З 28.08.2025 в ЕСЗ новий функціонал — надання пояснень до скарги АМКУ

Редакція
832
27 Серпня 2025
З 28.08.2025 в ЕСЗ новий функціонал — надання пояснень до скарги АМКУ
832
27 Серпня 2025

ДП «Прозорро» повідомило, що електронна система закупівель продовжує розвиватися з метою підвищення зручності та ефективності для користувачів. Так, з 28.08.2025 в ЕСЗ впроваджується новий функціонал — надання пояснень до скарги АМКУ.

Механізм подання скарги залишається без змін, при цьому 28.08.2025 з’явиться новий функціонал, який надає можливість додавання пояснень до скарги.

Пояснення до скарги — це текстові дані, які в разі потреби можуть доповнюватися відповідними файлами.

Пояснення до скарги може надавати як замовник закупівлі, так і скаржник, що подав скаргу. При цьому кожен може подавати необмежену кількість пояснень у межах розгляду однієї скарги.

Пояснення надаються замовниками та скаржниками з особистого кабінету на майданчику, а відображаються на майданчиках, на порталі та в кабінеті АМКУ.

Якщо хтось зі сторін хоче додати пояснення до скарги, потрібно заповнити чотири пункти:

  • пункт скарги, до якого відноситься пояснення, — обов’язкове поле;
  • заголовок пояснення — обов’язкове поле;
  • текст пояснення — обов’язкове поле;
  • документи до пояснення — опціональне поле, не є обов’язковим.

Інформація, зазначена в поясненні, має бути прив’язана до конкретного пункту скарги.

Скаржник і замовник можуть подавати пояснення як з власної ініціативи, так і у відповідь на запит АМКУ.

Інтерфейс нового функціоналу може відрізнятися залежно від обраного електронного майданчика. 

Більше інформації про зміни читайте тут.

Технічна реалізація Прозорро для замовників

Поступово наближаючись до повної електронізації українських публічних закупівель, у замовників та учасників можуть виникати безліч запитань, зокрема щодо технічної реалізації нововведень на акредитованих майданчиках. Саме висвітленню цієї теми присвячений даний розділ.

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО