Пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме технічні помилки та описки.
На вимогу абзацу 12 пункту 11 частини 1 статті 9 Закону Уповноважений орган (Мінекономіки) затвердив перелік формальних помилок наказом № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» (далі — наказ Мінекономіки № 710). Замовники під час складання тендерної документації повинні враховувати положення наказу Мінекономіки № 710 та використовувати цей перелік формальних помилок у своїй тендерній документації. Крім цього, замовник має зазначити й приклади формальних помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Сьогодні пропонуємо розглянути, які наслідки для замовника матиме невиконання пункту 19 статті 22 Закону, на підставі аналізу декількох висновків моніторингів, які були проведені Державною аудиторською службою України (далі — Держаудитслужба) у період воєнного стану.
Моніторинг UA-M-2022-08-02-000057, оголошення UA-2021-09-15-008785-b...