Чергові зміни до Закону набрали чинності

Редакція
4450
10 Листопада 2021
Чергові зміни до Закону набрали чинності
4450
10 Листопада 2021

Сьогодні, 10.11.2021, набрав чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” щодо закупівлі юридичних послуг Національним банком України» від 19.10.2021 № 1812-IX. Змінами передбачено частину 5 статті 3  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) доповнити пунктом 121 та частину 1 статті 42 Закону доповнити пунктом 13.

Зміна № 1

до 09.11.2021 (включно)

з 10.11.2021 (включно)

пункт 121 частини 5 статті 3 Закону

Дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є:

……

121) юридичні послуги, закупівля яких здійснюється Національним банком України для представництва його інтересів в органах влади іноземних держав, а також юридичні послуги, пов’язані із захистом його прав та інтересів під час врегулювання спорів, розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ, учасником яких є Національний банк України. Закупівля таких послуг здійснюється Національним банком України у визначеному ним порядку. За результатами такої закупівлі Національний банк України оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівлі, який повинен містити таку інформацію:

  • найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія;
  • найменування юридичної особи (із зазначенням для юридичної особи – нерезидента коду / номера з торговельного, банківського чи судового реєстру, реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи), з якою укладено договір;
  • дата та місце укладення договору;
  • назва предмета закупівлі;
  • прогнозована ціна договору (за наявності) та строк виконання договору.

Протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору або закінчення строку його дії, за умови його виконання сторонами, або його розірвання Національний банк України оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про виконання договору, який повинен містити таку інформацію:

  • найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія;
  • найменування юридичної особи (із зазначенням для юридичної особи – нерезидента коду / номера з торговельного, банківського чи судового реєстру, реєстраційного посвідчення місцевого органу влади іноземної держави про реєстрацію юридичної особи), з якою укладено договір;
  • дата та місце укладення договору;
  • назва предмета закупівлі;
  • прогнозована ціна договору (за наявності) та строк виконання договору;
  • фактична сума оплати за договором;
  • найменування та перелік виконаних робіт / наданих послуг (за умови, що таким договором та / або законодавством країни, за правом якої такий договір було укладено, передбачена така можливість);
  • причини розірвання договору, якщо таке мало місце.

Зміна № 2

до 09.11.2021 (включно)

з 10.11.2021 (включно)

частина 1 статті 42 Закону

Звіт про виконання договору про закупівлю повинен містити таку інформацію:

1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі);

2) дата укладення та номер договору про закупівлю;

3) ціна в договорі про закупівлю;

4) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія;

5) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю;

6) ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю;

7) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону;

8) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);

9) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;

10) строк дії договору про закупівлю;

11) сума оплати за договором про закупівлю;

12) причини розірвання договору про закупівлю, якщо таке мало місце.

Звіт про виконання договору про закупівлю може містити іншу інформацію.

Звіт про виконання договору про закупівлю повинен містити таку інформацію:

1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі);

2) дата укладення та номер договору про закупівлю;

3) ціна в договорі про закупівлю;

4) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія;

5) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю;

6) ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю;

7) місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю, номер телефону;

8) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);

9) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;

10) строк дії договору про закупівлю;

11) сума оплати за договором про закупівлю;

12) причини розірвання договору про закупівлю, якщо таке мало місце;

13) країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі – у разі закупівлі товару.

Звіт про виконання договору про закупівлю може містити іншу інформацію.

Коментар: статтею 58 Цивільного кодексу України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Отже, звітувати про виконання договорів про закупівлю, укладених за результатами процедур закупівель / спрощених закупівель та закупівель з ознакою COVID-19, оголошених до 09.11.2021 (включно), замовник має за попередньою редакцією Закону. Форму такого звіту про виконання договору про закупівлю розміщено на порталі RADNUK.COM.UA у розділі «Зразки документів» – «Зразки документів замовникам» – «Форми документів» або за посиланням.

Звітувати про виконання договорів про закупівлю, укладених за результатами процедур закупівель / спрощених закупівель та закупівель з ознакою COVID-19, оголошених з 10.11.2021 (включно), замовники мають вже за новою формою, а саме:

Звіт про виконання договору про закупівлю

1. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / спрощеної закупівлі*, присвоєний електронною системою закупівель, або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (у разі застосування переговорної процедури закупівлі) : ___________________

2. Дата укладення договору про закупівлю: ___________________

2.1. Номер договору про закупівлю: ___________________

3. Ціна в договорі про закупівлю;

4.Найменування замовника: ____________________

4.1.Місцезнаходження  замовника:__________________

4.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань:__________________

4.3.Категорія замовника: ___________________

5. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ___________________

6. Ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг, з яким укладено договір про закупівлю: ___________________

7. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ___________________

7.1. Номер телефону учасника, з яким укладено договір про закупівлю: ___________________

8. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) : ___________________

9. Кількість товарів, виконання робіт чи надання послуг: ___________________

9.1. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг : ___________________

9.2. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ___________________

10. Строк дії договору про закупівлю: ___________________

11. Сума оплати за договором про закупівлю: ___________________

12. Причини розірвання договору про закупівлю, якщо таке мало місце: ___________________

13. Країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі – у разі закупівлі товару: _____________________ **
 
Звіт про виконання договору про закупівлю може містити іншу інформацію.
 
*зміни згідно із Законом № 1530-IX від 03.06.2021
**зміни згідно із Законом № 1812-IX від від 19.10.2021

Важливо! Для того, щоб зазначати інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі у звіті про виконання договору про закупівлю рекомендуємо замовникам передбачити у проєкті договору поо закупівлі, який є складовою тендерної документації окремий пункт або ж додаток до проєкту договору про закупівлі у вигляді специфікації із зазначення інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі.

Приклад 1

СПЕЦИФІКАЦІЯ

Найменування товаруКількістьЦіна за одиницюКраїна походження

Приклад 2

ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

1.1. У порядку та на умовах, визначених цим договором, постачальник зобов’язується здійснити постачання 18 примірників програмного забезпечення 48180000-3 – Пакети медичного програмного забезпечення за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (країна походження – Україна).

Замовникам

Публікації, які стосуються сфери публічних (державних) закупівель від «А» до «Я» згруповані відповідно до специфіки

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО