Функція заповнення специфікації предмета закупівлі при публікації закупівлі з 20.09.2024 на майданчику E-Tender

Антон Волов
487
26 Вересня 2024
Функція заповнення специфікації предмета закупівлі при публікації закупівлі з 20.09.2024 на майданчику E-Tender
487
26 Вересня 2024

У цій статті ми розглянемо нову функцію, яка дозволяє уповноваженій особі замовника заповнювати специфікації предмета закупівлі в електронних полях, на прикладі майданчика E-Tender. Звертаємо увагу, що йдеться тільки про товари.

Коли та з якою метою з’явилася нова функція?

Починаючи з 20.09.2024 при створенні закупівлі в замовників з’явилася можливість заповнювати специфікації предмета закупівлі в електронній формі. Запровадження цієї функції — це ще один крок на шляху до електронізації тендерної документації.

Які особливості її застосування?

  1. Використання цієї функції необов’язкове, уповноважена особа на власний розсуд обирає, чи додавати відповідну інформацію в електронні поля при публікації закупівлі.
  2. Функція доступна тільки при здійсненні закупівлі товарів і недоступна при закупівлі послуг та робіт.
  3. Функція створення електронної специфікації відображається до кожної позиції в закупівлі, якщо їх декілька.

Для яких типів закупівель доступна? Наведемо перелік типів закупівель на майданчику E-Tender, до яких можна застосувати зазначену функцію:

  • Відкриті торги з особливостями
  • Запит (ціни) пропозиції
  • Спрощена закупівля
  • Тендер
  • Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
  • Відкриті торги
  • Конкурентний діалог 1-й етап
  • Конкурентний діалог з публікацією англійською мовою 1-й етап
  • Укладання рамкової угоди

Як додати електронну специфікацію?

Нова функція доступна в блоці «Позиції окремої частини предмета закупівлі» при створенні закупівлі. Щоб скористатися нею, потрібно спершу вибрати код класифікатора ДК, і потім активується функція «Заповнити специфікацію предмета закупівлі» (Рис. 1).

Рис. 1

Після кліку для замовника відображається можливість вибрати профіль чи категорію (Рис. 2).

Рис. 2

При виборі профілю відкривається перелік активних профілів зі сталим набором характеристик, у яких класифікатор ДК співпадає з вибраним класифікатором в закупівлі. Для швидкого пошуку потрібного профілю доступний пошуковий рядок (Рис. 3):

Рис. 3

Після вибору необхідного профілю на сторінці відобразяться його характеристики. Також автоматично заповнюються назва предмета закупівлі й одиниці виміру, але їх можна редагувати. У разі потреби сформовану специфікацію можна редагувати або ж повністю видалити, вибираючи відповідні функції (Рис. 4).

Рис. 4

Під час вибору категорії відкривається нове вікно з переліком категорій згідно з вибраним класифікатором ДК у закупівлі. Як і при виборі профілю, також доступне поле для пошуку категорії (Рис. 5).

Рис. 5

Після вибору потрібної категорії відкривається вікно для встановлення характеристик з наявного переліку. Потрібно вибрати мінімум одну характеристику, щоб продовжити публікацію. У разі потреби можна скористатися функцією «Очистити» для скидання всіх вибраних варіантів. Щоб продовжити публікацію, використовуємо відповідну функцію (Рис. 6).

Рис. 6

Як і при виборі профілю, на сторінці відобразяться характеристики категорії. Також є можливість «Редагувати специфікацію» або ж «Видалити специфікацію»‚ вибираючи відповідні функції (Рис. 7).

Рис. 7

Подальший алгоритм публікації закупівлі не змінився. Після публікації закупівлі електронна специфікація буде відображатися в розділі «Технічні характеристики предмету закупівлі» (Рис. 8).

Рис. 8

Також після публікації закупівлі, при переході в режим редагування, ви можете редагувати й видаляти електронну специфікацію або ж додати її, якщо її взагалі не було. Алгоритм аналогічний тому, що використовується під час створення закупівлі. Якщо відбулося редагування чи видалення електронної специфікації, на майданчику фіксуються попередні версії характеристик.

Чи впливає заповнення замовником специфікації предмета закупівлі на процес подачі пропозиції постачальника?

Якщо замовником додана електронна специфікація, на формі подачі пропозиції відобразиться функція для вибору товару. Кількість таких функцій відповідатиме кількості позицій, до яких замовник додав електронну специфікацію. Відповідь на такий параметр є обов’язковою (Рис. 9).

Рис. 9

При виборі товару для постачальника доступно два варіанти: вибрати товар‚ який має сталий набір характеристик та відповідає вимогам замовника, з наявного переліку (Рис. 10) або вибрати товар не з маркету. У такому випадку відкривається сторінка‚ де постачальник самостійно зазначає характеристики‚ але в межах наявних варіантів. У другому випадку необхідно надати відповіді на всі характеристики‚ які були зазначені замовником в специфікації при створенні закупівлі (Рис. 11).

Рис. 10
Рис. 11

Якщо ви маєте ідеї‚ як покращити роботу замовників на майданчику, звертайтеся за номером 0 800 30 77 55 (безоплатно в межах України) або пишіть на e-mail support@e-tender.ua.

За нагоди ознайомтеся зі статтею «ДП „Прозорро“ розробляє нову версію вебпорталу prozorro.gov.ua».

Поступово наближаючись до повної електронізації українських публічних закупівель, у замовників та учасників можуть виникати безліч запитань, зокрема щодо технічної реалізації нововведень на акредитованих майданчиках. Цій темі присвячений розділ «Технічна реалізація Прозорро для замовників».

Технічна реалізація Прозорро

Інструкції, алгоритми дій, поради та рекомендації щодо використання електронної системи закупівель. Прозорро для учасників. Технічна реалізація Прозорро для учасників.

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО