У випуску за листопад редакція журналу «Радник в сфері державних закупівель», як завжди, підготувала для вас багато корисної інформації:
- Нарешті порядок взаємодії з ТОВ «ГК “Нафтогаз Трейдинг”» врегульовано! Про нововведення та про те, як з мінімальним ризиком вирішити питання закупівлі природного газу, враховуючи зміст законотворчого рішення, та що слід врахувати, аби не припуститися помилки, дізнавайтесь зі статтях «Варіанти дій замовника при закупівлі природного газу до 200 тис. грн на опалювальний сезон 2021-2022 років» та «Варіанти дій замовника для закупівлі природного газу від 200 тис. грн на опалювальний сезон 2021–2022 років»;
- Спільне проживання та ведення господарства визнається пов’язаністю осіб. Якщо ви маєте сумніви щодо цього — розгляньте цікаві випадки встановлення пов’язаності осіб під час проведення процедур закупівель у статті «Керівник замовника є батьком директора учасника: пов’язаність?». Дізнавайтеся, куди окрім АМКУ слід звертатися за захистом своїх прав та інтересів;
- Строк постачання природного газу на два бюджетні періоди, інформація, яку слід зазначати в реєстрі бюджетних зобов’язань, а на завершення — на кого із замовників поширюватиметься право укладення договорів про закупівлю за ціною, передбаченою Меморандумом? Якщо усі ці питання викликають безліч сумнівів, не зволікайте та отримуйте вичерпні відповіді та розроблені саме для вас зразки у статті «Як зареєструвати договір постачання природного газу в Казначействі?»;
- Нестандартна ситуація, або як відступити за крок до перемоги, коли це єдиний вихід для учасника. У статті Бєлякової К. «Що робити замовнику, якщо учасник після аукціону відмовляється брати участь у закупівлі» ви дізнаєтеся про найкращі варіанти дій у ситуації, коли учасники до або після аукціону приймають рішення відмовитися від участі у закупівлі. Тож не пропустіть, безпечний варіант існує для обох сторін;
- Надання інформації про причини неможливості усунення виявлених ДАСУ порушень — найпривабливіший варіант для замовника. Однак така позиція здається правильною лише на перший погляд. Про можливі наслідки неправильного застосування частини 8 статті 8 Закону, починаючи з порушення прав третіх осіб до притягнення до адміністративної відповідальності, читайте у статті «На висновок ДАСУ надали інформацію про неможливість усунення встановлених порушень: де відповідальність за невиконання?»;
- Коротко про головне, або про обов’язок кожної уповноваженої особи протестувати свої знання з питань публічних закупівель розповідає заступник генерального директора ДП «Прозорро» у статті «Чотири питання щодо тестування уповноважених осіб»;
- Розкриваємо питання щодо уподобаного замовниками механізму прискорення проведення переговорної закупівлі шляхом одночасного оголошення декількох ідентичних закупівель. Отже, про поверховість позиції, яка ґрунтується на принципі «дозволено все, що не заборонено Законом», — у статті «Подвійна закупівля»: протиправна маніпуляція чи ні?»;
- У продовження «гарячої» теми тестування уповноважених осіб менеджер Prozorro Баришполь А. надає відповіді на численні запитання передплатників щодо порядку організації та особливостей проходження тестування на практиці, його технічної реалізації, який повною мірою відображено наочно у статті «Тестування уповноважених осіб на практиці з перших вуст»;
- Виконання висновку за результатом моніторингу — неабияка дилема для широкого кола замовників. Про наявні (не)прямі негативні наслідки факту порушення та як діяти на випередження, будуючи свою позицію ще на етапі пояснень, відповідей на запити ДАСУ, читайте практичні рекомендації у статті «Невиконання висновку ДАСУ: (не)прямі наслідки для замовника»;
У нашій постійній рубриці «Експерти відповідають» на сторінках 52–53 журналу заступником директора Департаменту регулювання публічних закупівель Мінекономіки Міштою Т. надано аргументовану відповідь на найбільш затребуване за результатами опитувань запитання читачів:
Усе це й навіть більше чекає на вас у випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» за листопад! Приєднуйтесь до невичерпного джерела знань кожного гравця закупівельного ринку!
Передплатний індекс друкованого видання: 89613.
Передплатний індекс друкованого та електронного видання зі знижкою: 76326.
Передплатний індекс на електронний журнал (портал): 76471.
Передплатний індекс на друкований та електронний журнали «Радник в сфері державних закупівель» + друкований та електронний журнали «Радник у сфері бюджетної бухгалтерії»: 76419.
Передплатити портал RADNUK.COM.UA можна за посиланням.