Правила зазначення предмета закупівлі у багатолотовій закупівлі

Наталія Чабан
1627
10 Квітня 2021
Правила зазначення предмета закупівлі у багатолотовій закупівлі
1627
10 Квітня 2021

Застосування мультилотового тендеру для усіх сторін закупівельного процесу містить лише переваги. Більше постачальників матимуть можливість поборотися за окремий лот, що сприятиме зростанню конкуренції та зниженню ціни предмета закупівлі під час проведення тендеру. Прикро, коли зазначення замовником назви предмета закупівлі з порушенням законодавства призведе до відміни процедури та втрати дорогоцінного часу. Розглянемо практику Держаудитслужби з цього питання.

Моніторинг: UA-M-2021-03-31-000026
Оголошення:UA-2021-03-24-006019-с

У ході моніторингу питання повноти відображення інформації у річному плані закупівель встановлено: «…що в оприлюдненому в електронній системі річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2021-03-24-002477-b Замовником в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 4 Закону не зазначено назви предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота».

Коментар редакції

Планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель або змін до нього (далі — річний план).

До обов’язкової інформації, що має містити річний план, зазначеної у Законі України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), належить назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні бути зазначені стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).

Крім того, визначення предмета закупівлі за лотом замовник здійснює з дотриманням Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708. Пунктом 5 розділу І Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої — восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.

Особливості зазначення назви предмета у формах закупівель

Законом передбачено, що у формах річного плану або змін до нього, оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оголошення про проведення відкритих торгів, оголошення про проведення конкурентного діалогу, протоколу кваліфікаційного відбору, звіту про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель, звіту про виконання договору про закупівлю до зазначення обов’язкової інформації відносять назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості потрібно зазначати стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).

У формах звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протоколі розкриття тендерних пропозицій / пропозицій зазначають назву предмета закупівлі.

У формах повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оголошення про проведення торгів з обмеженою участю, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю зазначають назву предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).

У формах оголошення про проведення закупівлі для укладення рамкової угоди та оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду зазначають назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником і назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі та частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності.

Незважаючи на те, що подекуди інформацію у формах зазначають по-різному, замовник має вказати назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником стосовно кожного лота у разі поділу процедури закупівлі / спрощеної закупівлі на лоти.

Також щодо теми читайте на порталі RADNUK.COM.UA статті «Новий Порядок визначення предмета закупівлі та ключові зміни» та «Як визначити предмет закупівлі та його вид».


Додатково пропонуємо переглянути вебінар на тему: Особливості визначення предмета закупівлі

Моніторинг закупівель

Публікації щодо здійснення органом державного фінансового контролю такого виду контролю як моніторинг закупівель, зокрема, новини моніторингу, приклади, коментарі, особливості, судова практика щодо моніторингу

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО