Наказ ДП “ПРОЗОРРО” від 20.10.2022 № 25

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОЗОРРО»

НАКАЗ

20.10.2022 Київ №25

Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)

З метою впорядкування використання електронної системи закупівель під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та керуючись п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” та пунктом 13 постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 “Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків” і наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.04.2020 № 648 “Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель”, від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.03.2022 № 263 “Про деякі питання забезпечення функціонування інформаційно-комунікаційних систем, електронних комунікаційних систем, публічних електронних реєстрів в умовах воєнного стану”,

НАКАЗУЮ:

  1. У зв’язку з прийняттям Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” дію наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування зупинити.
  2. На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затвердити Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що додається.
  3. Відділу маркетингу та комунікацій забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
  4. Інструкція затверджена цим наказом набуває чинності з дня наступного за днем оприлюднення цього наказу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
  5. Начальниці сектору по роботі з майданчиками Матвійчук В.М. проінформувати попередньо авторизовані/авторизовані електронні майданчики про оприлюднення наказу для врахування його вимог під час затвердження власних регламентів.
  6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

«ЗАТВЕРДЖЕНО»

наказ № 25 від 20.10.2022 р.

Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178.

І.       Загальні положення

  1. Ця Інструкція визначає порядок використання електронної системи закупівель (далі – ЕСЗ) під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості закупівель), з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору, або оприлюднення звіту про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без її використання.
  2. Запропонувати попередньо авторизованим/авторизованим електронним майданчикам враховувати вимоги Інструкції при затверджені власних регламентів.
  3. У цій Інструкції терміни вживаються в таких значеннях:

    закупівля – придбання товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях закупівель, шляхом здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги( послуг), виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель для укладення договору про закупівлю;

    замовник закупівлі – це замовники, визначені в частині 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” Закону, а також державні, комунальні, казенні підприємства, їхні дочірні підприємства, господарські товариства чи об’єднання, в яких державна чи комунальна частка у статутному капіталі складає 50 і більше відсотків;

    незамовник в розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” – юридичні особи, інші суб’єкти підприємницької діяльності, що не відповідають критеріям, визначеним у статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”;

    учасник – фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі в закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією.

    Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі та Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі – Порядок функціонування системи).
  4. Доступ користувачів до інформації про закупівлі, а також надання можливості замовнику, державним (зокрема казенним) та комунальним підприємствам, їх дочірнім підприємствам, об’єднанням підприємств, а також господарським товариствам, в яких державна або комунальна частка у статутному капіталі становить 50 і більше відсотків, проведення закупівель і учасникам брати участь у закупівлях здійснюється відповідно до Порядку функціонування системи, з урахуванням обмежень, встановлених у Особливостях закупівель.
  5. Усі документи і відомості, пов’язані з проведенням закупівлі, у тому числі з поданням пропозицій, подаються в електронному вигляді через ЕСЗ, з урахуванням Особливостей закупівель.
  6. Замовники можуть використовувати електронну систему закупівель з метою здійснення відбору постачальника товару (товарів), надавала послуг (послуги) та виконавця робіт, а також оприлюднення звітів згідно з вимогами Господарського кодексу України.

II. Порядок застосування електронної системи закупівель дляпроведення закупівлі

  1. Замовники у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких не перевищує суму, що встановлена в Особливостях закупівель, а також незамовники в розумінні цього ж Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавала послуг чи виконавця робіт можуть використовувати електронну систему закупівель шляхом здійснення закупівель через електронний каталог, у порядку, визначеному законодавством, та/або шляхом здійснення закупівель у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, визначеному згідно зі статтею 14 Закону, виключно в частині оголошення, подання пропозицій, звернення за роз’ясненням, звернення з вимогою про усунення порушень, надання відповідей, оцінки, розгляду, відхилення пропозицій, визначення переможця, відміни закупівлі.
  2. Під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11,12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту З Розділу II цієї Інструкції.
  3. Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

    Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тому числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником закупівлі у складі його пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

    Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції.
  4. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до пункту З8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” в електронній системі закупівель.

Василь ЗАДВОРНИЙ

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО