Інструкція з використання e-каталогу Prozorro-market

Редакція
2264
14 Травня 2019
Інструкція з використання e-каталогу Prozorro-market
2264
14 Травня 2019

«E-каталоги — нові маркетплейси публічних закупівель»: саме під таким заголовком вийшла друком стаття в минулому випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» [№4 (91) за квітень 2019 року, стор. 28–32]. У цій публікації автор розповів про те, що таке e-каталоги, як відбувається їх наповнення, а також про кваліфікацію постачальників та їх включення до е-каталогу. Для реалізації пілотного проекту «Електронні каталоги» в системі ProZorro ДП «ПРОЗОРРО» наказом від 22.04.2019 № 16 затвердило Інструкцію з використання e-каталогу Prozorro-market. Повний текст наказу та інструкції наведено далі.

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ПРОЗОРРО»
НАКАЗ

        22.04.2019                                    м. Київ                                       № 16

Про затвердження Інструкції з
використання e-каталогу Prozorro-market    

З метою здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) в електронній системі закупівель для відбору постачальника товару (товарів) під час здійснення закупівель шляхом використання е-каталогу «Prozorro-market», керуючись Законом, постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 473 «Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування», від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та враховуючи положення Меморандуму про взаємодію і співпрацю щодо реалізації пілотного проекту «Електронні каталоги» в електронній системі закупівель від 01 березня 2019 року,

НАКАЗУЮ:

  1. Затвердити Інструкцію з використання е-каталогу «Prozorro-market», що додається.
  2. Начальнику відділу маркетингу та комунікацій Черкашиній Д. В. забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
  3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Генеральний директор ДП «ПРОЗОРРО»                         В. В. Задворний

ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                  наказ № 16 від 22.04.2019 р.

Інструкція з використання e-каталогу «Prozorro-market»  

  1. Терміни та визначення
    1.1. Адміністратор електронного каталогу — юридична особа, що визначає товарну номенклатуру та структуру е-каталогу, створює профілі, проводить кваліфікацію постачальників та аналізує на відповідність їх пропозиції через систему управління е-каталогом.
    1.2. Електронний каталог «Prozorro-market» (е-каталог) — систематизована база актуальних пропозицій, що формується та наповнюється адміністратором е-каталогу в електронній системі закупівель та може використовуватись замовником для здійснення закупівлі товарів, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону з метою відбору постачальника товару (товарів).
    1.3. Користувач е-каталогу — замовник, що зареєстрований в електронній системі Prozorro, який здійснює закупівлю з використанням е-каталогу та постачальник, що зареєстрований в електронній системі Prozorro, який за власним бажанням використовує е-каталог для подання пропозицій.
    1.4. Пропозиція — опис товару (товарів), що запропоновані постачальником для наповнення е-каталогу та інформація зазначена в оголошенні про відбір.
    1.5. Профіль — набір значень технічних характеристик предмета закупівлі, якому може відповідати один або декілька товарів.
    1.6. Постачальник — фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), пропозиція якої розміщена в е-каталозі після кваліфікації за певною групою товарів. Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та постанові Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків».
  2. Загальні положення
    2.1. Використання е-каталогу замовником є безоплатним та добровільним.
    2.2. Доступ до е-каталогу забезпечується через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики, які мають реалізований функціонал е-каталогу.
    2.3. Вимоги до профілів товарів, критерії кваліфікації для постачальників. 2.4. Проведення відбору постачальників до е-каталогу здійснюється Адміністратором е-каталогу з урахуванням положень цієї Інструкції.
  3. Функції адміністратора е-каталогу та порядок відбору постачальника
    3.1. Оголошення про проведення відбору постачальників до е-каталогу та перелік умов їх відбору (далі — оголошення про відбір) публікуються Адміністратором е-каталогу на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua).
    3.2. Оголошення про відбір є актуальним протягом всього строку дії профілю, що визначається Адміністратором е-каталогу. Кінцевий строк подання пропозицій не встановлюється.
    3.3. В оголошенні про відбір обов’язково зазначаються:
    – група товарів (код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, затвердженого наказом Мінекономрозвитку 23.12.2015 № 1749);
    – опис профілів;
    – кваліфікаційні вимоги до постачальника;
    – додаткові вимоги до товару/товарів у профілі (у разі їх наявності).
    3.4. Порядок кваліфікації постачальника визначається відповідним Адміністратором е-каталогу.
    3.5. Пропозиції подаються постачальником після оприлюднення оголошення про відбір Адміністратором е-каталогу.
    3.6. Пропозиції розглядаються Адміністратором е-каталогу в порядку отримання. Відхилення першочергової пропозиції не перешкоджає розгляду Адміністратором е-каталогу пропозиції того ж постачальника в рамках одного профілю, що надійшла іншим каналом зв’язку.
    3.7. Пропозиція розглядається Адміністратором е-каталогу протягом 10 робочих днів з дня її отримання.
    Результати розгляду та інформація стосовно пропозиції направляються на електронну адресу постачальника, зазначену в пропозиції.
    3.8. Постачальникам, що успішно пройшли відбір, Адміністратором електронної системи закупівель надається доступ до е-каталогу протягом 5 робочих днів з дня прийняття рішення Адміністратором е-каталогу про відбір постачальника до е-каталогу.
    3.9. Постачальник подає та оновлює цінову пропозицію в е-каталозі через авторизований/попередньо авторизований електронний майданчик.
    Цінова пропозиція має містити інформацію про місця поставки товару (товарів) та ціну.
    3.10. У разі відсутності товару (товарів) в наявності постачальник зазначає ціну із значенням «0».
    Товар щодо якого зазначено нульову вартість не відображається в е-каталозі.
    3.11. Замовник здійснює відбір постачальника шляхом формування замовлення в е-каталозі з дотриманням принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону.
    3.12. У замовленні зазначаються:
    – кількість товару (товарів);
    – мінімальний строк поставки;
    – місце поставки.
    3.13. Електронною системою закупівель автоматично генерується та надсилається постачальнику повідомлення про результати сформованого замовлення. 3.14. У разі здійснення закупівель шляхом використання е-катологу товарів, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону.
  4. Замовлення та поставка товару з е-каталогу
    4.1. Адміністратором е-каталогу вживаються заходи щодо анулювання та/або видалення з е-каталогу пропозиції/постачальника у разі систематичного недотримання/порушення постачальником, правил, що визначаються Адміністратором е-каталогу.
    4.2. Товар (товари), що містяться в пропозиції мають бути належної якості та відповідати опису, зазначеному в е-каталозі.
    4.3. Строк відповіді на заявку замовника становить 2 робочих дні.
    4.4. Строк постачання товару (товарів) не повинен перевищувати 7 календарних днів з моменту оформлення замовлення замовником.

Генеральний директор
ДП «ПРОЗОРРО»                                                                         В. В. Задворний

Замовникам

Публікації, які стосуються сфери публічних (державних) закупівель від «А» до «Я» згруповані відповідно до специфіки

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО