У випуску за січень редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель», як завжди, підготувала для вас багато корисної інформації:
- Рік завершено, а період звітування про виконання договорів про закупівлю лише входить у фазу найвищої активності. Дізнавайтесь корисну інформацію, яка допоможе уникнути ризиків помилкового звітування або ще більше — адмінштрафу, з головної статті журналу «Дев’ять актуальних запитань щодо звітування про виконання договору про закупівлю», дерозкриті усі секрети бездоганного та успішного звітування.
- Новий рік розпочато, а ви ще не визначилися, як правильно нумерувати протоколи? Відсутність нормативної бази, затвердженого порядку та форми складання протоколу, наявність у замовника декількох уповноважених осіб викликає безліч сумнівів та протиріч? Не вагайтесь та знаходьте професійну відповідь у статті Бєлякової К. «Як правильно нумерувати протоколи в закупівлях?».
- Призначення та оплата праці фахівця з публічних закупівель — одне з найактуальніших питань на початку 2022 року. Нормативні акти, види встановлених надбавок та доплат, сумісництво, суміщення — усе це ви знайдете у статті Виговської Т. «Оплата праці уповноваженої особи: основний працівник, сумісництво та суміщення посад». А запропоновані варіанти нарахування заробітної плати та встановлення надбавок і доплат фахівцям з публічних закупівель вас приємно здивують.
- Прокуратуру позбавлено функцій нагляду за додержанням законів в Україні! Однак це аж ніяк не заважає їй продовжувати мати значний вплив у сфері публічних закупівель. Як діяти замовнику в умовах законодавчого обмеження функцій прокуратури? Які наслідки (не)виконання її вимог? Відповіді на ці питання, а також практичні поради, рекомендації та судова практика — у статті «Прокуратура вимагає розірвати договір про закупівлю: де межа Закону?».
- Попередній рік був багатим на зміни у законодавстві, зокрема щодо закупівлі фінансових послуг. Тож будьте в курсі усіх змін — читайте статтю «Практичні аспекти закупівлі банківських послуг» й отримуйте рекомендації щодо закупівлі цього предмета та дізнавайтесь, які вимоги є доцільними, а яких варто уникати.
- Ні в кого не викликає подиву наявність суперечливих норм у Законі. Вимоги, встановлені статтею 17 Закону, мабуть, є лідерами за кількістю звернень за роз’ясненнями, обговореннями та відсутністю єдиного механізму застосування. Стаття «Тонкощі застосування норм статті 17 Закону про закупівлі до переможців процедур закупівель» розставить усі крапки над «і» у цьому питанні. А приклад протоколу розгляду документів переможця за статтею 17 Закону стане надійним помічником, який збереже не тільки дорогоцінний час, а й нерви замовника.
- (Не)включення ПДВ до очікуваної вартості предмета закупівлі — гостра тема дискусій, відколи в Україні діє система публічних закупівель. А існування двох таборів серед закупівельників — платники та неплатники ПДВ — тільки ускладнює це питання. До вашої уваги стаття «Податок на додану вартість у складі (очікуваної) вартості предмета закупівлі: включати чи ні?», яка охоплює усі аргументи «за» і «проти» у вказаному питанні, а різноманітність підібраної судової практики не залишить байдужими жодного.
У нашій постійній рубриці «Експерти відповідають» на сторінках 50–53 журналу керівник Тендерного агентства «Радник» Романюк В. та юрист, фахівець з публічних закупівель Маркович В. надають аргументовані відповіді на найбільш актуальні запитання читачів:
- Переговорна процедура на підставі двох відмін: проводить тендерний комітет чи уповноважена особа?;
- Чи зобов’язаний замовник запрошувати на переговорну процедуру після двох відмінених торгів єдиного учасника відкритих торгів?;
- Чи потрібно в ТП подавати наказ про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо інформація про нього зазначена в антикорупційній програмі?
Усе це (і навіть більше!) чекає на вас у січневому випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель»! Приєднуйтесь до невичерпного джерела знань кожного гравця закупівельного ринку!
Передплатний індекс друкованого видання: 89613.
Передплатний індекс друкованого та електронного видання зі знижкою: 76326.
Передплатний індекс на електронний журнал (портал): 76471.
Передплатний індекс на друкований та електронний журнали «Радник в сфері державних закупівель» + друкований та електронний журнали «Радник у сфері бюджетної бухгалтерії»: 76419.
Шановні передплатники! Перед тим як ставити нові цілі, важливо підвести підсумки попереднього етапу. Тож «Радник в сфері державних закупівель», проаналізувавши цьогорічні досягнення, підсумував, що 2021 рік особливо запам’ятався:
- розробленням 72 інструментів, що стануть у пригоді кожному закупівельнику;
- оприлюдненням порталі RADNUK.COM.UA понад 2300 статей;
- розробленням та оприлюдненням понад 170 зразків документів для організації, проведення та участі в публічних закупівлях.
Однак ми не зупиняємось на досягнутому, продовжуємо розвиватись та розширювати наші можливості. І вже у 2022 році вас на вас чекають:
- детальні письмові консультації щодо публічних закупівель 24/7;
- необмежена кількість телефонних консультацій з 16:00 до 17:30, крім п’ятниці та вихідних;
- найголовніше — ціни, які майже вдвічі нижчі від цін конкурентів.
То ж не втрачайте свого шансу на досягнення мети — розвиватись і професійно зростати — та придбавайте надійного помічника з публічних закупівель!