У серпневому випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» ми, як завжди, підготували для вас багато корисної інформації у сфері закупівель:
- з 24.07.2021 діють нові правила закупівель з ознакою COVID-19! Тож дізнавайтесь про всі новації у цій сфері, отримавши професійній погляд на безліч запитань, які викликають масу протиріч та сумнівів серед закупівельної спільноти: подальша доля договорів про COVID-закупівлі, (не)чинність Постанови № 225, коло замовників, на яких поширюються вказані зміни, та багато іншого — у статті «Нові правила закупівель з ознакою COVID-19»;
- відповідальність — це слово, яке відображає ставлення до роботи, особливо воно притаманне працівнику, який прийняв вагоме рішення стати уповноваженою особою. Порядок накладення штрафів та всі законодавчі підстави притягнення до адмінвідповідальності — у спецматеріалі «Шпаргалка уповноваженої особи замовника / члена тендерного комітету про адміністративну відповідальність»;
- розширити свої практичні знання в одній із «загадкових» сфер закупівлі, а саме закупівлі лікарських засобів та медичних виробів, пропонує на стор. 15–20 журналу начальниця відділу публічних закупівель ДП «Медичні закупівлі України» Д. Пахомова. Даний матеріал поставить усі крапки над «і» у питаннях зазначення назви предмета закупівлі та правових дій замовника під час перевірки тендерної документації. А на завершення — спеціально розроблені зразки встановлення вимог у тендерній документації;
- з 26.06.2021 уже почали діяти чергові зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», впевнено поповнюючи кейси контролюючих органів новими порушеннями. Реагуючи на вказану ситуацію, пропонуємо матеріал щодо практичного виконання змін під час оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, наприклад, на майданчику Zakupki.Prom;
- вам бувало прикро, коли рішення про (не)допуск до аукціону чи про визнання переможцем оскаржується? І ще неприємніше, коли, переглянувши скаргу, повторно вивчаєш тендерну пропозицію учасника і розумієш: не побачив, не догледів, не зауважив. Як передбачити таку ситуацію? Як не зазнати поразки в АМКУ чи уникнути негативних висновків ДАСУ? Або що робити учаснику, якщо його ціна не перемогла? Поради та наведений алгоритм дій — у статті «Побачити ВСЕ: чек-лист для перевірки тендерної пропозиції учасника або конкурента»;
- які документи можуть слугувати підтвердженням повноважень керівника? Чи вважатиметься альтернативою виписка з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань? І чи не буде таке подання підставою для відхилення тендерної пропозиції / пропозиції учасника? Чи є відомості з ЄДР відкритими даними? Якщо ви вагаєтеся з наданням відповіді або вона взагалі відсутня, то стаття «Документи, які підтверджують повноваження керівника. Чи достатньо відомостей з ЄДР?» саме для вас;
- і знову про зміни до Закону, а точніше про нову конструкцію слів «роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації», що визначена в терміні «роботи». Які можливості надає замовнику нове визначення та як замовнику оголосити закупівлю робіт, не маючи очікуваної вартості? Як звітувати за договором про закупівлю робіт та виготовлення проєктної документації? Аби не витрачати дорогоцінного часу на роздуми, залишаючи безліч запитань відкритими, читайте про новації у статті «Закупівля проєктної документації разом з роботами за правилами Закону від 26.06.2021»;
- продовжуємо затребуваний цикл статей щодо змін до Закону та дізнаємось першими про нововведення щодо закупівлі послуг фінансових / банківських установ. Про те, як вказані зміни позначаються на закупівлі послуг з розрахунково-касового обслуговування, дізнавайтеся на стор. 38–40 журналу у статті «Що змінилося для замовників в частині отримання фінансових послуг банківських установ?»;
- незнання Закону не є виправданням (ні для кого), що підтверджується постановою Київського районного суду від 16.06.2021 (справа № 552/1881/21), якою визнано винною уповноважену особу у скоєнні адмінправопорушення та призначено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 25 500 грн. Детальніше читайте у статті «Укладення договору без проведення спрощеної закупівлі за умови заміни уповноваженої особи: практика суду»;
- аби перший досвід застосування переговорної процедури закупівлі за новою редакцією Закону не завершився негативним висновком ДАСУ, на стор. 43-44 журналу не пропустіть практику моніторингу та дізнавайтеся, на що звернути увагу, щоб успішно скористатися усіма перевагами виняткової переговорної процедури закупівлі;
- у нашій постійній рубриці «Експерти відповідають» на сторінках 47–49 журналу найкращими експертами з публічних закупівель Бєляковою К. та Довгою Г. надано відповіді на найбільш затребувані за результатами опитувань запитання читачів:
Усе це й навіть більше чекає на вас у серпневому випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель»! Приєднуйтесь до невичерпного джерела знань кожного гравця закупівельного ринку!
Передплатний індекс друкованого видання: 89613.
Передплатний індекс друкованого та електронного видання зі знижкою: 76326.
Передплатний індекс на електронний журнал (портал): 76471.
Передплатний індекс на друкований та електронний журнали «Радник в сфері державних закупівель» + друкований та електронний журнали «Радник у сфері бюджетної бухгалтерії»: 76419.
Шановні передплатники! Справжнє свято неможливе без подарунків, тому до 30-ї річниці незалежності України від редакції журналу «Радник у сфері закупівель» отримуйте 30 днів безкоштовного доступу до порталу RADNUK.COM.UA.
Отже, не вагайтесь, реєструйтесь та отримуйте:
- новини закупівель — першими дізнавайтеся про всі новини у сфері публічних закупівель;
- правову базу — 300 нормативно-правових актів, які регулюють сферу публічних закупівель, зібрано в одному місці;
- зразки документів — 170 зразків документів для організації, проведення та участі в публічних закупівлях;
- інструменти — 72 інструменти, що стануть у пригоді кожному закупівельнику;
- нові публікації — 2 300 статей уже опубліковано на порталі RADNUK.COM.UA, матеріали щодня доповнюються;
- консультаційну лінію — необмежена кількість телефонних консультацій з 16:00 до 17:30, крім п’ятниці та вихідних.
Не забувайте, що для передплатників журналу:
- діє безкоштовна гаряча телефонна лінія для консультацій за тел.: (044) 451-85-71. Консультації проводяться з понеділка по четвер з 16:00 до 17:30;
- напорталі RADNUK.COM.UA за посиланням є можливість поставити запитання експертам редакції журналу «Радник в сфері державних закупівель», на які обов’язково отримаєте кваліфіковані відповіді.
Передплатити портал RADNUK.COM.UA можна за посиланням.