Новини закупівель за березень 2017 року

Редакція
1165
2 Березня 2017
Новини закупівель за березень 2017 року
1165
2 Березня 2017

МЕРТУ анонсувало зміни до форми документів у сфері публічних закупівель

До уваги замовників, учасників та всіх причетних до сфери публічних закупівель!

Міністерство економічного розвитку і торгівлі України анонсувало зміни до наказу МЕРТУ від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» (далі — Наказ № 490).

Так, 16 лютого 2017 року за № 222/30090 зареєстровано в Міністерстві юстиції України наказ Мінекономрозвитку України від 17.01.2017 № 45 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» (далі — Наказ № 45).

Відповідно до Наказу № 45:

  • пункт 2 наказу МЕРТУ № 490 доповнено новим абзацом такого змісту: «Під час завантаження договору про закупівлю або рамкової угоди в електронну систему закупівель обов’язково заповнюються поля з номером, датою підписання та строком дії договору або рамкової угоди.»;
  • затверджено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.

Наказ Мінекономрозвитку України від 17.01.2017 № 45 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490» набуває чинності з дня його офіційного опублікування.

За даними офіційного веб-сайту журналу «Офіційний вісник України», Наказ № 45 готують до опублікування в № 20 (10.03.2017).

З повним текстом Наказу № 45 ви можете ознайомитись за посиланням http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0222-17.

Про те, що даний нормативний документ набув чинності, редакція журналу проінформує читачів додатково на нашому офіційному веб-сайті radnuk.com.ua та на офіційних сторінках у соцмережах, які знаходяться за такими адресами в мережі Інтернет: https://facebook.com/radnukdz, https://twitter.com/radnukdz, https://vk.com/radnukdz.

За матеріалами журналу «Радник в сфері державних закупівель»

Мінекономрозвитку наклало санкції на деяких імпортерів пально-мастильних матеріалів та їхніх контрагентів

Шостого лютого 2017 року на підставі подань Служби безпеки України Мінекономрозвитку застосувало спеціальну санкцію до деяких імпортерів пально-мастильних матеріалів (накази Мінекономрозвитку № 154 та 155, інформація про які оприлюднена на веб-сайті). Спеціальна санкція передбачає тимчасове зупинення зовнішньоекономічної діяльності та почне діяти з 18.03.2017.

Санкцію застосовано за порушення частини другої статті 37 Закону
України «Про зовнішньоекономічну діяльність», а саме за дії, які можуть зашкодити інте ресам національної економічної безпеки.

Служба безпеки України встановила, що підприємства, до яких були
застосовані санкції, ввозили на митну територію України пальне походженням з Російської Федерації та Республіки Білорусь. При цьому, за даними СБУ, з метою акумуляції грошових коштів на рахунках «офшорних» структур, ухилення від сплати податків та мита до Державного бюджету України компанії застосовували схему оформлення «непрямих» зовнішньоекономічних імпортних контрактів із контрагентами, зареєстрованими в країнах з пільговим режимом оподаткування.

СБУ має підстави вважати, що грошові кошти, перераховані деякими імпортерами пально-мастильних матеріалів на адресу нерезидентів, зареєстрованих в «офшорних» юрисдикціях, частково використовують для фінансування незаконних збройних формувань на території тимчасово окупованих районів Донецької та Луганської областей України.

Разом із цим слід зазначити, що, згідно з частиною 16 статті 37 Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність», відповідальним за недостовірність інформації, зазначеної в поданнях щодо застосування санкцій, на підставі яких приймають відповідні рішення Мінекономрозвитку, є ініціатор подання в порядку, передбаченому законом.

Прес-служба Мінекономрозвитку України

Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі призупинила дію антидемпінгових мит на деякі російські добрива

Тринадцятого лютого 2017 року Міжвідомча комісія з міжнародної торгівлі (МКМТ) ухвалила рішення про призупинення дії антидемпінгових заходів щодо імпорту в Україну деяких азотних добрив (карбаміду та КАСу) походженням з Російської Федерації.

Як відомо, 27 грудня 2016 року МКМТ ухвалила рішення про введення антидемпінгових мит на імпорт зазначених видів російських добрив. Тоді результати антидемпінгового розслідування засвідчили, що імпорт російських добрив в Україну за демпінговими цінами завдає шкоди українським виробникам хімічних добрив.

У той же час члени МКМТ визнавали той факт, що основними споживачами російських добрив є сільгоспвиробники та що необхідно зважати на поточну ситуацію на ринку, аби запобігти дефіциту і стрімкому зростанню цін на добрива в Україні.

Двадцять третього січня 2017 року Міністерство аграрної політики та продовольства України направило до МКМТ звернення щодо тимчасового призупинення дії антидемпінгових заходів на період весняних польових робіт.

Водночас Мінагрополітики розробило проект закону щодо заходів зі сприяння диверсифікації постачання добрив унаслідок зниженняставок ввізного мита на найбільш необхідні види добрив. Наразі законопроект проходить процедуру погодження із зацікавленими ЦОВВ.

Під час засідання члени МКМТ погодились, що для забезпечення продовольчої безпеки є нагальна необхід ність вжиття заходів з диверсифікації постачання добрив в Україну (з Китаю, країн Близького Сходу, США та інших).

Прес-служба Мінекономрозвитку України

Павло Петренко презентував запуск послуг Мін’юсту на порталі POSLUGY.GOV.UA

Віднині онлайн-послуги Міністерства юстиції можна отримати на Єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Про це на засіданні Кабінету Міністрів України повідомив міністр
юстиції Павло Петренко.

«Сьогодні я маю честь представити запуск наших онлайн-сервісів на Єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Запуск послуг ми здійснюємо спільно з нашими колегами з Державного агентства з питань електронного урядування», — зазначив очільник Мін’юсту.

За його словами, це послуги, на які є величезний попит серед українських підприємців і українських громадян. Серед них — низка сервісів для фізичних осіб-підприємців у режимі онлайн.

«І на сайті Онлайн-будинку юстиції, і на державному порталі в повноцінному режимі є можливість зареєструвати в онлайн-форматі себе як ФОП. Так само ми надаємо доступ до такої послуги як реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця. Це надзвичайно популярна послуга, якою користуються близько 500 тисяч разів на рік. Третя послуга для ФОП — припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. Для того щоб не стояти в чергах з документами і не просити бюрократів закрити вашу компанію, зараз ми надаємо таку можливість на урядовому онлайн-порталі», — поінформував присутніх міністр юстиції.

Разом з тим на порталі poslugy.gov.ua буде запущено два сервіси для юридичних осіб. Це онлайн-реєстрація юридичної особи та внесення відомостей про юридичну особу до реєстру.

«Це сотні тисяч підприємців, які раніше стояли в чергах, а зараз зможуть здійснити необхідні дії, не виходячи з офісу, через свій гаджет», — додав Павло Петренко.

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження реального електронного урядування в Україні, — сказав Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України.

— Доступні та прозорі, некорупційні, швидкі та зручні електронні адміністративні послуги — це те, чого найбільше очікують громадяни та бізнес».

Результат надання електронної послуги з відповідним номером у Єдиному реєстрі в електронній формі направляють суб’єктові господарювання. Також можливо перевірити факт реєстрації в результаті доступу до публічної інформації з Єдиного державного реєстру.

Ініціативу реалізують за підтримки швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади», яку виконує Фонд «Східна Європа».

«В Європейському Союзі затверджено перелік з 20 базових послуг, які обов’язкові для запровадження в електронній формі. Серед них й послуги у сфері реєстрації бізнесу, — повідомив Віктор Лях, президент Фонду «Східна Європа». — Наша мета — сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу».

За матеріалами офіційного веб-сайту Міністерства юстиції України

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО