Зміст
Визначити очікувану вартість — один з найвідповідальніших етапів закупівлі. А особливо, якщо уповноважена особа лише починає працювати в електронній системі закупівель Prozorro і не має достатньої кількості аналогічних закупівель для орієнтира.
І саме тому в E-Tender створили помічника «Аналіз цін», який допомагає визначити очікувану вартість закупівель, а значить, економить час УО, спрощує роботу й дає впевненість у сформованій вартості.
Як працює «Аналіз цін» від E‑Tender
Уявіть: ви плануєте закупити ноутбуки, молоко чи пробірки. Заходите на сторінку потрібного товару у своєму кабінеті — і бачите:
- Ціни за обраним товаром — мінімальна, медіанна та максимальна. Це допомагає зрозуміти реальну ринкову ситуацію.
- Список постачальників — хто та за якою ціною продає цей товар, і можете використовувати ці дані для прямих договорів або прогнозувати учасників у майбутньому запиті.
- Зручні фільтри за регіоном, кількістю, ЄДРПОУ, брендом, які дозволяють адаптувати аналіз під вашу конкретну ситуацію.
Усе — на одному екрані. Без формул. Без пошуку вручну. Без сторонніх таблиць.

Світлана Бочкарьова, Client Services Director E-Tender
«До нас часто звертаються замовники — особливо нові уповноважені особи — з питанням: як правильно сформувати очікувану вартість закупівлі? І це не дивно: етап складний, а зрозумілого орієнтира часто бракує.
Тому ми додали на майданчику E-Tender функцію “Аналіз цін” — як зрозумілий крок. Вона допомагає подивитись, які були ціни в інших закупівлях, і спиратись на реальні дані».
Де шукати ціни і як це працює
Уся аналітика — прямо у вашому кабінеті, де ви створюєте закупівлю.
- Сторінка товару — бачите ціни по конкретному найменуванню.
- Сторінка профілю — можете порівняти всі товари в межах обраного профілю.
- Сторінка категорії — отримуєте аналітику за тими товарами, які відповідають саме вашим фільтрам: код CPV, бренд, технічні характеристики тощо.
Де б ви не працювали в каталозі — аналітика завжди під рукою.

Додаткові можливості для глибшого аналізу
Експортуйте деталізовані дані в Excel і використовуйте їх для планування закупівель, внутрішнього аналізу чи звітності.
Аналізуйте реальні закупівлі:
- які процедури вже проводились з обраним профілем;
- хто з постачальників подавав пропозиції;
- які ціни вони пропонували.

Нагадуємо, що аналітика цін доступна саме на майданчику E-Tender, тому, щоб її протестувати, вам потрібно мати активний акаунт на цьому майданчику або ж зареєструватись.
Корисно скачати собі для швидкого доступу шпаргалку УО щодо здійснення закупівель через ЗПП. Ще більше інформації — в е-книзі «Прозорро Маркет з прикладами документів».










