Типові помилки замовників при закупівлі паперу офісного. Узагальнена практика АМКУ

Катерина Плашенко
531
22 Березня 2024
Типові помилки замовників при закупівлі паперу офісного. Узагальнена практика АМКУ
531
22 Березня 2024

Пропонуємо розглянути узагальнену практику Антимонопольного комітету України (АМКУ) щодо розгляду скарг під час закупівель паперу офісного, яку нещодавно оприлюднили на офіційному вебпорталі Антимонопольного комітету України. У статті розкажемо, які поширені порушення під час закупівель паперу офісного допускають замовники та наведемо приклади рішень Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Комісія).

У 2023 році до органу оскарження надійшло 220 скарг щодо процедур закупівель паперу офісного, 150 з яких були задоволені повністю або частково відповідним рішенням Комісії. Зауважимо, що 65 скарг (із загальної кількості скарг, що надійшли до Комітету) стосувались саме умов тендерної документації.

Поширені порушення під час закупівель паперу офісного

Найбільш поширеними підставами для оскарження умов тендерної документації щодо закупівлі офісного паперу є:

...
Учасникам

Матеріали для початківців та професіоналів, які беруть участь у публічних (державних) закупівлях

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО