5 правил успішного оскарження

Наталія Чабан
211
4 Квітня 2021
5 правил успішного оскарження
211
4 Квітня 2021

Оскарження — це інструмент захисту прав учасника, за допомогою якого він може суттєво вплинути на процес проведення процедури закупівлі. Але таким інструментом потрібно вміти користуватися. Особливо спірною та чутливою є тема строків, які залежать не тільки від того, на якій стадії процедури закупівлі дії (чи бездіяльність) або прийняті рішення замовника призвели до порушення прав учасника, а й тісно пов’язані з особливостями встановлення строку оскарження електронною системою закупівель (далі — ЕСЗ), особливо коли його останній день припадає у вихідний (святковий) день. Саме тому в цій статті пропонуємо розглянути роз’яснення Уповноваженого органу щодо обчислення початку відліку строку на оскарження і не тільки.

Строк на оскарження

Як зазначалося вище, перше, на що потрібно звернути увагу, — це строки подання скарги, які напряму залежать від того, на якій стадії процедури закупівлі дії (чи бездіяльність) або прийняті рішення замовника призвели до порушення прав учасника, та передбачені частиною 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), а саме:

  • скарги щодо тендерної документації та / або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, подаються з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за 4 дні до...
Конкурентні процедури

Публікації, що стосуються будь-яких питань придбання товарів, робіт та послуг за процедурами публічних закупівель

    Приєднуйся до авторів
    load
    Реєстрація
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    В особистий кабінет
    load
    Відновлення паролю
    Вітаємо!
    Реєстрація пройшла успішно
    Вітаємо!
    Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель