АМКУ працює! Відмова в задоволенні заяви про розгляд скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем

Олег Підгірський
508
21 Квітня 2022
АМКУ працює! Відмова в задоволенні заяви про розгляд скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем
508
21 Квітня 2022

Оскільки Антимонопольний комітет України відновив свою роботу в частині розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, портал RADNUK.COM.UA відновлює щотижневі публікації рубрики «Практика оскарження закупівель». Поновлюємо рубрику розглядом свіжої практики застосування норми абзацу 2 частини 15 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922).

Так, згідно з абзацом 2 частини 15 статті 18 Закону № 922 за попереднім письмовим бажанням однієї із сторін, зазначеним у скарзі (для скаржника) або поясненні (для замовника), на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (функції якої сьогодні продовжує виконувати Постійно діюча адміністративна колегія відповідно до пункту 1 розділу II Закону України «Про внесення змін до Закону України „Про публічні закупівлі“ та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель» від 03.06.2021 № 1530-IX) запрошуються сторони (суб’єкт оскарження та замовник) для надання додаткових пояснень тощо, при цьому суб’єкт оскарження, замовник та інший учасник процедури закупівлі (якщо оскаржується рішення замовника, прийняте щодо його тендерної пропозиції) мають право брати участь у такому розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, і такий розгляд скарги...

Практика оскарження закупівель

Публікації щодо результатів розгляду скарг органом оскарження (Антимонопольний комітет України), зокрема, новини практики оскарження, приклади, коментарі, особливості, судова практика з цього питання