Наказ ДП “Прозорро” – “Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ “Про публічні закупівлі”
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО
«ПРОЗОРРО»
НАКАЗ
«17» квітня 2020 року м. Київ № 18
Про внесення змін до
Інструкції про порядок використання
електронної системи закупівель у
разі здійснення закупівель, вартість
яких є меншою за вартість, що
встановлена в абзацах другому і
третьому частини першої статті 2
Закону України “Про публічні
закупівлі”, затвердженої наказом
ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019
року №10 (зі змінами)
З метою впорядкування використання електронної системи закупівель у зв’язку із введенням в дію Закону України «Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель»,
НАКАЗУЮ:
1. В Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженій наказом ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року №10 (далі – Інструкція) внести наступні зміни:
2. В назві та тексті Інструкції (у всіх відмінках) слова «в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» замінити словами «в частині 3 статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”».
3. В абзаці 3 пункту 3 Інструкції слова «в пункті 9 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі» замінити словами «в частині 1 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”».
4. Доповнити пункт 3 Інструкції абзацами такого змісту:
- «Допорогові закупівлі – придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в частині 3 статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, або суб’єктом підприємницької діяльності, що не є замовником в розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” на будь-яку суму».
- «Не замовник в розумінні Закону України “Про публічні закупівлі” – юридичні особи, інші суб’єкти підприємницької діяльності, що не відповідають критеріям, визначеним у статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”».
5. Пункт 2 Розділу ІІ, викласти в наступній редакції:
«Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі».
6. Пункт 12 розділу ІІ викласти в такій редакції: «Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь».
7. Абзац другий пункту 13 розділу ІІ – виключити.
8. Начальнику відділу маркетингу та комунікацій Шкарповій О.Ю. забезпечити оприлюднення цього наказу на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
9. Начальнику сектору по роботі з майданчиками Матвійчук В.М. проінформувати авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики про внесені зміни.
10. Цей наказ набирає чинності 19.04.2020 року.
11. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Генеральний директор В.В. Задворний
Error: Contact form not found.