відокремленого підрозділу «К»  ДП «Е» надійшов запит № 1355/2021 такого змісту: «Доброго дня! Відповідно до норм Закону України „Про публічні закупівлі“ (далі – Закон) на підприємстві утворений тендерний комітет, який організовує та проводить процедури закупівель. З 01.01.2022 проводити процедури закупівлі можуть виключно уповноважені особи. З цього приводу виникають запитання:

  • хто з 01.01.2022 повинен завершувати процедури закупівель, якщо вони розпочаті тендерним комітетом до 01.01.2022: тендерний комітет чи уповноважена особа?
  • пунктом 5 частини 10 статті 11 Закону передбачено, що УО забезпечує оприлюднення в ЕСЗ інформації, необхідної для виконання вимог Закону. Чи можливе під час оприлюднення інформації накладення ЕЦП іншою особою, визначеною наказом по підприємству для супроводження роботи УО?».

Відповідь Уповноваженого органу на запит така: «Шановний користувачу, повідомляємо, що відповідь на аналогічний запит міститься...

Тендерний комітет/уповноважена особа

Публікації, тематикою яких є особливості організації закупівельної діяльності замовника