Наказ ДП “Прозорро” – “Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі”

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО 
«ПРОЗОРРО»

НАКАЗ

«17» квітня 2020 року                 м. Київ                                             № 18

Про внесення змін до 
Інструкції про порядок використання
електронної системи закупівель у
разі здійснення закупівель, вартість
яких є меншою за вартість, що
встановлена в абзацах другому і
третьому частини першої статті 2
Закону України “Про публічні
закупівлі”, затвердженої наказом
ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019
року №10 (зі змінами)

З метою впорядкування використання електронної системи закупівель у зв’язку із введенням в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»,

НАКАЗУЮ:

1. В Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженій наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року №10  (далі – Інструкція) внести наступні зміни:

2. В назві та тексті Інструкції (у всіх відмінках) слова «в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замінити словами «в частині 3 статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”».

3. В абзаці 3 пункту 3 Інструкції слова  «в пункті 9 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі» замінити словами «в частині 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”».

4. Доповнити пункт 3 Інструкції абзацами такого змісту: 

  • «Допорогові закупівлі – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, або суб’єктом підприємницької діяльності, що не є замовником в розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” на будь-яку суму».
  • «Не замовник в розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” – юридичні особи, інші суб’єкти підприємницької діяльності, що не відповідають критеріям, визначеним у статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”». 

5. Пункт 2 Розділу ІІ, викласти в наступній редакції: 

«Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується  інформація про:

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія;

2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);

3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;

4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;

5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;

6) умови оплати;

7) очікувана вартість предмета закупівлі;

8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);

9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні);

10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;

11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);

12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);

13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі».

6. Пункт 12 розділу ІІ викласти в такій редакції: «Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.

Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь».

7. Абзац другий пункту 13 розділу ІІ – виключити.

8. Начальнику відділу маркетингу та комунікацій Шкарповій О.Ю. забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

9. Начальнику сектору по роботі з майданчиками Матвійчук В.М. проінформувати авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики про внесені зміни.

10. Цей наказ набирає чинності 19.04.2020 року.

11. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Генеральний директор                                         В.В. Задворний

    Приєднуйся до авторів
    load
    Реєстрація
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    В особистий кабінет
    load
    Відновлення паролю
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    Вітаємо!
    Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель