Держаудитслужба провела моніторинг закупівлі та виявила, що замовник при проведенні відкритих торгів по предмету закупівлі послуги встановив у проєкті договору про закупівлю умову зміни ціни, яка, як визначено законодавством, застосовується для закупівлі товару та не може бути підставою зміни ціни при закупівлі послуг, що, відповідно, не відповідає абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) в частині включення до тендерної документації інформації не відповідно до законодавства. Замовник не згоден з органами фінансового контролю та звертається з позовом до суду. З думкою суду ознайомтесь у матеріалі.
Рішення Чернігівського окружного адміністративного суду у справі № 620/6884/23 від 08.01.2024
До суду надійшов позов замовника/позивача до Державної аудиторської служби (далі — ДАСУ/відповідач), у якому позивач просить визнати протиправним та скасувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 77620000-2 Послуги з тимчасової ізоляції тварин (Регулювання чисельності безпритульних тварин методом біостерилізацїї) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-01-16-012075-a).
Позиція позивача: замовником було передбачено в пункті 11.2 розділу 11 «Інші умови» проєкту договору (Додаток № 3 тендерної документації) істотні умови договору про закупівлю відповідно до норм, які визначені в пункті 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), що не суперечать, зокрема, вимогам абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону. Тому висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-16-012075-a від 16.05.2023 вважає протиправним та таким, що підлягає скасуванню.
...