Дванадцять акцентів журналу «Радник в сфері державних закупівель» за грудень 2021 року

254
13 Грудня 2021

У випуску за грудень редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель», як завжди, підготувала для вас багато корисної інформації:

  • Кінець року — гаряча пора у сфері публічних закупівель: і відзвітувати про виконане, і визначитися з тим, хто і як проводитиме публічні закупівлі у 2022 році! То ж як успішно завершити поточний рік та з легкістю розпочати прийдешній — усі секрети успіху розкриваємо у головній статті журналу «Три рецепти успішного завершення 2021 року».
  • Про наслідки проведення перевірок закупівель, типові порушення та заходи впливу, основних «порушників»-замовників, ініціювання розширення повноважень Держаудитслужби, а також інші секрети діяльності органу дізнавайтесь з інтерв’ю з Головою Державної аудиторської служби України Геннадієм Плісом.
  • Інколи єдність деяких учасників у підході до розуміння вимог тендерних документацій просто вражає. Адже звичайне ігнорування зміни форми дієслів під час підготовки тендерних пропозицій матиме беззаперечні наслідки у вигляді відхилення. Навіть Орган оскарження у своїх рішеннях займає єдину позицію не на користь таких учасників. То що ж слід згадати з правопису, аби не потрапити в халепу, дізнавайтесь зі статті «Відмінювання дієслів у технічних специфікаціях має значення. Практика АМКУ».
  • Найгарячіша тема зими-2021 — перехід від ТК до УО. Про можливі моделі організації публічних закупівель, обрання кандидата (-ів) на цю відповідальну роль, а головне, те, що не залишить вас байдужим — приклади наказів про призначення з усіма можливими варіантами розподілу повноважень. Отже, читайте статтю «Призначення уповноваженої особи на відокремлених підрозділах» та вибирайте свій порядок дій.  
  • Грудень також не залишив закупівельну громаду без змін у законодавстві, зокрема, порядку розміщення інформації. Тож будьте в тренді та читайте про всі зміни та що варто врахувати під час оприлюднення інформації, у статті «Зміни до закупівельного законодавства».
  • Стрімке зростання цін на газ та електроенергію — вагома проблема для кожного закупівельника. Єдине вирішення полягає у розірванні договору про закупівлю з подальшим проведенням переговорної процедури. Однак така позиція здається правильною лише на перший погляд. Про можливі наслідки невиконання лише однієї з умов застосування даної процедури читайте у статті «Розірвання договору про закупівлю з вини учасника: дії замовника». Різноманітність підібраної практики АМКУ та прикладів вас не залишить байдужими.
  • Переговорна процедура продовжує перебувати у топі найпоширеніших закупівель серед замовників, формуючи нові кейси порушень та протиріч щодо її застосування. До вашої уваги протилежна, непослідовна за обраними позиціями практика ДАСУ та АМКУ. Шукаємо вихід разом у статті «Переговорна процедура при двічі відмінених торгах: чи правомірно змінювати умови розрахунків та інформацію про мову тендерних пропозицій?».
  • «Прямий» договір — найлегший, найкоротший та такий уподобаний замовниками шлях до перемоги з мінімальними наслідками в частині адмінвідповідальності. Однак і тут не уникнути необхідності внесення змін у процесі його виконання. Коротко та змістовно про те, чи можна збільшити обсяги (або ж ціну) закупівлі за цим договором шляхом внесення відповідних змін, чи слід укладати новий, дізнавайтесь на стор. 38-40  журналу.
  • Знову зміни! 08.11.2021 набрав чинності наказ Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», виконання якого стало неабиякою дилемою. Однак Мінрегіон виконав свою обіцянку та підготував відповідне роз’яснення. Шість основних висновків щодо застосування змін, які розкриває Селютіна А. у своїй статті «Розбираємо рекомендації Мінрегіону щодо введення в дію кошторисних норм України», не тільки не залишать закупівельників сам на сам із проблемою, а й суттєво посилять їхню позицію під час прийняття вагомих рішень. 
  • Застосування умов договору до відносин, які виникли до його укладення, або така омріяна та бажана частина 3 статті 631 ЦКУ. Чи завжди її застосування матиме негативні наслідки у вигляді порушення? Невже не існує винятків? Пропонуємо діяти на випередження, будуючи свою позицію на основі запропонованої практики ДАСУ, роз’ясненні Уповноваженого органу та враховуючи рекомендації статті «Застосування статті 631 ЦКУ до переговорної процедури після двічі відмінених торгів. Якої думки ДАСУ?».

У нашій постійній рубриці «Експерти відповідають» на сторінках 51–53 журналу адвокатом, членом Комітету податкового та митного права асоціації правників України Кепич І. та начальником відділу аналітики та методологічної координації сфери публічних закупівель Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства економіки України Биковською І. надано аргументовані відповіді на найбільш затребувані за результатами опитувань запитання читачів:

Усе це й навіть більше чекає на вас у грудневому випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель»! Приєднуйтесь до невичерпного джерела знань кожного гравця закупівельного ринку!

Передплатний індекс друкованого видання: 89613.

Передплатний індекс друкованого та електронного видання зі знижкою: 76326.

Передплатний індекс на електронний журнал (портал): 76471.

Передплатний індекс на друкований та електронний журнали «Радник в сфері державних закупівель» + друкований та електронний журнали «Радник у сфері бюджетної бухгалтерії»: 76419.


Шановні передплатники! Новий рік — час не тільки подарунків, а й розширення нових горизонтів можливостей. Тож ловіть новорічну суперпропозицію від порталу RADNUK.COM.UA та системи Clarity App! Отримайте одночасно безліч переваг:  

✔ аналіз практики АМКУ;
✔ професійні зразки документів;
✔ роз’яснення чинних норм законодавства;
✔ доступ до практики моніторингів ДАСУ;
✔ поради від провідних експертів галузі закупівель.

Ви здивовані? Розгубились? Отримати цю суперпропозицію можна шляхом придбання одного із новорічних пакетів:

пакет № 1 – портал RADNUK.COM.UA + рішення АМКУ щодо закупівель (система Clarity App) за вражаючою ціною – 9 360,00 грн;

пакет № 2 – портал RADNUK.COM.UA + рішення АМКУ щодо закупівель, моніторинги ДАСУ та перевірка на ризики (система Clarity App) за суперціною 13 662,00 грн.

Не втрачай свій шанс та придбавай надійного помічника з публічних закупівель!

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.

    load
    digest icon digest icon
    Обмін знаннями та досвідом в сфері публічних закупівель