Розпорядження АМКУ “Про затвердження Порядку участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу”

АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
09.02.2021  № 3-рп
📋
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 березня 2021 р.
за № 398/36020
📋

Про затвердження Порядку участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу

📋

{Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету
№ 19-рп від 10.10.2024}

📋

Відповідно до пункту 11 частини третьої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Антимонопольний комітет України ПОСТАНОВИВ:

📋

1. Затвердити Порядок участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, що додається.

📋

2. Юридичному департаменту (Максименко А.) забезпечити подання цього розпорядження в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

📋

3. Це розпорядження набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

📋

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника Голови Антимонопольного комітету України – державного уповноваженого Музиченко О.

📋

Голова КомітетуО. Піщанська
📋
ПОГОДЖЕНО:

Т.в.о. Голови
Державної регуляторної служби України

Міністр розвитку економіки, торгівлі
та сільського господарства України

Перший заступник
Міністра цифрової трансформації України



О. Мірошніченко


І. Петрашко


О. Вискуб
📋

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
Антимонопольного комітету
України
09 лютого 2021 року № 3-рп
📋
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
25 березня 2021 р.
за № 398/36020
📋

ПОРЯДОК
участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу

📋

{У тексті цього Порядку слово «Колегія» у всіх відмінках замінено словом «Комісія» у відповідних відмінках згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету № 19-рп від 10.10.2024}

📋

I. Загальні положення

📋

1. Цей Порядок визначає процедуру участі суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

📋

2. У цьому Порядку терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі.

📋

II. Подання та розгляд заяви про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу

📋

1. Заява суб’єкта оскарження про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу подається разом зі скаргою до органу оскарження у формі електронного документа шляхом її завантаження через електронну систему закупівель у строк, встановлений статтею 18 Закону для подання скарги.

📋

2. Заява замовника про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу подається до органу оскарження шляхом оприлюднення її через електронну систему закупівель протягом одного робочого дня із дня внесення скарги електронною системою закупівель до реєстру.

📋

3. У заяві про участь у засіданні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу в приміщенні територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі – Комітет), поданій суб’єктом оскарження або замовником, обов’язково зазначається найменування того територіального відділення, в якому необхідно забезпечити участь заявника в проведенні Комісії.

📋

{Пункт 3 розділу II із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету № 19-рп від 10.10.2024}

📋

4. Питання щодо розгляду заяви про участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу вирішується на засіданні Комісії та відображається в рішенні органу оскарження про прийняття скарги до розгляду. У разі прийняття скарги до розгляду в рішенні обов’язково зазначаються дата та час проведення засідання, а також найменування та місцезнаходження територіальних відділень Комітету, які будуть здійснювати забезпечення організації проведення засідання.

📋

5. Заяви, подані з порушенням строків, визначених у пунктах 1 та 2 цього розділу, Комісія не розглядає.

📋

6. Інформація про прийняття Комісією рішення про участь суб’єкта оскарження та/або замовника в засіданні Комісії щодо розгляду скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу в приміщенні територіального відділення Комітету надсилається протягом одного дня із дня його прийняття до відповідного територіального відділення, яке зобов’язане забезпечити організацію участі суб’єкта оскарження та/або замовника у проведенні такого засідання.

📋

III. Участь суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу

📋

1. Суб’єкт оскарження та/або замовник можуть взяти участь у розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу виключно в приміщенні територіального відділення Комітету, яке забезпечено необхідним технічним оснащенням.

📋

2. Участь у засіданні Комісії шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу в приміщенні територіального відділення Комітету забезпечується за допомогою технічних засобів, що функціонують у такому територіальному відділенні.

📋

3. Суб’єкт оскарження та замовник можуть одночасно брати участь у засіданні Комісії щодо розгляду скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу в приміщеннях різних територіальних відділень Комітету.

📋

4. Уповноважений відповідним наказом працівник територіального відділення Комітету, яке забезпечує організацію участі в засіданні Комісїя шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, перевіряє явку і встановлює особу суб’єкта оскарження, замовника та/або їх представників, що з’явилися для участі в засіданні, перевіряє повноваження представників та доповідає про це секретарю засідання Комісії із зазначенням реквізитів документів, що посвідчують особу, а також реквізитів та змісту документа, яким представнику надані відповідні повноваження.

📋

5. Секретар засідання доповідає Комісії про осіб, що з’явилися та беруть участь у засіданні щодо розгляду скарги, шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу.

📋

6. Неприбуття особи до територіального відділення Комітету в день та час, визначені в рішенні Комісії про прийняття скарги до розгляду, для участі в засіданні Комісії шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу не перешкоджає розгляду скарги.

📋

7. У разі перенесення дати розгляду скарги або відкладення Комісією її розгляду, суб’єкт оскарження та/або замовник продовжують брати участь у розгляді Комісією скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу й заява щодо такої участі повторно не подається, а рішення із цього питання Комісія окремо не приймає.

📋

8. Орган оскарження оприлюднює повідомлення про перенесення або відкладення дати розгляду скарги, в якому зазначаються дата та час проведення призначеного чергового засідання Комісії, а також найменування та місцезнаходження територіальних відділень Комітету, які будуть здійснювати організаційне забезпечення проведення засідання.

📋

9. Перелік та місцезнаходження територіальних відділень Комітету, в яких може бути забезпечена участь суб’єкта оскарження та замовника в розгляді скарги шляхом застосування телекомунікаційних систем в інтерактивному режимі реального часу, оприлюднюються на офіційному вебсайті Комітету.

📋

Директор
Першого департаменту
з питань оскаржень рішень
у сфері публічних закупівель



Р. Коваль
📋
Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО