Ви запитуєте, ми відповідаємо

Редакція
895
16 Липня 2015
Ви запитуєте, ми відповідаємо
895
16 Липня 2015

Згідно з п. 4. розділу II, п. 3 розділу IV Типового положення про комітет з конкурсних торгів, голова комітету визначає функції кожного члена комітету, рішення голови комітету щодо визначення функцій кожного члена комітету заносять до протоколу засідання комітету.

У журналі № 3 за 12.2011 наведено зразок розподілу функціональних обов’язків як додаток до Положення про комітет і визначено повноваження голови комітету. Підкажіть, будь ласка: голова визначає функції кожного члена комітету, а сам діє згідно з Положенням про комітет, тобто він не повинен на себе розподіляти обов’язки? Рішення голови комітету про розподіл обов’язків між членами комітету краще занести в окремий протокол чи оформити як додаток до Положення про комітет? Заздалегідь вдячна.

Доброго дня! Стаття 11 Закону України про держзакупівлі містить положення про комітет з конкурсних торгів. Порядок створення, особливості роботи комітету прописані в Типовому положенні про комітет з конкурсних торгів.

Щодо першого питання: перелік обов’язків, покладених на голову комітету з конкурсних торгів, закріплено в пункті 3 IV розділу Типового Положення, серед них він і «визначає функції кожного члена комітету». Тобто обов’язки голови прямо вказані в Типовому положенні, але разом із цим голова розподіляє функції між членами комітету, а через те, що він також входить до складу комітету, то розподіляє й на себе певні функції.

Щодо другого питання: у пункті 3 розділу IV Типового положення сказано, що рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та відповідального секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішення інших питань заносять до протоколу засідання комітету. Коли на підприємстві, згідно з наказом, створюють комітет з конкурсних торгів, то до посадових інструкцій працівників, що входять до його складу, можуть бути внесені відповідні зміни з чітким зазначенням кола обов’язків щодо здійснення закупівель, щоб у посадових обов’язках працівника було чітко вказано коло його обов’язків у сфері держзакупівель.

Ви можете оформити дані повноваження додатком до Положення про комітет. Також можна розподіляти обов’язки й на певну процедуру закупівлі, якщо в цьому виникає потреба.

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО