Керівництво користувача Єдиної інформаційної системи обліку Національної програми інформатизації “Робота з проектами до 500 тис. грн”

АНОТАЦІЯ

Даний документ є Керівництвом користувача (надалі по тексту – Керівництво) по роботі зі Спеціалізованим програмним забезпеченням «Єдина інформаційна система обліку Національної програми інформатизації» при роботі з проектами до 500 тис. грн. Інтерфейс користувача даної системи забезпечує безпосередню його роботу з функціональними можливостями внутрішнього порталу СПЗ ЄІСОНПІ.

Керівництво визначає порядок взаємодії між користувачем та системою в напрямку отримання доступу до розділів сайту при роботі з проектами до 500 тис.грн.

Перед початком роботи з системою користувачу необхідно ознайомитись з даною документацією.

Документ рекомендується використовувати як ознайомлювальний матеріал, а також як довідник під час роботи з зазначеною системою.

Документ рекомендований як для послідовного, так і вибіркового вивчення.

ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ТА СКОРОЧЕНЬ

КЕП — Удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа
ЕЦП — Електронний цифровий підпис
КНЕДП — Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг
ІПН — Індивідуальний податковий номер
НПІ — Національна програма інформатизації
СПЗ — Спеціалізоване програмне забезпечення
ЄІСОНПІ — Єдина інформаційна система обліку Національної програми інформатизації
Система — Спеціалізоване програмне забезпечення «Єдина інформаційна система обліку Національної програми інформатизації»
Портал ДІЯ — Єдиний державний веб-портал електронних послуг
ID.GOV.UA (GovID) — Інтегрована система цифрової ідентифікації Роль — Попередньо визначені категорії, яка може бути призначена користувачу на основі її посади та інших умов
Сутність — Категорія функціоналу
Атрибут — Дані, які визначають властивість конкретної сутності (атрибутивний набір даних)

Всі інші терміни, які можуть використовуватися у цьому документі, вживаються у значеннях, наведених у законах України
− «Про Національну програму інформатизації»,
− «Про Концепцію Національної програми інформатизації»,
− «Про інформацію»,
− «Про доступ до публічної інформації»,
− «Про електронні довірчі послуги»,
− «Про електронні документи та електронний документообіг»,
− «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»,
− «Про засади державної антикорупційної політики на 2021-2025 роки»,
− «Про захист персональних даних», інших законах та нормативно-правових актах України, національних стандартахУкраїни тощо.

1. ПРИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ

1.1. Загальні відомості про СПЗ ЄІСОНПІ

СПЗ ЄІСОНПІ використовується для автоматизації процесу опрацювання проектів інформатизації (приймання, обліку, опрацювання) та зберігання програм, завдань, проектів, робіт НПІ та матеріалів до них. 

СПЗ ЄІСОНПІ складається з внутрішнього порталу, який призначений для інформування зовнішніх користувачів з інформацією щодо ЄІСОНПІ;
формування та надсилання запитів щодо положень та висновків експертиз;
формування та погодження програм (завдано, проектів) Національної програми інформатизації та контролю їх виконання; отримання різної статистичної інформації.

Систему підключено до інформаційної шини «Трембіта», що у подальшому надає користувачам СПЗ ЄІСОНПІ можливість здійснювати доступ до Єдиного Державного реєстру підприємств та організацій України, а за допомогою СЕВ ОВВ реєстрацію вхідних/внутрішніх/вихідних документів у СЕД організації Замовника, Генерального Замовника, організації Організатора експертизи.

1.2. Функціональні компоненти СПЗ ЄІСОНПІ

До складу СПЗ ЄІСОНПІ включені наступні підсистеми:

  1. Доступ до системи. Здійснюється за допомогою інтегрованої системи цифрової ідентифікації ID.GOV.UA;
  2. Публічний сайт (реалізовано інтерфейс);
  3. Довідники. Здійснюється робота з довідниками Організації, Групи, Користувачі (створення нового елементу, редагування, видалення/деактивація, перегляд, пошук). Автоматичне формування Реєстру експертів; робота з довідниками Шаблони документів, Шаблони повідомлень, Експертні групи;
  4. Інтеграція іншими системами;
  5. Обробка програм та задач НПІ. Включає підсистеми створення, редагування, перегляду, пошуку, видалення програми (завдання, проекту) або задачі та їх подальшу обробку;
  6. Інформування;
  7. Логування. У журналах здійснюється процес логування подій у системі. За допомогою організованого пошуку можна здійснити пошук відповідної події;
  8. Формування робочих процесів. Організовано засобами платформи Camunda Platform 8 Self-Managed.

1.3. Мінімальні вимоги щодо технічних та програмних засобів СПЗ ЄІСОНПІ

Кожне клієнтське робоче місце забезпечує можливість експлуатації клієнтських систем користувачів під керуванням операційних систем Windows 32 та 64 біт та має наступні мінімальні характеристики:
− процесор – Intel® Celeron® Dual-Core Processor E1400;
− оперативна пам’ять – 2 Gb;
− жорсткий диск – 160 Gb;
− монітор – 17”.

Клієнтська частина відповідає наступним вимогам: – операційна система Windows 7 та вище, або Linux-подібні системи, які підтримують останні версії веб-браузерів.

Робоче місце користувача СПЗ ЄІСОНПІ підключається до мережі Інтернет, а доступ до сервісів здійснюється за допомогою актуальних версій сучасних веб-браузерів Google Chrome, Microsoft Edge та/або Mozilla Firefox.

1.4. Вимоги до користувачів СПЗ ЄІСОНПІ

Користувач СПЗ ЄІСОНПІ – це персонал, який має права доступу до функцій СПЗ ЄІСОНПІ у межах своїх посадових обов’язків та відповідно до рольової системи. 

Для можливості взаємодіяти з сервісами, передбаченими СПЗ для користувачів, користувачу достатньо володіти:
− базовою комп’ютерною грамотністю;
− роботою в середовищі операційних систем родин Windows або Linux;
− роботою з сервісами Інтернет.

Спеціальних вимог до користувачів СПЗ не висувається.

1.5. Користувачі, ролі та дозволи у СПЗ ЄІСОНПІ

Типи користувачів СПЗ ЄІСОНПІ

Користувачі СПЗ ЄІСОНПІ розділяються на:
− авторизований користувач. Це користувач внутрішнього порталу СПЗ ЄІСОНПІ;
− неавторизований користувач. Це користувач публічного сайту СПЗ ЄІСОНПІ.
Групи користувачів СПЗ ЄІСОНПІ
Усі авторизовані користувачі СПЗ ЄІСОНПІ, в залежності від виконуваної ролі, відносяться до наступних груп:
− Power User – користувач, що відповідає за керування довідниками, календарем подій, робочими процесами, журналом подій.
− Замовник користувачі, які подають програми, завдання, проекти інформатизації до затвердження на етапах формування та виконання НПІ, а також звітність.
− Контактна особа (замовник) користувач, що відповідає за створення, редагування профілю організації, керування користувачами організації.
− Державний експерт/Головний спеціаліст – користувачі, які здійснюють діяльність з реєстрації, обліку програм, завдань, проектів інформатизації на етапах формування та виконання НПІ.
− Державний експерт, Головний спеціаліст (за запитом) – користувачі, які здійснюють діяльність зі створення проекту в системі для проведення експертизи на запити уповноважених органів.
− Керівник експертної групи – користувачі, які здійснюють діяльність з реєстрації, обліку та подальшого управління програмами, завданнями, проектами інформатизації на етапах формування та виконання НПІ.
− Директор директорату розвитку НПІ – користувач, який здійснює діяльність з управління програмами, завданнями, проектами інформатизації на етапах формування та виконання НПІ.
− Керівник НПІ – користувач, який затверджує рішення на етапах формування та виконання НПІ.
− Голова НТР – користувач, який затверджує експертні висновки, розглядає скарги, підписує протоколи засідань НТР, витяги з протоколів НТР.
− Секретар НТР – користувач, який затверджує експертні висновки, розглядає скарги, формує документи протоколів засідань НТР та витягів з протоколів засідань НТР, підписує протоколи засідань НТР, витяги з протоколів НТР.
− Член НТР – користувачі, які затверджують експертні висновки, розглядають скарги.
− Організатор експертизи – користувачі, які укладають договір про експертизу, затверджують експертні висновки.
− Експерт – користувачі, які проводять експертизу, розроблять експертні висновки.

1.6. Перелік експлуатаційної документації, з якою необхідно ознайомитися користувачу при роботі з проектами до 500 тис. грн

Для роботи зі Спеціалізованим програмним забезпеченням «Єдина інформаційна система обліку Національної програми інформатизації» користувач повинен ознайомитись з даним Керівництвом.

2. ПРИНЦИПИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СИСТЕМИ ТА УМОВИ ЗАСТОСУВАННЯ

2.1. Види діяльності, функції, для автоматизації яких призначено цей засіб автоматизації

Для СПЗ ЄІСОНПІ та її складових компонентів передбачено три режими функціонування:
− штатний,
− регламентний,
− відновлення працездатності.

Користувач СПЗ, у відповідності до покладених на нього функціональних зобов’язань, забезпечує повному обсязі і за своїм призначенням виконання робочих процесів: реєстрації, виконання проекту до 500 тис.грн. та пов’язаних з ними додаткових функціональних можливостей СПЗ при функціонуванні системи у штатному режимі.

Всі розгорнуті частини розробленого програмного забезпечення та компоненти програмно-технічної платформи його публікації функціонують безперервно у цілодобовому режимі (365х24х7).

При виникненні аварійної ситуації та/або виконанні регламентованих робіт обслуговування СПЗ ЄІСОНПІ здійснюватиметься технічним адміністратором ІКС ЄІСОНПІ.

2.2. Умови застосування

2.2.1. Доступ до системи

Доступ до СПЗ ЄІСОНПІ надається за допомогою мережі Інтернет на основі веб-технологій за допомогою останніх версій веб-браузерів Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Microsoft Edge тощо.

СПЗ ЄІСОНПІ експлуатується та виконує реалізовані функціональні можливості при дотриманні вимог, які пред’являються до технічного, системного та прикладного програмного забезпечення.

2.2.2. Дотримання вимог Закону України «Про захист персональних даних»

Відомості про фізичну особу, зазначені у профілі користувача системи (електронна адреса, номер мобільного телефону, ІПН), відомості про експерта (вид документу, серія, номер, дата видачі) є персональними даними, оскільки такі відомості ідентифікують або можуть конкретно ідентифікувати особу. У відповідності до статті 1 Закону України «Про захист персональних даних» (надалі – Закон): «персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована».

Для того, щоб не порушувати вимоги даного Закону, які регламентують процес обробки та розповсюдження таких даних, у даному Керівництві така інформація є неточною. Будь-яка схожість з реальною інформацією є випадковістю.

3. ПІДГОТОВКА ДО РОБОТИ

3.1. Початкові налаштування

Для роботи з СПЗ ЄІСОНПІ робоча станція користувача повинна мати доступ до мережі Інтернет. Початкове налаштування системи користувачем не вимагається.

Взаємодія користувача із системою здійснюється за допомогою вебінтерфейсу.

До початку роботи з внітрішнім порталом користувачу необхідно:

  1. Ознайомитись з даним Керівництвом.
  2. Перевірити наявність діючого КЕП. У разі його відсутності та/або завершення терміну дії ключа необхідно звернутись до відповідного КНЕДП.
  3. Зареєструватися у СПЗ ЄІСОНПІ.
  4. Отримати на електронну пошту лист з посилання на вхід до СПЗ ЄІСОНПІ.
  5. Авторизуватися у системі.

3.2. Авторизація у СПЗ ЄІСОНПІ: вхід до системи

Для здійснення авторизації у СПЗ ЄІСОНПІ користувачу необхідно викликати браузер, ввести в адресному рядку відповідну веб-адресу, отриману при реєстрації у системі, та перейти до форми авторизації користувача у СПЗ ЄІСОНПІ.

Авторизація користувачів СПЗ ЄІСОНПІ здійснюється за допомогою Інтегрованої системи цифрової ідентифікації ID.GOV.UA з використанням КЕП.

Системою здійснюється перехід на універсальну платформу для цифрової ідентифікації та автентифікації користувачів ID.GOV.UA:

ID.GOV.UA дозволяє зручно та безпечно пройти електронну ідентифікацію за допомогою електронних підписів (на файловому, хмарному чи інших захищених носіях), Дія.Підпис та BankID НБУ.

Для продовження е-ідентифікації користувачем обирається Файловий носій, де відображається вікно для вибору файлу ключа ЕЦП:

Користувачем вибирається та/або перетягується файл з ключем ЕЦП (файл з особистим ключем користувача; зазвичай має назву Key-6 з розширенням *.dat (зустрічаються також розширення *.pfx, *.pk8, *.zs2, *.jks), вводиться пароль до файлу з ключем ЕЦП:

Платформою здійснюється зчитування інформації з файлу ключа КЕП і проводиться верифікація. Для продовження роботи необхідно надати згоду на поширення персональних даних та активувати дії по кнопці [Продовжити].

По завершенні верифікації здійснюється перехід до особистого кабінету відповідного користувача, в залежності від завданої ролі при встановленні СПЗ ЄІСОНПІ.

3.3. Перегляд профілю користувача

Для перегляду профілю користувача СПЗ ЄІСОНПІ клікнути маніпулятором-миші по найменуванню користувача («1»): у модальному вікні з меню для роботи з профілем користувача активувати дії по опції «Мій профіль» («2») для переходу до форми перегляду профілю користувача.

Для повернення на головну сторінку внутрішнього порталу СПЗ ЄІСОНПІ клікніть мишею на  Повернутися:

3.4. Вихід з СПЗ ЄІСОНПІ

Для виходу з СПЗ ЄІСОНПІ клікнути маніпулятором-миші по найменуванні користувача («1»): у модальному вікні з меню для роботи з профілем користувача активувати дії по опції «Вийти» («2») для виходу з системи.

3.5. Порядок перевірки працездатності внутрішнього порталу СПЗ ЄІСОНПІ

Внутрішній портал СПЗ ЄІСОНПІ є працездатним, якщо за результатами дій, викладених у п. 3.1 та 3.2 даного Керівництва, користувач отримав доступ до власного кабінету без повідомлень про збої у роботі системи.

4. ОПИС ОПЕРАЦІЙ

4.1. Взаємодія з публічним сайтом ЄІСОНПІ

4.1.1. Вхід до системи через публічний сайт

  1. Перейдіть на публічний сайт СПЗ ЄІСОНПІ – https://npi.gov.ua.
  1. Перейдіть за посиланням Увійти до ЄІСОНПІ:

3. Перейдіть до форми авторизації користувача у СПЗ ЄІСОНПІ.

Авторизація користувачів СПЗ ЄІСОНПІ здійснюється за допомогою Інтегрованої системи цифрової ідентифікації ID.GOV.UA з використанням КЕП. Деталі наведені у п.3.2 «Авторизація у СПЗ ЄІСОНПІ: вхід до системи» даного Керівництва.

Системою здійснюється перевірка реєстрації користувача в ЄІСОНПІ. Якщо користувач не є зареєстрованим користувачем організації, відображається модальне вікно з повідомленням: «Ви не зареєстровані користувачем ЄІСОНПІ».

По завершенні верифікації здійснюєтьтся перехід до особового кабінету (профілю) відповідного користувача, в залежності від наданої ролі при встановленні СПЗ ЄІСОНПІ, якщо користувач зареєстрований у системі.

Якщо користувач у системі не зареєстрований, здійснюється перехід на сторінку реєстрації організації користувача у системі.

Якщо організація не зареєстрована, відображається форма для створення організації користувача.

4.1.2. Додавання (реєстрація) організації (Замовника) через авторизацію контактної особи (Замовника) на публічному сайті

Здійснити вхід до ЄІСОНПІ через публічний сайт (див. п.4.1.1 «Вхід до системи через публічний сайт» даного Керівництва).

Для зареєстрованого користувача здійснюється перехід до його профілю на внутрішньому сайті СПЗ, в залежності від вибраної ним ролі.

Якщо організація користувача у системі незареєстрована, здійснюється перехід на сторінку реєстрації організації користувача у системі з заповненими полями без можливості редагування наступних полів:
– Вид організації: Замовник
– Назва організації:
– Скорочена назва
– Веб-сайт:
– Адреса
– Електронна пошта організації
– ПІБ Контактної особи

Для завершення реєстрації організації (Замовника) натисніть на кнопку [Зберегти] (див. Рис.4.5): відображається модальне вікно з інформаційним повідомленням з проханням, за потреби, актуалізувати дані у базі даних ЄДР

Натисніть на кнопку [Ознайомлений]: відображається форма для додавання (реєстрації) контактної особи без можливості редагування наступних полів:

  • Група: Контактна особа (замовник)
  • Назва організації (вибирається з профілю організації)
  • Посада (вибирається з Дії через сертифікат співробітника організації) – Прізвище (вибирається з Дії через сертифікат співробітника організації)
  • Ім’я (вибирається з Дії через сертифікат співробітника організації)
  • По-батькові (вибирається з Дії через сертифікат співробітника організації)
  • ІПН (вибирається з Дії через сертифікат співробітника організації)

Поле Електронна пошта вибирається з Дії через сертифікат співробітника організації з можливістю редагування (за потреби) користувачем.

Користувачем заповнюються поля:

– Телефон робочий
– Телефон мобільний

Для завершення процесу реєстрації користувача натисніть на кнопку [Підтвердити]: здійснюється перехід до профілю Контактної особи (замовник) на внутрішньому сайті ЄІСОНПІ.

На електронну пошту контактної особи відправляється повідомлення:
Шановний(а) [Власне ім’я Прізвище], Вас зареєстровано в ЄІСОНПІ.
Посилання для входу: _. Авторизація в системі відбувається за допомогою КЕП Також контактною особою отримується повідомлення наступного змісту:
Шановний(а) [Власне ім’я Прізвище], організацію [Назва зареєстрованої в системі ЄІСОППІ] вас вказано контактною особою організації. Якщо дані, отримані для створення профілю організації з БД ЄДР, невірні, прохання актуалізувати їх в БД ЄДР і повідомити:

Назва організації:____
Скорочена назва :_
ЄРДПОУ:
Вебсайт:_

Адреса:_
Електронна пошта організації:
__
Для відмови від реєстрації користувача – Контактної особи (замовник) – натисніть на кнопку [Відміна] (див. Рис.4.8).

4.1.3 Перегляд сторінки Довідники Контактною особою (Замовник)

  1. Авторизуйтесь у системі (див. п.4.1.1 «Вхід до системи через публічний сайт» даного Керівництва).
  2. Перейдіть до розділу Довідники внутрішнього сайту ЄІСОНПІ.

Натискаючи на сутність Користувачі потрапляємо на сторінку довідника Користувачі зі списком всіх користувачів організації.

4.1.4. Редагування профілю організації Контактною особою (Замовник)

  1. Авторизуйтесь у системі (див. п.4.1.1 «Вхід до системи через публічний сайт» даного Керівництва).
  2. Перейдіть до розділу Довідники внутрішнього сайту ЄІСОНПІ.
  3. Натисніть на сутність Організації і перейдіть до довідника Організації.
  4. За допомогою прапорця («✓») виберіть організацію з наявних.
  5. Натисніть на кнопку [Редагувати].

Якщо користувачу відомі зміни реєстраційної інформації про організацію, то, активуючи дії по кнопці [Оновити інформацію з БД ЄДР], у формі для редагування профілю організації оновлюються значення відповідних атрибутів. Для збереження внесених змін натисніть на кнопку [Зберегти] (див. Рис.4.14): відображається повідомлення про успішно внесені зміни.

Для відмови від збереження внесених змін натисніть на кнопку [Відміна] (див. Рис.4.13).

4.1.5. Додавання Контактною особою (замовник) користувачів організації

  1. Авторизуйтесь у системі (див. п.4.1.1 «Вхід до системи через публічний сайт» даного Керівництва).
  2. Перейдіть до розділу Довідники внутрішнього сайту ЄІСОНПІ.
  3. Натисніть на сутність Користувачі і перейдіть до довідника Користувачі.

4. Натисніть на кнопку [ Додати] (див. Рис.4.16): відображається форма для додавання нового користувача із заповненим полем «Назва організації» (підтягується з профілю організації Контактної особи (замовник) автоматично) (див. Рис.4.17).

5. Заповніть наступні поля:

Група: вибір Замовник або Контактна особа (Замовник)
− Посада
− Прізвище
− Ім’я
− По-батькові
− ІПН
− Телефон робочий
− Телефон мобільний
− Електронна пошта
− Неактивний користувач (відмітка при потребі)
Для збереження новоствореного користувача натисніть на кнопку [Зберегти]: відображається повідомлення про успішно створеного користувача.

Для відмови від збереження новоствореного користувача натисніть на кнопку [Відміна]. Для закриття вікна з формою для створення нового користувача натисніть «». На електронну пошту контактної особи відправляється повідомлення:
Шановний(а) [Власне ім’я Прізвище], Вас зареєстровано в ЄІСОНПІ.
Посилання для входу: _. Авторизація в системі відбувається за допомогою КЕП При збереженні профілю нового користувача з групою Контактна особа (замовник) автоматично надсилається повідомлення в системі та на електронну пошту контактної особи:
Шановний(а) [Власне ім’я Прізвище], організацію [Назва зареєстрованої в системі ЄІСОППІ] вас вказано контактною особою організації [Назва]. При актуалізації інформації організації [Назва] в БД ЄДР прохання повідомити:
Назва організації:____

Скорочена назва :_
ЄРДПОУ:
Вебсайт:_
Адреса:_
Електронна пошта організації:__

4.1.6. Редагування Контактною особою (замовник) профілю користувача організації

  1. Авторизуйтесь у системі (див. п.4.1.1 «Вхід до системи через публічний сайт» даного Керівництва).
  2. Перейдіть до розділу Довідники внутрішнього сайту ЄІСОНПІ.
  3. Натисніть на сутність Організації і перейдіть до довідника Користувачі.
  4. За допомогою прапорця (« ») виберіть користувача з наявних.
  5. Натисніть на кнопку [Редагувати].
  6. У формі для редагування профілю користувача внесіть зміни у
    наступні поля:
    − Група: вибір Замовник або Контактна особа (Замовник)
    − Посада
    − Прізвище
    − Ім’я
    − По-батькові
    − ІПН
    − Телефон робочий
    − Телефон мобільний
    − Електронна пошта
    − Неактивний користувач (відмітка при потребі)
    Для збереження внесених змін у профіль користувача натисніть на кнопку [Зберегти]: відображається повідомлення про успішне оновлення користувача.
    При збереженні профілю нового користувача з групою Контактна особа (замовник) автоматично надсилається повідомлення в системі та на електронну пошту користувача групи Контактна особа (замовник):
    Шановний(а) [Власне ім’я Прізвище], організацію [Назва зареєстрованої в системі ЄІСОППІ] вас вказано контактною особою організації [Назва]. При актуалізації інформації організації [Назва] в БД ЄДР прохання повідомити:
    Назва організації:_
    Скорочена назва :_

    ЄРДПОУ:
    Вебсайт:___

    Адреса:
    Електронна пошта організації:___

4.1.7. Видалення користувача Контактною особою (замовник) з довідника Користувачі

Передумови для видалення користувача з довідника Користувачі:

  1. Наявність користувача в Довіднику користувачів
  2. Користувач не вибраний Відповідальним, Підписантом в жодну картку програм, завдань, проектів, не був Підписантом документів.
  3. Користувач був Підписантом документів.
  4. Користувач не належить до групи Контактна особа (замовник).
    Для видалення користувача з довідника:
  5. Авторизуйтесь у системі (див. п.4.1.1 «Вхід до системи через публічний сайт» даного Керівництва).
  6. Перейдіть до розділу Довідники внутрішнього сайту ЄІСОНПІ.
  7. Натисніть на сутність Користувачі і перейдіть до довідника Користувачі.
  8. За допомогою прапорця (« ») виберіть користувача з наявних.
  9. Натисніть на кнопку [Видалити].
    Відображається модальне вікно з підтверджуючим повідомленням.
    Для підтвердження видалення користувача натисніть на кнопку [Підтвердити]: відображається повідомлення про успішно видалений елемент.
    Для відмови від видалення користувача натисніть на кнопку [Відміна].

4.1.8. Оновлення інформації в профілі організації з БД ЄДР

  1. Авторизуйтесь у системі (див. п.4.1.1 «Вхід до системи через публічний сайт» даного Керівництва).
  2. Перейдіть до розділу Довідники внутрішнього сайту ЄІСОНПІ.
  3. Натисніть на сутність Організації і перейдіть до довідника Організації.
  4. За допомогою прапорця (« ») виберіть організацію з наявних.
  5. Натисніть на кнопку [Редагувати]: відображається форма для редагування профілю організації.
  6. Натисніть на кнопку [Оновити інформацію з БД ЄДР].

Автоматично оновлюється інформація у наступних полях:
− Назва організації:
− Скорочена назва
− Вебсайт:
− Адреса
− Електронна пошта організації.
Оновлені поля відображаються у профілі організації.

Для користувача Контактна особа (замовник) відображається інформаційне вікно з наступним повідомленням: «Якщо дані, отримані з БД ЄДР невірні, прохання актуалізувати їх в БД ЄДР».
Натисніть на кнопку [Ознайомлений] для закриття інформаційного вікна.
Натисніть на «х» для виходу з форми редагування профілю організації.

4.2. Робота з проектами до 500 тис. грн

4.2.1. Перегляд списку проектів до 500 тис. грн

Список проектів до 500 тис.грн. представлений атрибутами:
− Назва проекту,
− Замовник. Представлена назвою організації Замовника,
− Дата реєстрації,
− ДК 021:2015. Представлено класифікатором та його відповідним кодом,
− Сума оплати за договором, тис.грн.,
− Рік виконання.

Системою передбачено одночасне відображення створених у СПЗ ЄІСОНПІ проектів до 500 тис.грн. у кількості 5, 10 та 20 на сторінку.

Для переходу до Картки проекту до 500 тис.грн. клікніть маніпулятором-мишею на будь-який атрибут проекту.

За допомогою прокрутки (scrollbar) здійснюється перегляд повної інформації по вибраній програм інформатизації у розділі Інформація.
Для виходу з форми перегляду Картки проекту до 500 тис.грн. натисніть «Повернутися».

СПЗ ЄІСОНПІ реалізований пошуковий механізм серед переліку проектів до 500 тис.грн., а саме у пошуковому рядку введіть пошуковий запит (ключове слово) і натисніть на кнопку [Enter] на клавіатурі. Системою автоматично здійснюється пошук за введеною інформацією та пропонуються до вибору результати пошуку.

Для переходу до загального переліку зареєстрованих у системі шаблонів документів натисніть «х» у пошуковому рядку.

4.2.2. Атрибутивний набір Картки проекту до 500 тис. грн

Картка зазначеного проекту представлена наступними атрибутами:

  • Найменування замовника. Заповнюється системою автоматично; вибирається з довідника Організації, до якої належить Замовник;
  • Код ЄДРПОУ Замовника; заповнюється системою автоматично;
  • Назва проекту (обов’язкове поле);
  • Реєстраційний номер. Заповнюється системою автоматично за маскою Рік/Порядковий номер проекту до 500 тис.грн. поточного року (наприклад, 2023/423);
  • Дата реєстрації. Заповнюється системою автоматично; – Рік виконання (обов’язкове поле); вибирається за допомогою Календаря;
  • Відповідальний (обов’язкове поле) ПІБ; вибирається з довідника
    Користувачі серед всіх зареєстрованих користувачів організації Замовника.
    Представлений додатковими атрибутами, які автоматично заповнюються системою:
    o Посада o Телефон
    o Електронна пошта;
  • ДК 021:2015 (класифікатор та його відповідний код) (обов’язкове поле); вводиться за маскою (є підказка);
  • Найменування бюджетної програми (необов’язкове поле);
  • КПКВК (необов’язкове поле);
  • Належить до сфери національної безпеки і оборони, потребує реалізації заходів із створення або модернізації об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, захисту інформації та кіберзахисту. За потреби вибирається за допомогою прапорця («✓»).

При виборі даного поля відображається модальне інформаційне вікно з текстом: «Проект потребує погодження з Державною службою спеціального зв’язку та захисту інформації України». Натиснути «Ознайомлений» для закриття вікна

Якщо дане поле вибирається за допомогою прапорця («✓»), то в Картці проекту дане поле відображається наступним чином:

Якщо дане поле не вибирається за допомогою прапорця (« »), то в Картці проекту дане поле відображається наступним чином:

  • Вид закупівель (послуг) (обов’язкове поле). вибирається з випадаючого списку. Значення:
  • Послуги з адміністрування, супроводу та технічної підтримки інформаційно-комунікаційних мереж, інформаційно-комунікаційних систем, систем інформаційно-комунікаційного забезпечення, програмних продуктів (програмного забезпечення);
  • Побудова структурованих кабельних систем, систем відеоспостереження, локальних обчислювальних мереж, ІРтелефонії;
  • Забезпечення доступу до мережі Інтернет та каналів передачі даних;
  • Серверне обладнання;
  • Мережеве обладнання;
  • Комп’ютерне обладнання;
  • Створення та розвиток систем електронногодокументообігу (придбання ліцензій, створення/модернізація модулів, в т.ч. СЕВ ОВВ);
  • ПЗ МІС;
  • ПЗ для освітнього процесу;
  • ПЗ для аналітики;
  • Операційні системи та офісне ПЗ;
  • Захист інформації та кіберзахист (ліцензійне ПЗ, в т.ч. антивірусне ПЗ);
  • Створення (розробка) програмних продуктів;
  • Модернізація та доопрацювання програмних продуктів;
  • Доступ до пошукових систем, баз даних, веб-застосунків;
  • Створення та модернізація інформаційних ресурсів (вебсайтів, веб-порталів, тощо);
  • Створення та модифікація реєстрів, банків даних, баз знань;
  • Побудова та модернізація центрів обробки даних (ЦОД);
  • Забезпечення функціонування Національного центру
    резервування державних інформаційних ресурсів;
  • Інше;
  • Конкретна назва предмета закупівлі (обов’язкове поле);
  • Назва виконавця (обов’язкове поле);
  • ЄДРПОУ/РНОКПП виконавця (обов’язкове поле);
  • Сума оплати за договором, тис. грн. (обов’язкове поле); перевіряється сума значень по заповнених полях блоку Джерела та обсяги фінансування, тис.грн. – у випадку невідповідності видається повідомлення про ввід невірних значень:
  • Блок Джерела та обсяги фінансування, тис.грн.
  • Державний бюджет, тис.грн. При заповненні даного поля обов’язково заповнюються атрибути «Найменування бюджетної програми» та «КПКВК»:

– Обласний бюджет, тис.грн.;
– Районні бюджети, тис.грн.;
– Бюджети місцевого самоврядування, тис.грн.;
– Інші джерела, тис.грн.
– Ідентифікатор плану закупівель (обов’язкове поле); вибирається з системи Prozorro: системою перевіряється наявність ідентифікатора плану закупівлі в Prozorro. Якщо введеного ідентифікатора не існує, відображається повідомлення «Введений ідентифікатор не знайдено»:

Де знайти ідентифікатор плану закупівлі?

1. Зайдіть на сайт prozorro.gov.ua.

2. У пошуковому рядку перейдіть на вкладку Плани:

3. У пошуковому рядку введіть ID плану закупівлі:

4. Перейдіть до плану знайденої закупівлі:

5. Скопіюйте ідентифікатор плану закупівлі:

– Ідентифікатор закупівель. Формується системою автоматично, підтягується з системи Prozorro (prozorro.gov.ua) у відповідності до пов’язаного ідентифікатора плану закупівель;

– Завантажений договір (обов’язково):

– Повідомлення про проект інформатизації вартістю до 500 тис.грн. Формується системою автоматично;

– Посилання для перевірки даних запису з публічного сайту. Формується системою автоматично.

4.2.3. Створення проекту до 500 тис.грн. Замовником

Для створення нової програми інформатизації:

  1. Перейдіть до розділу Програми, завдання НПІ Поточні на вкладку Проекти до 500 тис.
    Якщо проект до 500 тис.грн. створюється у розділі Список проектів до 500 тис. Картки відповідного завдання, з переліку завдань виберіть необхідне та перейдіть до його Картки.
  2. Натисніть на кнопку [+ Додати проект].
  1. У формі створення Картки проекту до 500 тис.грн. заповніть атрибутивний набір даних, як було описано у п.4.2.2 «Атрибутивний набір Картки проекту до 500 тис.грн.» даного Керівництва.
  2. Натисніть на кнопку [Зберегти] для збереження новоствореної програми. Для відмови від збереження натисніть на кнопку [Відміна].

При збереженні створюваного проекту до 500 тис.грн. відображається модальне інформаційне вікно «Збереження поданої інформації не дозволяє подальшого внесення змін».

Для підтвердження натисніть на кнопку [Підтвердити], для відмови від збереження – на кнопку [Відміна].
При виборі «Відміна» відбувається повернення до форми створення Картки проекту.
При виборі «Підтвердити» генерується реєстраційний номер, посилання для перевірки даних запису з публічного сайту, формується документ Повідомлення про проект інформатизації вартістю до 500 тис.грн. у форматі .pdf, і відображається модальне вікно з наступним повідомленням «Інформація про договір внесений до реєстру повідомлень під номером __ ».

Для закриття модального вікна натисніть на кнопку [Ознайомлений].
При збереженні новостворюваного проекту автоматично заповнюються наступні атрибути у формі Картки проекту до 500 тис.грн.:
− Найменування Замовника
− ЄДРПОУ
− Відповідальний за виконання
− ПІБ
− посада
− телефон (мобільний)
− електронна пошта
− Ідентифікатор закупівель
− Реєстраційний номер
− Дата реєстрації
− Посилання для перевірки даних запису з публічного сайту
При цьому файли Договір та Повідомлення про проект інформатизації вартістю до 500 тис. грн. вивантажуються на локальний диск

За допомогою прокрутки (scrollbar) здійснюється перегляд атрибутивного набору розділу Інформація у Картці програми.

Після збереження новоствореного проекту до 500 тис.грн. Замовник залишається у формі Картки проекту.

4.2.4. Перевірка інформації проекту до 500 тис. грн. (інформування)

Передумовою для перевірки даних запису про проект до 500 тис.грн. є наявність безпосередньо зареєстрованого такого проекту у системі та наявність посилання для перевірки даних запису з публічного сайту.

  1. Клікніть маніпулятором-мишею по посиланню для перевірки даних запису з публічного сайту (у Картці проекту або у документі Повідомлення про проект інформатизації вартістю до 500 тис.грн.).
  2. Системою здійснюється запит по даному проекту до системи Prozorro на предмет визначення маскованості інформації по проекту.

Якщо інформація по проекту незамаскована, то в інформаційному вікні відображається наступна інформація:

  • Інформація по проекту до 500 тис. грн.:
  • Назва замовника:
  • ЄДРПОУ замовника:
  • Реєстраційний номер проекту:
  • Дата реєстрації:
  • Код ДК 021:2015:
  • Сума оплати за договором, тис.грн:
  • Конкретна назва предмета закупівлі:
  • Назва виконавця:
  • ЄДРПОУ/РНОКПП виконавця:
  • Посилання на Prozorro: (ідентифікатор плану закупівель, ідентифікатор закупівель)

Якщо інформація по проекту замаскована, то в інформаційному вікні відображається наступна інформація:

  • Інформація по проекту до 500 тис. грн.:
  • Реєстраційний номер проекту:
  • Дата реєстрації:
  • Код ДК 021:2015 (класифікатор та його відповідний код):
  • Посилання на Prozorro: (ідентифікатор плану закупівель, ідентифікатор закупівель)

3. Натисніть на «х» для закриття інформаційного вікна.

4.2.5. Перевірка інформації проекту до 500 тис. грн. (інформування) на публічному сайті за реєстраційним номером

Передумовою для перевірки даних запису про проект до 500 тис.грн. є наявність безпосередньо зареєстрованого такого проекту у системі.

1. Перейдіть на публічний сайт СПЗ ЄІСОНПІ – https://npi.gov.ua.

2. Перейдіть на сторінку Пошук проектів:

3. Якщо у системі введений реєстраційний номер проекту не знайдено, то відображається відповідне інформаційне повідомлення:

4. Якщо введений реєстраційний номер знайдено, ЄІСОНПІ здійснюється запит по даному проекту до системи Prozorro на предмет визначення маскованості інформації по проекту.

Якщо інформація по проекту незамаскована, то в інформаційному вікні відображається наступна інформація:

  • Інформація по проекту до 500 тис. грн.:
  • Назва замовника:
  • ЄДРПОУ замовника:
  • Реєстраційний номер проекту:
  • Дата реєстрації:
  • Код ДК 021:2015:
  • Сума оплати за договором, тис.грн:
  • Конкретна назва предмета закупівлі:
  • Назва виконавця:
  • ЄДРПОУ/РНОКПП виконавця:
  • Посилання на Prozorro: (ідентифікатор плану закупівель, ідентифікатор закупівель)

Якщо інформація по проекту замаскована, то в інформаційному вікні відображається наступна інформація:

  • Інформація по проекту до 500 тис. грн.:
  • Реєстраційний номер проекту:
  • Дата реєстрації:
  • Код ДК 021:2015 (класифікатор та його відповідний код):
  • Посилання на Prozorro: (ідентифікатор плану закупівель, ідентифікатор закупівель)

3. Натисніть на «х» для закриття інформаційного вікна.

4.2.6. Переміщення проекту до 500 тис. грн. (інформування) до архіву

Проекти до 500 тис. Грн. при настанні 1 січня наступного поточного року переміщуються до Архіву.

5. ПРОБЛЕМИ В РОБОТІ СИСТЕМИ ТА СПОСОБИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

5.1. Недоступність системи
При недоступності системи необхідно:

  1. Переконатись, що підключення комп’ютера до мережі Інтернет встановлене. Спробувати завантажити кілька мережевих сервісів високої надійності, наприклад, https://www.google.com.ua/, https://diia.gov.ua/ тощо.
  2. Переконатись у правильності введення доменної частини адреси сайту внутрішнього порталу СПЗ ЄІСОНПІ.
  3. Вибрати в меню браузера пункт «Налаштування», виконати дії з видалення історії веб-перегляду (очищення кеш).

    Недоступність СПЗ ЄІСОНПІ також може бути пов’язана з відновленням працездатності після збоїв. При збої в роботі апаратури відновлення нормальної роботи системи має здійснюватися після:
    ⎯ перезавантаження операційної системи;
    ⎯ авторизації користувача у системі.

Якщо неможливо самостійно визначити причину недоступності системи, зв’яжіться з технічним адміністратором ІКС ЄІСОНПІ.

5.2. Відновлення СПЗ ЄІСОНПІ після збоїв в роботі апаратної частини та програмного забезпечення

При помилках в роботі апаратних засобів (крім носіїв даних і програм) відновлення функції системи покладається на ОС.

При помилках, пов’язаних з програмним забезпеченням (ОС і драйвери пристроїв), відновлення працездатності покладається на ОС.

5.3. Відновлення після невірних дій користувача при роботі з СПЗ ЄІСОНПІ

При невірних діях користувачів, невірних форматах або неприпустимих значеннях вхідних даних система видає відповідні повідомлення, після чого повертається у робочий стан, що передував невірній (неприпустимій) команді або некоректному вводу даних. Виконайте вказівки для усунення помилки.

5.4. Відновлення, пов’язані зі старою інформацією у кеші браузера

Після проведення оновлення СПЗ ЄІСОПІ та/або проведення технічних робіт на серверах системи у користувача можуть виникати помилки, пов’язані зі старою інформацією у кеші браузера та/або виникають помилки при роботі з подіями у картках проекту та інше.

У таких випадках необхідно почистити кеш браузера. Для роботи з СПЗ ЄІСОНПІ рекомендовано використовувати браузер Google Chrome.

Для швидкої очистки кеш браузера необхідно натиснути на комбінацію клавіш Shift + F5, після чого пробувати повторити виконання операції, на якій виникла помилка.

Для глобальної очисти кеш браузера необхідно натиснути на комбінацію клавіш Ctrl + Shift + F5. У вікні, що відображається (див. рисунок):
⎯ виберіть зі списку період, за який необхідно видалити кеш і cookie, наприклад «за весь час»,
⎯ встановіть прапорець навпроти рядків «Файли cookie, а також інші дані сайтів та плагінів», «Зображення та інші файли, збережені в кеші» та «Історія переглядів»,
⎯ заберіть прапорці навпроти інших пунктів;
⎯ натисніть «Очистити історію» («Удалить данные»).

Після проведення глобальної очистки кеша браузера повторити повторну авторизацію у системі. Якщо помилки не зникають, звернутися до технічних адміністраторів ІКС ЄІСОНПІ (див.п.12.5. «Критичні ситуації» даного Керівництва).

5.5. Критичні ситуації

Якщо помилка невиправна (тобто самостійно впоратися з нею не вдалося), або у випадках виявлення несанкціонованого втручання до СПЗ ЄІСОНПІ, зверніться до технічних адміністраторів ІКС ЄІСОНПІ за відповідною електронною адресою.

Технічні адміністратори ІКС ЄІСОНПІ можуть звертатися з відповідними питаннями функціонування Системи та її відновлення після збоїв до розробника:
− за телефоном: +38 067 452-84-97
− за електронною адресою: it-dev@softlist-support.atlassian.net

Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО