Як замовнику легко визначити очікувану вартість з аналітичним помічником від E‑Tender

Світлана Бочкарьова
1211
23 Липня 2025
1211
23 Липня 2025

Визначити очікувану вартість — один з найвідповідальніших етапів закупівлі. А особливо, якщо уповноважена особа лише починає працювати в електронній системі закупівель Prozorro і не має достатньої кількості аналогічних закупівель для орієнтира.

І саме тому в E-Tender створили помічника «Аналіз цін», який допомагає визначити очікувану вартість закупівель, а значить, економить час УО, спрощує роботу й дає впевненість у сформованій вартості.

Як працює «Аналіз цін» від E‑Tender

Уявіть: ви плануєте закупити ноутбуки, молоко чи пробірки. Заходите на сторінку потрібного товару у своєму кабінеті — і бачите:

  • Ціни за обраним товаром — мінімальна, медіанна та максимальна. Це допомагає зрозуміти реальну ринкову ситуацію.
  • Список постачальників — хто та за якою ціною продає цей товар, і можете використовувати ці дані для прямих договорів або прогнозувати учасників у майбутньому запиті.
  • Зручні фільтри за регіоном, кількістю, ЄДРПОУ, брендом, які дозволяють адаптувати аналіз під вашу конкретну ситуацію.

Усе — на одному екрані. Без формул. Без пошуку вручну. Без сторонніх таблиць.

Світлана Бочкарьова, Client Services Director E-Tender

«До нас часто звертаються замовники — особливо нові уповноважені особи — з питанням: як правильно сформувати очікувану вартість закупівлі? І це не дивно: етап складний, а зрозумілого орієнтира часто бракує.

Тому ми додали на майданчику E-Tender функцію “Аналіз цін” — як зрозумілий крок. Вона допомагає подивитись, які були ціни в інших закупівлях, і спиратись на реальні дані».

Де шукати ціни і як це працює

Уся аналітика — прямо у вашому кабінеті, де ви створюєте закупівлю.

  • Сторінка товару — бачите ціни по конкретному найменуванню.
  • Сторінка профілю — можете порівняти всі товари в межах обраного профілю.
  • Сторінка категорії — отримуєте аналітику за тими товарами, які відповідають саме вашим фільтрам: код CPV, бренд, технічні характеристики тощо.

Де б ви не працювали в каталозі — аналітика завжди під рукою.

Додаткові можливості для глибшого аналізу

Експортуйте деталізовані дані в Excel і використовуйте їх для планування закупівель, внутрішнього аналізу чи звітності.

Аналізуйте реальні закупівлі:

  • які процедури вже проводились з обраним профілем;
  • хто з постачальників подавав пропозиції;
  • які ціни вони пропонували.

Нагадуємо, що аналітика цін доступна саме на майданчику E-Tender, тому, щоб її протестувати, вам потрібно мати активний акаунт на цьому майданчику або ж зареєструватись.

Корисно скачати собі для швидкого доступу шпаргалку УО щодо здійснення закупівель через ЗПП. Ще більше інформації — в е-книзі «Прозорро Маркет з прикладами документів».

Технічна реалізація Прозорро для замовників

Поступово наближаючись до повної електронізації українських публічних закупівель, у замовників та учасників можуть виникати безліч запитань, зокрема щодо технічної реалізації нововведень на акредитованих майданчиках. Саме висвітленню цієї теми присвячений даний розділ.

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО