ДП «Прозорро» повідомило, що електронна система закупівель продовжує розвиватися з метою підвищення зручності та ефективності для користувачів. Так, з 28.08.2025 в ЕСЗ впроваджується новий функціонал — надання пояснень до скарги АМКУ.
Механізм подання скарги залишається без змін, при цьому 28.08.2025 з’явиться новий функціонал, який надає можливість додавання пояснень до скарги.
Пояснення до скарги — це текстові дані, які в разі потреби можуть доповнюватися відповідними файлами.
Пояснення до скарги може надавати як замовник закупівлі, так і скаржник, що подав скаргу. При цьому кожен може подавати необмежену кількість пояснень у межах розгляду однієї скарги.
Пояснення надаються замовниками та скаржниками з особистого кабінету на майданчику, а відображаються на майданчиках, на порталі та в кабінеті АМКУ.
Якщо хтось зі сторін хоче додати пояснення до скарги, потрібно заповнити чотири пункти:
- пункт скарги, до якого відноситься пояснення, — обов’язкове поле;
- заголовок пояснення — обов’язкове поле;
- текст пояснення — обов’язкове поле;
- документи до пояснення — опціональне поле, не є обов’язковим.
Інформація, зазначена в поясненні, має бути прив’язана до конкретного пункту скарги.
Скаржник і замовник можуть подавати пояснення як з власної ініціативи, так і у відповідь на запит АМКУ.
Інтерфейс нового функціоналу може відрізнятися залежно від обраного електронного майданчика.
Більше інформації про зміни читайте тут.










