А чи знали ви, що 12.10.2022 Кабінет Міністрів України прийняв постанову про особливості здійснення публічних закупівель під час воєнного стану, з доопрацюванням? Не хвилюйтесь, як тільки вона набере чинності, група компаній «Радник» вам повідомить. А поки ми всі в очікуванні, вкотре підготували для вас найважливіше за цей тиждень:
- З результатів відкритого опитування у соцмережах Радника ми дізналися, що закупівельна громада наразі активно готується до змін у закупівельному світі, і саме ця тема наразі є «найгарячішою». Мінекономіки опублікувало для обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Ним, зокрема, передбачені випадки незастосування Особливостей. Що це за випадки, дізнайтесь у статті «Аналізуємо проєкт нової постанови про особливості в частині її незастосування».
- Стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) завжди викликала безліч запитань як серед замовників, так і серед учасників. Чи трансформували так звані Особливості статтю 17 Закону та чого очікувати від вказаного проєкту? Дізнайтесь про це у статті «Стаття 17 Закону про закупівлі за „новою“ постановою щодо особливостей закупівель».
- Мабуть, кожен договір між суб’єктами господарювання, укладений в Україні, містив розділ щодо непереборних обставин / форс-мажору. Проте раніше сторони договору не акцентували уваги на умовах договору, що регулюють дії сторін у разі виникнення форс-мажорних обставин. Прописуючи розділ проєкту договору про закупівлю щодо непереборних обставин / форс-мажору, замовник повинен визначитись із результатом, який він хоче отримати у разі настання форс-мажорних обставин. Для цього рекомендуємо вам ознайомитись зі статтею «Як прописати розділ договору щодо непереборних обставин/форс-мажору в розрізі воєнного стану?».
- Фундаментом та запорукою успішного проведення закупівлі є правильно визначена її очікувана вартість. Під правильним визначенням розуміється, що кожен замовник повинен мати належні ґрунтовні дослідження щодо встановленої ним очікуваної вартості тієї чи іншої закупівлі. У статті «Очікувана вартість предмета закупівлі: що обов’язково треба знати уповноваженій особі» розглянемо, що обов’язково треба знати уповноваженій особі, щоб уникнути можливих порушень.
- Однією з передумов проведення публічних закупівель є визначення предмета закупівлі. Щоб замовнику провести будь-яку публічну закупівлю, необхідно спочатку правильно визначити предмет закупівлі. Останнім часом Державна аудиторська служба України встановлює чимало порушень щодо недотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі та помилки у визначенні предмета закупівлі. Гарна звістка для передплатників порталу RADNUK.COM.UA: незабаром тільки ви матимете можливість взяти участь у безкоштовному вебінарі «Визначення предмета закупівлі: практика ДАСУ», який відбудеться 19.10.2022 об 11:00. Більш детально з інформацією про вебінар ви можете ознайомитись у статті «Не пропустіть! Безкоштовний вебінар „Визначення предмета закупівлі: практика ДАСУ“».
Звертаємо вашу увагу! Редакція порталу «Радник» слідкує за актуальністю правової бази, оприлюдненої на порталі RADNUK.COM.UA. На цьому тижні нами перевірено на актуальність розділ «Розпорядження».
Нагадуємо, що на порталі є розділ «Зразки документів», який ми постійно доповнюємо актуальними зразками, які готуємо для вашої зручності.
Слава Україні! Героям Слава!
Більше важливої інформації про закупівлі під час воєнного стану читайте на порталі RADNUK.COM.UA у розділі «Воєнний стан».