Дуже часто закупівельники запитують: а що ж робити, якщо уклали договір, його підписував один підписант постачальника, а потім замовник отримує, наприклад, акт на оплату, а в ньому міститься підпис та дані зовсім іншої особи? Розберімося детальніше.
Зміна підписанта на етапі укладення договору
Бувають ситуації, коли підписант договору про закупівлю змінився ще ДО його (договору) підписання. У цьому випадку варто звернути увагу, що зафіксовано в тендерній документації та які документи були надані на етапі подання тендерних пропозицій.
Зазвичай у тендерних документаціях прописується орієнтовно такий пункт на підтвердження повноважень особи, котра підписує тендерну пропозицію та договір про закупівлю: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції / договору про закупівлю уповноваженою особою учасника процедури закупівлі підтверджується для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значимі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, — розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та протокол зборів засновників юридичної особи тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності, — довіреність, оформлена відповідно до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що відповідно до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність». Керуючись таким пунктом, необхідно ці ж документи запросити на стадії підписання договору про закупівлю та зберігати їх із договором.
...