Як замовнику підписати електронний договір? Наводимо інструкцію

Катерина Клочкова
1073
25 Березня 2022
Як замовнику підписати електронний договір? Наводимо інструкцію
1073
25 Березня 2022

В умовах воєнного стану замовникам та учасникам публічних закупівель стає складніше організувати процес підписання договорів у паперовому вигляді, як усі звикли робити це раніше. Тому, як один із варіантів, замовник і постачальник можуть підписувати договори електронними ключами з обох сторін у сервісах електронного документообігу. 

Як приклад нижче додана інструкція для підписання документів у сервісі «Вчасно». Такий документ буде законним аналогом паперового договору. Замовник зможе без зусиль завантажити його до закупівлі в електронну систему та завершити її, не витрачаючи час на очікування паперового оригіналу.

Інструкція: як підписати договір у сервісі «Вчасно»

Крок 1. Зареєструйтеся в сервісі на сторінці https://vchasno.ua. Для початку реєстрації натисніть на сторінці сервісу кнопку «‎Реєстрація». І далі послідовно заповнюйте всі поля. Якщо з документами працюють й інші співробітники, зареєструйте їх у сервісі так само.

Крок 2. Сформуйте документ звичним для вас способом:

  • у вашій обліковій системі (1С, SAP тощо);
  • у будь-якому текстовому редакторі (Excel, Word, Google Docs або ін.).

Збережіть його собі на комп’ютер у зручному для вас форматі: (pdf, xml, doc, docx, xls, jpg, png).

Крок 3.

Договір про закупівлю

Публікації про роль договору у закупівлях, зокрема, про особливості укладення, виконання, зміни, розірвання договору та ін.