Продовжуємо аналізувати позицію Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія), яка оприлюднила «Узагальнену практику розгляду органом оскарження скарг щодо застосування замовниками положень пунктів 43 та 44».
У матеріалах «Невідповідність тендерної пропозиції вимогам і 24 години на виправлення: узагальнена практика АМКУ», «Забезпечення тендерної пропозиції та норма „24 години на виправлення“: узагальнена практика АМКУ», «Невідповідність електронного підпису та невідповідність кваліфікаційним вимогам і норма „24 години на виправлення“: узагальнена практика АМКУ», «24 години на виправлення невідповідностей повторно: узагальнена практика АМКУ» та «Як оформити вимогу 24 години на виправлення невідповідностей: узагальнена практика АМКУ» ми проаналізували позицію Комісії щодо випадків (не)правомірності надання 24 годин на виправлення у разі наявності невідповідностей технічним вимогам, електронного підпису, кваліфікаційним критеріям тендерної документації та забезпечення тендерної пропозиції, також ми розглянули випадки правомірності надання повторного використання норми «24 години на виправлення», визначили основні нюанси, на які має звернути увагу замовник під час оформлення вимоги для усунення невідповідностей.
...