Наказ Мінекономіки “Про затвердження примірної тендерної документації”
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
(Мінекономіки)
НАКАЗ
06 грудня 2024 року № 27593
Київ
Про затвердження примірної тендерної документації
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону України “Про публічні закупівлі” та з метою забезпечення формування уніфікованих вимог щодо підготовки замовниками тендерної документації в електронній системі закупівель
НАКАЗУЮ:
- Затвердити Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги, що додається.
- Визнати таким, що втратив чинність, наказ Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 “Про затвердження примірної тендерної документації”.
- Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економіки України згідно з розподілом обов’язків.
Виконувач обов’язків Міністра Тарас КАЧКА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінекономіки
06 грудня 2024 року № 27593
ПРИМІРНА ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
для процедури закупівлі – відкриті торги
Ця Примірна тендерна документація має рекомендаційний характер та може застосовуватись як зразок для замовників, містить вимоги, які не є обов’язковими для виконання та можуть використовуватися замовником як приклад викладення тендерної документації.
У цій Примірній тендерній документації зазначається інформація, визначена статтею 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), (далі – Особливості) під час здійснення публічних закупівель шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному розділом “Порядок проведення відкритих торгів” Особливостей, яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається із трьох граф та подається замовником разом з додатками, посилання на які містяться в тексті цієї Примірної тендерної документації. У графі “1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення.
Зміст кожного розділу тендерної документації визначається замовником з урахуванням вимог законодавства.
РОЗДІЛ I Загальні положення | ||
1 | 2 | 3 |
1 | Терміни, які вживаються в тендерній | Терміни, які вживаються в тендерній |
2 | Інформація про замовника | |
2.1 | повне найменування | зазначається замовником |
2.2 | місцезнаходження | зазначається замовником |
2.3 | уповноважена особа замовника, яка здійснює зв’язок з учасниками процедури закупівлі (далі – учасник) | зазначається замовником (додатково може бути зазначена інформація щодо відповідальних осіб за напрямами роботи чи спеціалізаціями) |
3 | Процедура закупівлі | відкриті торги в порядку, визначеному Особливостями (далі – відкриті торги) |
4 | Інформація про предмет закупівлі | |
4.1 | назва предмета закупівлі | визначається замовником у порядку, установленому Уповноваженим органом із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого в установленому законодавством порядку |
4.2 | опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції | визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) із зазначенням вимог до них згідно з нормами Закону; у разі визначення замовником частин предмета закупівлі (лотів) зазначається найменування кожної частини предмета закупівлі (лота) відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону |
4.3 | місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) | зазначається замовником |
4.4 | строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) | зазначається замовником |
5 | Недискримінація учасників | відповідно до частини другої статті 5 Закону учасники (резиденти та нерезиденти) усіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах (із урахуванням обмежень, визначених законодавством) |
6 | Інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції | зазначається замовником Примітка. У зв’язку з тим, що на авторизованих електронних майданчиках електронної закупівель за процедурою закупівлі – відкриті торги технічно реалізовано подання учасниками пропозицій лише в одній валюті, тому учасники-нерезиденти визначають ціну тендерної пропозиції у валюті, зазначеній замовником. У разі якщо валютою тендерної пропозиції є національна валюта України (гривня), тоді учасники-нерезиденти, ціна тендерної пропозиції яких визначена в іноземній валюті, зазначають ціну своєї тендерної пропозиції в національній валюті України за правилами, визначеними замовником у тендерній документації |
7 | Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції | зазначається замовником Примітка. Документи, що є частиною тендерної пропозиції, які викладені іншою мовою, ніж визначеною замовником у тендерній документації, повинні супроводжуватися перекладом за умови, якщо тендерні пропозиції повинні готуватись українською мовою, у такому випадку: офіційні документи, видані органом іноземної держави, повинні бути легалізовані в установленому в Україні порядку або засвідчені шляхом проставлення апостилю, з додаванням перекладу цих документів українською мовою та з урахуванням пунктів 11 та 12 статті 34 та статті 79 Закону України “Про нотаріат”; неофіційні документи (що не підлягають легалізації / апостилюванню), які готуються учасником-нерезидентом та складені не українською мовою, повинні бути перекладені українською мовою. Достовірність інформації, зазначеної в перекладі наданих документів, завіряється учасником |
РОЗДІЛ II Порядок внесення змін та надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів | ||
1 | Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів, унесення змін до них | надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів здійснюється замовником відповідно до пункту 54 Особливостей |
РОЗДІЛ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції | ||
1 | Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції | тендерні пропозиції подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей; кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота) замовник обирає один з нижченаведених варіантів: до розгляду приймаються тендерні пропозиції учасників, в яких ціна такої тендерної пропозиції може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідно до абзацу другого пункту 28 Особливостей. Прийнятний відсоток перевищення ціни тендерної пропозиції учасника над очікуваною вартістю предмета закупівлі – ______ %; або ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Подані учасником документи та/або інформація після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються електронною системою закупівель, крім випадків, передбачених законодавством. Тендерна пропозиція після закінчення кінцевого строку її подання не приймається електронною системою закупівель. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Документи учасника мають бути відкриті для загального доступу та не містити паролів, бути чіткими та розбірливими для читання. Рекомендується іменувати завантажені файли відповідно до змісту документа. У разі якщо в тендерній документації встановлена вимога щодо надання документа, який є багатосторінковим, учасник подає у складі тендерної пропозиції такий документ у повному обсязі, крім випадків, коли в тендерній документації встановлено вимогу щодо подання конкретних сторінок чи фрагментів такого документа. Відповідальність за достовірність та зміст інформації, викладеної в документах, які подані у складі тендерної пропозиції, несе учасник. Учасник накладає електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України ”Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги” (далі – електронний підпис) на тендерну пропозицію. Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису. Замовник перевіряє електронний підпис учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки електронного підпису повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи-учасника (для юридичної особи) або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті). Якщо електронні документи у складі тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено електронний підпис цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій електронний підпис. Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів “Згідно з оригіналом” (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту ”Підпис” на лицьовому боці останнього аркуша копії документа. Електронна система закупівель забезпечує можливість подання тендерної пропозиції всім особам на рівних умовах. Примітка. Відповідно до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 “Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється учасником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце учасника. Учасник для отримання доступу до автоматизованого робочого місця безоплатно проходить реєстрацію на авторизованому електронному майданчику шляхом здійснення одного із способів ідентифікації відповідно до порядку, установленого Кабінетом Міністрів України. Ураховуючи технічну реалізацію, якщо під час реєстрації учасник вказав не код ЄДРПОУ, а реєстраційний номер відповідно до умов країни його реєстрації, такий учасник класифікується як учасник-нерезидент та може подати тендерну пропозицію без накладення електронного підпису |
2 | Забезпечення тендерної пропозиції | замовником зазначається один із варіантів: не вимагається або вимагається відповідно до додатка 1 до тендерної документації |
3 | Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції | замовником зазначається один із варіантів: не вимагається або відповідно до статті 25 Закону з урахуванням Особливостей |
4 | Строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними | тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом _ днів, (але не менше 90 днів) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; до закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій; учасник має право: відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції; погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції; у разі необхідності учасник має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовнику через електронну систему закупівель |
5 | Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави відмови, установлені Особливостями, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством | перелік документів та інформації, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям передбачений у додатку 1 до тендерної документації; учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених у пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 та 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; документи, які повинен надати переможець процедури закупівлі, викладені в додатку 2 до тендерної документації; замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів |
6 | Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) | технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 1 до тендерної документації; у тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні “або еквівалент” |
7 | Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) | замовником зазначається один із варіантів: вимоги щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі, визначено в додатку 1 до тендерної документації або не застосовується |
8 | Інформація про субпідрядника / співвиконавця | у разі закупівлі робіт / послуг учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника / співвиконавця до виконання робіт / надання послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Документи, які повинен надати такий учасник, викладені в додатку 1 до тендерної документації |
9 | Унесення змін або відкликання тендерної пропозиції учасником | учасник має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції або відкликати її до закінчення кінцевого строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції; такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій |
10 | Ступінь локалізації виробництва | зазначається замовником з урахуванням положень Закону та Особливостей та має бути підтверджено учасником шляхом надання документів, зазначених у додатку 1 до тендерної документації |
РОЗДІЛ IV Подання тендерної пропозиції | ||
1 | Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | кінцевий строк подання тендерних пропозицій: __.__.202_ до __:__ за київським часом; тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель |
РОЗДІЛ V Оцінка тендерної пропозиції | ||
1 | Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію | замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей; оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону; у разі якщо єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, то замовник зазначає інформацію про включення / невключення до ціни податку на додану вартість (ПДВ); Наприклад, ціна тендерної пропозиції вказується із ПДВ (стосується учасників, які є платниками ПДВ. Учасники, які не є платниками ПДВ, подають тендерну пропозицію без ПДВ). або Ціна тендерної пропозиції вказується без ПДВ. У разі якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, під час укладення договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до законодавства України. У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, крім ціни, застосовуються інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків; тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою PP = P / (1 + (F1 + F2 + … + Fn) / PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 … Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником; PV – питома вага критерію “ціна”; замовником зазначається один з варіантів: відкриті торги будуть проведені шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону зазначається в електронній системі закупівель або відкриті торги будуть проведені без застосування електронного аукціону (за обґрунтованим рішенням замовника) відповідно до пункту 37 Особливостей |
2 | Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції | термін “аномально низька ціна тендерної пропозиції” вживається у значенні, наведеному в Законі (або в пункті 37 Особливостей, якщо відкриті торги будуть проведені без застосування електронного аукціону); учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг у тендерній пропозиції; замовник може відхилити тендерну пропозицію, ціна якої аномально низька, якщо учасник надав неналежне обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє тендерну пропозицію, ціна якої аномально низька в разі, якщо учасник не надав таке обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону / абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей; обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції може містити інформацію про: досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника; отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством |
3 | Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах | якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель; під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо; замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних із виконанням рішення органу оскарження; учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей__ |
4 | Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій | допускається наявність у тендерних пропозиціях учасників формальних (несуттєвих) помилок, що не призводить до відхилення такої пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998, та на виконання пункту 19 частини другої статті 22 Закону нижче наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок: інформація / документ, подані учасником у складі тендерної пропозиції, містять помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; уживання розділових знаків та відмінювання слів у реченні; використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – помилка в цифрах; застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; нумерації сторінок / аркушів (у тому числі кілька сторінок / аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок / аркушів, немає нумерації сторінок / аркушів, нумерація сторінок / аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі) (наприклад, “м.київ” замість “м. Київ”; “незастосовується” замість “не застосовується”; “тендерна оферта” замість “тендерна пропозиція”; “нумер-ація” замість “нуме-рація” тощо); помилка, зроблена учасником під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп’ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника (наприклад, “Ченрігівська обл.” замість “Чернігівська обл.”; “01.01.223” замість “01.01.2023”; “немаєпропускуміжсловами” замість “немає пропуску між словами” тощо); неправильна назва документа (документів), що подається учасником у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації (наприклад, “Інформація в довільній формі” замість “Інформація”, “лист-пояснення” замість “лист”, “довідка” замість “гарантійний лист”, “інформація” замість “довідка”, “довідка” замість “відомості”, тощо); окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів), не завірена підписом та/або печаткою учасника (у разі її використання); у складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації (наприклад, у довідці в довільній формі про виконання аналогічного договору є інформація про дату і номер виконаного аналогічного договору, при цьому у складі тендерної пропозиції не міститься копія зазначеного аналогічного договору і замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації); подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис; подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера (наприклад, “______№________” замість “09.01.2022 № 554/10/09-01” тощо); подання документа учасником у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа / електронного документа; подання документа учасником у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо); подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані) (наприклад, “м. Київ, вул. Народного ополчення, 13” замість “м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 13” тощо); подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною; подання документа (документів) учасником у складі тендерної пропозиції у форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду (наприклад, документ завантажений у форматі “JPG” замість документа у форматі “pdf” тощо) |
5 | Інша інформація | замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію. У разі якщо інша інформація містить вимоги щодо документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, або документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, така інформація зазначається в додатку 1 або в додатку 2 до тендерної документації відповідно до вимог законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити |
6 | Відхилення тендерних пропозицій та підстави для відмови в участі | замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до вимог, визначених у пункті 44 Особливостей; замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відповідно до вимог, визначених у пункті 45 Особливостей; замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у відкритих торгах та відхиляє тендерну пропозицію учасника відповідно до умов, визначених у пункті 47 Особливостей |
РОЗДІЛ VI Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю | ||
1 | Відміна замовником тендеру чи визнання його таким, що не відбувся | відміна відкритих торгів відбувається в порядку, передбаченому пунктами 50-53 Особливостей |
2 | Рішення про намір укласти договір про закупівлю | рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей |
3 | Проєкт договору про закупівлю | проєкт договору про закупівлю із зазначеним порядком змін його умов, викладений у додатку 3 до тендерної документації |
4 | Дії замовника в разі відмови переможця торгів підписати договір про закупівлю | у разі відмови переможця процедури закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації замовник відхиляє таку тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі з підстави, визначеної підпунктом 3 пункту 44 Особливостей, замовник визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, тендерна пропозиція (строк дії якої ще не минув) якого відповідає критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації, і може бути визнана найбільш економічно вигідною відповідно до вимог Закону та Особливостей, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю в порядку та на умовах, визначених статтею 33 Закону та пунктом 49 Особливостей; у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені Особливостями |
5 | Забезпечення виконання договору про закупівлю | замовником зазначається один із варіантів: не вимагається або вимагається відповідно до додатка 2 до тендерної документації |
Додаток 1
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі
- Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям
Замовником у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії кваліфікаційні критерії, а саме наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід замовником, не застосовуються.
На підтвердження відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям замовник може вимагати від учасника довідки за примірними формами, визначеними в цьому додатку, та документальне підтвердження відповідності встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям.
1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.
та/або
1.2. На підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, учасник має надати довідку за формою 2.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі, зазначених у довідці за формою 2.
та/або
1.3. На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку за формою 3.
Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявність відповідної кваліфікації працівників, а також, за необхідності, документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів.
та/або
1.4. На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складеної відповідно до законодавства (баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал, примітки до фінансової звітності або баланс (форма 1), звіт про фінансові результати (форма 2) або податкова декларація) за період __ (визначається замовником з урахуванням дати оголошення про проведення відкритих торгів).
У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності,
такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі.
Примітка. Відповідно до частини першої статті 13 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні” звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Отже, замовникам рекомендується під час формування вимоги щодо підтвердження наявності фінансової спроможності учасника враховувати дату оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі залучення учасником спроможностей субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) для підтвердження своєї відповідності таким критеріям як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження від субпідрядника (субпідрядників) / співвиконавця (співвиконавців) інформації про відповідність цим критеріям відповідно до вимог пунктів 1.2 та 1.3 цього додатка.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Форма 1
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
№ з/п | Найменування сторін аналогічного договору | Номер та дата аналогічного договору | Предмет аналогічного договору | Перелік первинних документів (акти виконаних робіт, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, акти приймання-передачі тощо) | Контактні дані замовника / контрагента (телефон, електронна пошта тощо) | ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір, та посилання в електронній системі закупівель (за наявності) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
______________________ _________________________
посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали
Форма 2
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-
технічної бази та технологій
№ з/п | Назва та кількість необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій, відповідно до вимог замовника | Назва необхідного обладнання, матеріально- технічної бази та технологій учасника | Кількість | Зазначення приналежності | Назва та реквізити документа, що підтверджує приналежність |
1 | 2 | 3 | 5 | 6 | 7 |
* якщо учасник є власником, зазначається “власний”, в інших випадках – вказується “право користування” механізмів, обладнання та устаткування тощо (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України)
** зазначається номер та дата документа щодо приналежності відповідно до графи 6
таблиці
______________________ _________________________
посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали
Форма 3
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№ з/п | ПІБ | Посада | Інформація щодо форми зайнятості (основна чи за сумісництвом) * | Інформація щодо освіти ** | Інше *** |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
* документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо)
** документи, що підтверджують наявність відповідної кваліфікації працівників для виконання певного виду робіт / надання послуг / поставки товарів за предметом закупівлі (дипломи, сертифікати, свідоцтва, посвідчення, протоколи перевірки знань тощо)
*** документи, що підтверджують виконання учасником вимог спеціального законодавства щодо виконання робіт / надання послуг / поставки товарів (наявність медичної книжки з датою допуску до роботи, сертифікати про проходження відповідного огляду, медичні довідки, документи щодо страхування працівника тощо)
______________________ _________________________
посада уповноваженої особи учасника підпис прізвище, ініціали
- Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації
Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі.
Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації. - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції
для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;
для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.
Для учасника фізичної особи, фізичної особи-підприємця: не вимагається, а у випадку
якщо такий учасник уповноважує на подання тендерної пропозиції іншу особу
(представника), у складі тендерної пропозиції подається довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника учасника. - Підтвердження надання забезпечення тендерної пропозиції
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає забезпечення тендерної пропозиції відповідно до пункту 2 розділу III тендерної документації. - Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей:
1) учасник підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника підстав, визначених підпунктами 1 та 7 пункту 47 Особливостей. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, здійснюється щодо кожного такого учасника шляхом подання довідки в довільній формі від кожного учасника об’єднання про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей;
2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
або
документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. - Документ про створення об’єднання учасників – якщо пропозиція подається об’єднанням учасників.
- Довідка в довільній формі* про намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг із зазначенням повного найменування субпідрядників / співвиконавців, місцезнаходження та їх коду згідно з ЄДРПОУ.
*ненадання цієї довідки у складі тендерної пропозиції означає відсутність в учасника
відповідного наміру та не вважається невідповідністю умовам тендерної документації - На виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України “Про громадянство України”, а саме:
паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України;
реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту;
посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України;
військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України;
посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні.
Учасник – юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. - Ступінь локалізації виробництва
зазначаються замовником відповідно до законодавства документи, які надаються учасником на підтвердження ступеня локалізації виробництва. - Інша інформація
Учасники-нерезиденти відповідно до вимог тендерної документації подають у складі своєї тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країни реєстрації учасника-нерезидента (аналоги документів), що підтверджують відповідність їх тендерної пропозиції таким вимогам.
У разі подання аналога документа (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або в разі, якщо законодавством країни, де зареєстрований учасник-нерезидент (субпідрядник / співвиконавець – нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт / послуг), не передбачено надання відповідних документів, учасник-нерезидент (субпідрядник / співвиконавець-нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт / послуг) повинен надати довідку в довільній формі з відповідними роз’ясненнями та посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є (у разі наявності таких нормативно-правових актів).
Примітка. Учасники-нерезиденти з країн Європейського Союзу надають форми документальних доказів, які охоплює eCertis (https://ec.europa.eu/tools/ecertis/#/search).
Примітка. З метою оптимізації трудовитрат як з боку замовників, так і з боку учасників закупівель, замовникам рекомендується зазначати в тендерній документації вимогу щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції посилань (гіперпосилань або QR-коду) на відкриті джерела інформації, в яких містяться дані, документи, інформація (наприклад, посилання на аналогічний договір в https://prozorro.gov.ua) тощо.
Додаток 1.1
до тендерної документації
Технічна специфікація до предмета закупівлі
зазначається замовником
Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
- Переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує 4 (чотири) дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей:
1) витяг з інформаційно-аналітичної системи “Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості”, сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості щодо фізичної особи, яка є учасником або керівника учасника.
Примітка. Замовникам рекомендується встановлювати вимогу таким чином, щоб не обмежувати витяг датою оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, та забезпечити можливість переможцям процедури закупівлі використовувати витяги, що датовані раніше дати оприлюднення такого повідомлення.
2) довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, на підтвердження відсутності підстави для відмови, передбаченої підпунктом 3 пункту 47 Особливостей щодо керівника учасника процедури закупівлі.
Примітка. На підтвердження відсутності підстав для відмови, передбачених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, щодо фізичної особи, яка є учасником, замовник приймає / переглядає довідку, що сформована електронною системою закупівель автоматично завдяки інтеграції електронної системи закупівель з Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, що реалізована на підставі наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України від 18.01.2023 №13/23/395 “Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, та електронною системою закупівель”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26.01.2023 за № 159/39215 (далі – наказ).
На підтвердження відсутності підстав для відмови, передбачених підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, щодо керівника учасника замовник установлює вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Довідка надається в період відсутності функціональної можливості відображення інформації в електронній системі закупівель, що реалізована на підставі наказу.
У разі якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених Особливостями, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації, або надав їх з порушенням строків, визначених тендерною документацією, замовник відхиляє його на підставі абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. - Підтвердження надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Переможець надає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 6 розділу VI цієї тендерної документації. - Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника переможця процедури закупівлі щодо підпису договору про закупівлю:
для керівника переможця – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника переможця;
для іншої посадової особи переможця – довіреність (доручення) керівника переможця на ім’я уповноваженої особи переможця та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи переможця.
Для переможця фізичної особи, фізичної особи-підприємця: не вимагається, а в разі, якщо такий переможець уповноважує на підписання договору про закупівлю іншу особу (представника), такий переможець повинен надати через електронну систему закупівель довіреність або інший документ, що підтверджує повноваження такого представника переможця. - Переможцем подається розрахунок цінової пропозиції за формою відповідно до додатка 2.1 до тендерної документації.
- Інша інформація
Переможці-нерезиденти відповідно до вимог тендерної документації подають документи, передбачені законодавством країни реєстрації переможця-нерезидента (аналоги документів), що підтверджують їх відповідність таким вимогам.
У разі подання аналога документа (аналогічний документ, що за змістом відповідає документу, який вимагається замовником, містить аналогічне наповнення та інформацію, що вимагається замовником) або в разі, якщо законодавством країни, де зареєстрований переможець-нерезидент (субпідрядник / співвиконавець – нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт / послуг), не передбачено надання відповідних документів, переможець-нерезидент (субпідрядник / співвиконавець – нерезидент у разі їх залучення у випадку закупівлі робіт / послуг) повинен надати довідку в довільній формі з відповідними роз’ясненнями та посиланням на нормативно-правові акти держави, резидентом якої він є (у разі наявності таких нормативно-правових актів).
Примітка. Переможці процедури закупівлі-нерезиденти з країн Європейського Союзу надають форми документальних доказів, які охоплює eCertis (https://ec.europa.eu/tools/ecertis/#/search).
Додаток 2.1
до тендерної документації
ФОРМА РОЗРАХУНКУ ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ
(розрахунок цінової пропозиції (далі – розрахунок), що подається переможцем процедури
закупівлі під час підписання договору про закупівлю)
Ми, (найменування переможця процедури закупівлі), надаємо свій розрахунок для підписання договору про закупівлю за результатами відкритих торгів на закупівлю ________________________________ згідно з технічними вимогами замовника.
Вивчивши тендерну документацію і технічні вимоги, на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання договору про закупівлю, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та договору про закупівлю на умовах, зазначених у цьому розрахунку, за цінами, вказаними в таблиці:
Найменування предмета закупівлі | Кількість | Одиниця виміру | Ціна за одиницю без ПДВ, грн |
Усього без ПДВ, грн | |||
ПДВ*, грн | |||
Усього з ПДВ**, грн |
* у разі якщо переможець процедури закупівлі не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не оподатковується ПДВ, то такий розрахунок подається без урахування ПДВ, про що переможець робить відповідну позначку;
** ціна включає у себе всі витрати, які стосуються предмета закупівлі та передбачені в тендерній документації.
Уповноважений представник переможця процедури закупівлі на підписання договору про закупівлю за результатами процедури закупівлі: ________________________
______________________ _________________________
посада уповноваженої особи
переможця процедури закупівлі підпис прізвище, ініціали
Додаток 3
до тендерної документації
ПРОЄКТ
ДОГОВІР
про закупівлю
зазначається замовником
Error: Contact form not found.