Відсутність ефективної взаємодії між структурними підрозділами під час планування, проведення закупівель та укладення договорів про закупівлю не тільки чинить негативний вплив на конкретну функціональну зону, а й знижує продуктивність й ефективність діяльності підприємства в цілому, відображається на показниках, що ускладнює реалізацію будь-якого проєкту.
У цій статті розберемо, як налагодити процес взаємодії уповноваженої особи зі структурними підрозділами підприємства. Також з’ясуємо, як розроблення та затвердження документів допоможе упорядкувати механізм внесення товарів, робіт і послуг до річного плану закупівель, ініціювання заявок на здійснення закупівель уповноваженою особою замовника та взаємодії між зацікавленими й задіяними у процесі закупівель структурними підрозділами.
...