Щодо планування

Редакція
1488
23 Березня 2018
Щодо планування
1488
23 Березня 2018

«Доброго дня! Ми в ролі замовника, на підставі різних рішень міської ради, затвердили додаток до річного плану закупівель на рік, відповідно до якого було заплановано здійснення закупівель робіт без проведення процедур закупівель на об’єктах, які фактично знаходилися за однією адресою. При цьому щодо кожної закупівлі (кожного об’єкта) було затверджено окремі експертні звіти стосовно розгляду кошторисної частини проектної документації, окрема проектно-кошторисна документація. Після завершення робіт усі зазначені об’єкти було передано в господарське відання різним комунальним підприємствам міста. Через те, що вартість кожного об’єкта будівництва не перевищувала вартісні межі, установлені в абз. 2 ч. 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», на кожен об’єкт укладали договори та оприлюднювали звіти про укладені договори. Чи правомірно ми укладали договори без застосування процедур закупівель? Чи необхідно було здійснити закупівлю за процедурою відкритих торгів? Дякую».

Добрий день! Згідно з розділом ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого назазом Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454, визначення предмета закупівлі робіт  замовник здійснює за об’єктами будівництва з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 5 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п’ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Із цього випливає, що у випадку закупівлі робіт, з метою визначення необхідності проведення процедур закупівлі, передбачених ч. 1 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі», встановлення факту перевищення вартісних меж, установлених ч. 1 ст. 2 Закону, здійснюється за кожним окремим об’єктом. Про це, зокрема, йдеться в листі МЕРТУ (вих. № 3302-01/38216-06) від 25.11.2016 [детальніше — у випуску журналу № 1 (64) за січень 2017 року на стор. 35–37]. Так, Уповноважений орган зазначив, що об’єкт будівництва — це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженими наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 № 163. Своєю чергою, при визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі робіт замовники керуються даними кошторису (кошторисного розрахунку) на весь об’єкт будівництва. Ураховуючи викладене, якщо роботи проводять по окремому об’єкту, на який складено окремий об’єктний кошторис (кошторисний розрахунок), то їх закупівлю замовник здійснює, керуючись вартісними межами, установленими частиною першою статті 2 Закону. Якщо вартість робіт є нижчою за межі, визначені в частині першій статті 2 Закону, то закупівлю таких робіт здійснюють без застосування процедур закупівлі, передбачених Законом.

Групи закупівель

Публікації щодо практики закупівель згруповані з акцентом на певну сферу закупівель (галузь / специфіку предмета закупівлі)

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО