- Читати відповідь
Доброго дня! Член тендерного комітету є близьким родичем майбутнього учасника. Як законодавчо правильно це оформити документально? Заявити самовідвід такому члену? Чи є десь зразок такої заяви про самовідвід? Як самовідвід... Розгорнути
Доброго дня! Член тендерного комітету є близьким родичем майбутнього учасника. Як законодавчо правильно це оформити документально? Заявити самовідвід такому члену? Чи є десь зразок такої заяви про самовідвід? Як самовідвід потрібно відображати у протоколах ТК? Як цей член комітету бути приймати участь у інших закупівлях? Чи краще виключити такого члена із ТК? Дякую за відповідь! Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні наступного питання. В нашій установі було затверджено положення про здійснення допорогових закупівель, розроблене на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України... Розгорнути
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні наступного питання. В нашій установі було затверджено положення про здійснення допорогових закупівель, розроблене на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон); абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі – Порядок функціонування Системи); Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (із змінами) (далі – Порядок здійснення допорогових закупівель); Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477; Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі); враховуючи Регламент авторизованого електронного майданчика «SmartTender.biz» (далі – Регламент). У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні, зокрема: допорогова закупівля (далі – Закупівля) – закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону та передбачена у пункті 2.1. Положення. 19.03.2019 згідно наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 із змінами, внесеними наказом від 20.03.2019 № 11 наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 № 35 та наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 № 49 втратили чинність та затверджено інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Зазначеною інструкцією взагалі не передбачено допорогову закупівлю, є просто термін закупівля. Який термін необхідно використовувати «Допорогова закупівля» чи «Закупівля»? На майданчику smarttender.biz також є «Допорогова закупівля». Чи потрібно нашій установі затверджувати нове Положення про здійснення допорогових закупівель чи Інструкцію? Як саме назвати такий внутрішній документ? Якою датою повинно бути затверджено таке положення чи інструкція 19 чи 20 березня 2019 року. Нами затверджено 19.03.2019 року положення. Дякую Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня, підскажіть будь ласка, була внесена до плану закупівель процедура,яку планувалось оголосити в квітні місяць 2019 року, через деяки питання, цю закупівлю скасували взагалі, як це відобразити в річному... Розгорнути
Доброго дня, підскажіть будь ласка, була внесена до плану закупівель процедура,яку планувалось оголосити в квітні місяць 2019 року, через деяки питання, цю закупівлю скасували взагалі, як це відобразити в річному плані, що вона не відбудеться? чи потрібно робити протокол ТК? Дякую Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня, підскажіть будь ласка, чи може посадова особа відмовитися бути в тендерному комітеті чи уповноваженою особою? Дякую
- Читати відповідь
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні наступного питання. В нашій установі було затверджено положення про здійснення допорогових закупівель, розроблене на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України... Розгорнути
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні наступного питання. В нашій установі було затверджено положення про здійснення допорогових закупівель, розроблене на підставі абзацу 4 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон); абзацу 21 пункту 12 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі – Порядок функціонування Системи); Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (із змінами) (далі – Порядок здійснення допорогових закупівель); Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477; Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок визначення предмета закупівлі); враховуючи Регламент авторизованого електронного майданчика «SmartTender.biz» (далі – Регламент). У цьому Положенні наведені нижче терміни вживаються у такому значенні, зокрема: допорогова закупівля (далі – Закупівля) – закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзаці 2 частини 1 статті 2 Закону та передбачена у пункті 2.1. Положення. 19.03.2019 згідно наказу ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 із змінами, внесеними наказом від 20.03.2019 № 11 наказ ДП «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 № 35 та наказ ДП «ПРОЗОРРО» від 20.06.2017 № 49 втратили чинність та затверджено інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція). Зазначеною інструкцією взагалі не передбачено допорогову закупівлю, є просто термін закупівля. Який термін необхідно використовувати «Допорогова закупівля» чи «Закупівля»? На майданчику smarttender.biz також є «Допорогова закупівля». Чи потрібно нашій установі затверджувати нове Положення про здійснення допорогових закупівель чи Інструкцію? Як саме назвати такий внутрішній документ? Якою датою повинно бути затверджено таке положення 19 чи 20 березня 2019 року. Дякую Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні наступних питань. Запорізькою обласною радою прийнято рішення про обов’язкове застосування електронної системи закупівель товарів і послуг за умови, що вартість предмета закупівлі становить... Розгорнути
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні наступних питань. Запорізькою обласною радою прийнято рішення про обов’язкове застосування електронної системи закупівель товарів і послуг за умови, що вартість предмета закупівлі становить не менше 30 тис. грн. та не перевищує межі, встановленої Законом України «Про здійснення державних закупівель» (Рішення № 2 від 20.04.2016). За тимчасовим кошторисом нашою установою укладено договір на закупівлю риби свіжомороженої «Хек» (ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", код CPV 15220000-6) без застосування електронної системи закупівель на суму 11800.00 грн. строком дії до 31.03.2019 року включно. На теперішній час є постійний кошторис та виникає необхідність здійснення закупівлі цього ж предмета закупівлі на суму 29400.00 грн. до кінця 2019 року. Чи необхідно проводити допорогову закупівлю на суму 29400.00 грн. або ж затверджувати звіт про укладені договори в разі укладення прямого договору? Підсумовується чи ні сума тимчасового та постійного кошторису в такому разі? Дякую Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Процес планування закупівель є одним з найменш врегулюваних... Розгорнути
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Процес планування закупівель є одним з найменш врегулюваних чинним на сьогоднішній день Законом України «Про публічні закупівлі», тому у замовників часто виникають питання щодо правильної та належної організації планування. В березні цього року нами оголошено допорогову закупівлю товару на суму 52,5 тисяч гривень. До оголошення закупівлі внесено відповідні зміни до Додатку до річного плану закупівель. Закупівля не відбулася з причини відсутності пропозицій. Так, як потреба у закупівлі даного товару у нас не відпала, ми плануємо в тому ж місяці (березень 2019 року) оголосити ту ж закупівлю, яка є повністю ідентичною попередній закупівлі (яка не відбулася). Якщо проаналізувати інформацію, що міститься у Додатку до річного плану закупівель за закупівлею, яка не відбулася, то вона повністю буде відповідати і тій закупівлі, яку ми хочемо оголосити, в тому числі щодо орієнтовного початку проведення процедури закупівлі. Питання: 1. Чи потрібно нам вдруге вносити зміни до Додатку до річного плану закупівель перед оголошенням другої закупівлі? 2. Чи вірним є твердження, що кожна нова закупівля (як допорогова, так і надпорогова) повинна відображуватися окремою строчкою в річному плані закупівель або в його Додатку? Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді! Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка який строк оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій? Адже відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону (абз. 2 та 3) передбачено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень... Розгорнути
Доброго дня! Підкажіть будь-ласка який строк оскарження протоколу розгляду тендерних пропозицій? Адже відповідно до ч. 2 ст. 18 Закону (абз. 2 та 3) передбачено, що скарги, які стосуються прийнятих рішень після ОЦІНКИ пропозицій подаються протягом 10 днів.., а скарги, які стосуються рішень, прийнятих після РОЗГЛЯДУ пропозицій подаються протягом 5 днів. Як відомо (ст. 28 Закону) ОЦІНКА тендерних пропозицій проводиться системою автоматично. Після оцінки замовник РОЗГЛЯДАЄ тендерні пропозиції. Зазначаємо, що у протоколі тендерного комітету порядок денний також зазначено як: РОЗГЛЯД тендерних пропозицій на закупівлю. Якщо можливо, дайте посилання на розяснення чи рішення антимонопольного комітету з цього питання. Згорнути
- Читати відповідь
Ми підприємство, замовник, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, а саме надання послуг автостанцій, портів, аеропортів, послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден, маємо свою котельню і ліцензію на... Розгорнути
Ми підприємство, замовник, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, а саме надання послуг автостанцій, портів, аеропортів, послуг з аеронавігаційного обслуговування польотів повітряних суден, маємо свою котельню і ліцензію на виробництво теплової енергії, яку і виробляємо для власних потреб для споживання. Сумма перевищує 1 млн. грн. Чи потрібно проводити відкриті торги на закупівлю приробного газу? Атже, Закон містить в собі такий пункт: "Дія цього Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є - паливно-енергетичні ресурси для виробництва електричної, теплової енергії, проведення геологічного вивчення родовищ корисних копалин (у тому числі неопромінених паливних елементів (твелів) для ядерних реакторів)". Наведіть, будь-ласка, приклад застосування цього пункту. Дуже дякуємо. Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Будь ласка, потрібна Ваша допомога! Ми є бюджетна установа, провели відкриті торги по предмету закупівлі ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (закупівля... Розгорнути
Доброго дня! Будь ласка, потрібна Ваша допомога! Ми є бюджетна установа, провели відкриті торги по предмету закупівлі ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (закупівля крісел театральних в ході проведення капітального ремонту Палацу культури) очікувана вартість закупівлі становить 1234030,00 грн.. Тендерна документація та додатки до тендерної документації оприлюднені на електронному майданчику Прозоро одним файлом, в тому числі і проект договору, аукціон відбувся, пропозиції були розглянуті , також сформований звіт про намір укласти договір , триває період оскарження до 01 квітня 2019 року. До нашої установи надійшов лист від Управління захисту економіки в Київській області Департаменту захисту економіки Національної поліції України, про те, що ними було проаналізовано закупівлю нашої установи за процедурою відкритих торгів та встановлено, що проект договору до тендерної документації поданий в порушенні вимог п.3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Примірної тендерної документації для процедури закупівлі - відкриті торги, що затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі – відкриті торги, що затверджена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Тобто нами не було виокремлено в окремому файлі проект договору про закупівлю. Питання : чи є дане порушення підставою для відміни відкритих торгів по даній закупівлі відповідно до абз..3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі». Згорнути