Ви запитуєте, ми відповідаємо

Редакція
872
27 Березня 2015
Ви запитуєте, ми відповідаємо
872
27 Березня 2015

Доброго дня, шановні консультанти! При коригуванні інформації про проведення ППЗ на веб-порталі випадково було створено 2 ідентичних оголошення, і вони обидва були оприлюднені. Як правильно вийти із цієї ситуації, щоб не накликати покарань з боку контролюючих органів? Чи можна одну процедуру відмінити відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону у зв’язку із допущенням порушення порядку оприлюднення інформації? Чи взагалі залишити її без уваги? Дякую. Ви нам дуже допомагаєте своїми порадами.

Згідно з п. 8.19 Тимчасового порядку роботи з веб-порталом, затвердженого додатком до наказу ДП «Зовнішторгвидав України» № 72 від 23.07.2014, після подання інформації через Веб-сервіс замовника замовник має підтвердити її зміст у письмовому вигляді. На інформації, яка надається для підтвердження в письмовій формі, обов’язково зазначається її вхідний номер, який присвоюється веб-порталом (наприклад, 13074WX656732). Цей номер вказується у квитанції та є унікальним для кожного документа. Інформація в письмовій формі без зазначення вхідного номера веб-порталу не може бути опрацьована технічними засобами веб-порталу та вважається неподаною.

При цьому практика перевірки таких, не підтверджених письмово, процедур на сьогодні не відома, а тому замовник може скористатися правом, наданим йому частиною 5 статті 39 Закону, та відмінити процедуру закупівлі на такій підставі: допущено порушення порядку оприлюднення інформації про застосування переговорної процедури закупівлі.

Детальніше про порядок проведення переговорної процедури закупівлі читайте в журналі «Радник в сфері державних закупівель» № 8 (35) на сторінках 19–27.

Журнали

Публікації, що вийшли друком у паперовій версії журналу «Радник в сфері державних закупівель» (з посиланням на номер журналу)

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО