- Читати відповідь
Доброго дня, надайте будь ласка консультацію, якщо проводяться послуги з поточного ремонту кондиціонеру в різних будівлях, то : 1) Чи маємо ми право робити послуги з ремонту кондиціонерів в різних... Розгорнути
Доброго дня, надайте будь ласка консультацію, якщо проводяться послуги з поточного ремонту кондиціонеру в різних будівлях, то : 1) Чи маємо ми право робити послуги з ремонту кондиціонерів в різних будівлях до 200 тис, чи 2) Послуги з поточного ремонту кондиціонерів не можна ділити по будівлях? Дякую Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні наступного питання. Наша бюджетна установа – замовник у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон).... Розгорнути
Добрий день! Допоможіть, будь ласка, у вирішенні наступного питання. Наша бюджетна установа – замовник у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон). Під час проведення процедури закупівлі "Відкриті торги" на закупівлю вугілля кам'яного марки ДГ (25-100) [предмет закупівлі – ДК 021:2015 "ЄДИНИЙ ЗАКУПІВЕЛЬНИЙ СЛОВНИК", КОД CPV 09110000-3 "ТВЕРДЕ ПАЛИВО" (ВУГІЛЛЯ КАМ'ЯНЕ МАРКИ ДГ (25-100)] учасники процедури закупівлі запитують (пропонують) вугілля кам'яне марки ДГ (25-80) або ДГ (13-100) чи ДГ (25-200), посилаючись на ГОСТ 19242-73 "Вугілля буре, кам'яне і антрацит", згідно якого допускаються класи з заміною відповідно верхньої та нижньої меж крупності 100 мм на 80 мм, 50 мм на 40 мм, 25 мм на 20 мм, 13 мм на 10 мм і 6 мм на 5(8) мм, а також поєднані класи ПК, КО, ОМ, МС за умови співвідношення між нижньою і верхньою межею не більше 1:4 і класи ОМСШ, МСШ і СШ, а також клас 13-100 і для спрощених сортувань клас 25-200 (300) мм. А ні предмет закупівлі, а ні технічна специфікація не містить вираз "або еквівалент", так як, на мою думку, марка вугілля кам'яного ДГ (25-100) не є конкретною торговельною маркою чи фірмою, патентом, конструкцією або типом предмета закупівлі, джерелом його походження або виробником. Чи правомірні мої дії щодо незазначення виразу "або еквівалент"? Чи можна розглядати пропозиції учасників щодо запропонованих марок ДГ (25-80) або ДГ (13-100) чи ДГ (25-200), чи тільки повинна бути запропонована саме марка ДГ (25-100)? Конкретизуйте, будь ласка. Дякую Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом січня-лютого 2019 року нами проведено відкриті торги... Розгорнути
Доброго дня! Ми бюджетна установа, яка фінансується за рахунок коштів місцевого бюджету та являється замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Протягом січня-лютого 2019 року нами проведено відкриті торги з закупівлі природного газу, за результатами яких визначено переможця з яким укладено договір про закупівлю на суму 3167810,00 грн з ПДВ. Відповідно до умов договору про закупівлю, ціна природного газу не включає вартість його транспортування магістральними трубопроводами ПАТ «УКРТРАНСГАЗ» та газорозподільними підприємствами України. Крім того, договором передбачено, що в разі внесення змін до законодавчих/нормативно-правових актів України складові частини загальної вартості за 1000 куб. м. природного газу можуть змінюватись з дня набрання чинності відповідних змін в законодавстві. Також, на початку цього року нами проведено допорогову закупівлю послуг з транспортування природного газу, за результатами якої обрано переможця та укладено договір. Після чого замовником окремо за кожним з договорів, на підставі актів приймання-передачі природного газу та послуг з його транспортування, здійснювалася оплата вартості, як спожитого природного газу, так і послуг з транспортування. В червні ми отримали лист від постачальника природного газу, яким повідомлено, що з травня 2019 року постановою НКРЕКП від 22.04.2019 №580 внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України та типового договору транспортування природного газу. Це означає, що починаючи з 01.05.2019 року, постачальник природного газу при визначенні ціни за 1 тис. куб. м. природного газу має враховувати також вартість послуг транспортування природного газу магістральними трубопроводами за єдиним тарифом, що складає 157,19 грн (без ПДВ) (постанова НКРЕКП від 21.12.2018 № 2001). Таким чином, фактично з 01.05.2019 року ціна 1 тис. куб. м. природного газу збільшена за рахунок включення до неї вартості транспортування природного газу. Питання: 1.Яким чином замовнику оплатити вартість природного газу спожитого в травні 2019 року, адже його ціна була збільшена у зв’язку з прийняттям постанови НКРЕКП від 22.04.2019 №580, що згідно з ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» не є підставою для перегляду такої істотної умови договору про закупівлю, як ціна одиниці товару? 2. Які подальші дії замовника в такій ситуації, ми повинні розірвати договори на постачання природного газу, надання послуг з транспортування природного газу та провести нові відкриті торги з закупівлі газу, передбачивши в проекті договору новий порядок формування ціни 1 тис. куб метрів, або можливо шляхом укладення додаткової угоди внести зміни до діючого договору про закупівлю газу? 3.Чи можливо укласти з постачальником газу два окремих договори, один з яких на поставку газу, а інший на його транспортування? Заздалегідь дякуємо за вичерпні відповіді! Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня ,ми (Замовники) на початку року уклали договір на поставку ліків в розмірі 100тис.грн. на даний момент отримали товару на суму 75 тис.(відповідно до заявки по специфікації), подали нову... Розгорнути
Доброго дня ,ми (Замовники) на початку року уклали договір на поставку ліків в розмірі 100тис.грн. на даний момент отримали товару на суму 75 тис.(відповідно до заявки по специфікації), подали нову заявку на суму 25 тис. (укр.поштою,щоб було офіційне підтвердження) надійшла відповідь ,що у зв'язку з відсутністю на складах не можуть поставити наступні препарати.... підскажіть будь-ласка чи можемо ми застосувати до цього Постачальника оперативно -господарські санкції (ми з ними працюємо уже не вперше і кожного разу вони недопоставляють нам товар з різних причин)у договорі який ми заключили пункт про те що ми можемо застосувати до них господарські санкії не прописаний. прописано лише: У разi затримки поставки Товару або поста_вки не в повIIому обсязi, заявленому Замовником, Учасник сплачуе неустойкУ' (пеню)]у розмiрi подвiйноI облiковоi ставки НБУ вiд суми непоставленого Товару за кожний день затримки. Підскажіть будь-ласки які повинні бути наші дії щоб наступного року уникнути підписання договору з недобросовісним постачальником. Дякуємо) Згорнути
- Читати відповідь
В тендерній документації на закупівлю навчально-дидактичного матеріалу для учнів початкових класів за ДК 021-2015 39160000-1, встановлено вимогу на підтвердження кваліфікаційних критеріїв згідно ст. 16, а саме: на підтвердження наявності документально... Розгорнути
В тендерній документації на закупівлю навчально-дидактичного матеріалу для учнів початкових класів за ДК 021-2015 39160000-1, встановлено вимогу на підтвердження кваліфікаційних критеріїв згідно ст. 16, а саме: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою (в разі наявності), із зазначенням кількості аналогічного (-их) договору (-ів), переліку організацій (замовників), їх адреси, код ЄДРПОУ, контактні телефони, ПІБ контактних осіб, сум договорів та стану виконання, які укладені в 2017-2018 році.Разом із копіями таких аналогічних договорів, що вказані в довідці, надати копії видаткових накладних та позитивні відгуки від Замовників. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено, що Учасник надав дві копії договорів на закупівлю обладнання для навчальних кабінетів та дидактичні матеріали за ДК 021-2015 - 80520000-5 Навчальні засоби, та одну копію договору на закупівлю засобів навчання для оснащення кабінетів біології, хімії та фізики за ДК 021-2015 80520000-5 Навчальні засоби.Згідно специфікації до всіх трьох договорів, закупівля проводилась на предмет обладнання для кабінетів природничих кабінетів, а не для учнів початкових класів. Чи являється це підтвердженням кваліфікаційних критеріїв по ст.16 в частини аналогічного договору? Також, учасник надав один позитивний відгук від Замовника, а договорів - три.Я вважаю, що учасник не відповідає вимогам ст.16, встановленим в тендерній документації. Допоможіть розібратися. Згорнути
- Читати відповідь
Добрий день! Питання щодо процедури відкритих торгів. Згідно статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником... Розгорнути
Добрий день! Питання щодо процедури відкритих торгів. Згідно статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником було внесено зміни та оприлюднено нову редакцію тендерної документації. Положення тендерної документації, до яких були внесені зміни, були відображені у вигляді закреслених даних та доступні для перегляду після внесення змін до тендерної документації. Суттю змін була вимога підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (одного) замість «не менше двох», як у попередній редакції. Зміни були внесені з метою запобігання будь-яких можливих прецедентів для скарг учасників та розширення потенційного кола учасників. Але з технічних причин, ОКРЕМИЙ перелік змін не дійшов до ЦБД Прозорро, тому він не оприлюднений. Відзначаємо, що суть змін зрозуміла з нової редакції тендерної документації. На сьогоднішній день, договір укладений та завантажений у Прозорро, закупівля знаходиться у статусі «Завершена». Ненавмисне неоприлюднення переліку змін не вплинуло на подальший хід закупівлі та розгляд тендерних пропозицій учасників. Не оприлюднення окремого переліку змін до тендерної документації було виявлено тендерним комітетом лише після завершення закупівлі. Які Замовник має прийняти дії у такому випадку та які наслідки можуть бути? Згорнути
Енга Сергіївна
06 Червня 2019
Читати відповідьДоброго дня! Дайте, будь-ласка, роз`яснення стосовно цін за одиницю товару за рамковою угодою. Наприклад: укладено рамкову угоду на придбання картоплі для дошкільних навчальних закладів на 1 рік. Учасники успішно пройшли... Розгорнути
Доброго дня! Дайте, будь-ласка, роз`яснення стосовно цін за одиницю товару за рамковою угодою. Наприклад: укладено рамкову угоду на придбання картоплі для дошкільних навчальних закладів на 1 рік. Учасники успішно пройшли кваліфікацію та оприлюднили ціни за 1 кг товару від 10 до 12 грн/кг. Частота проведення відбору за рамковою угодою встановлена щомісяця. Якщо у січні укладено договір про закупівлю з переможцем відбору по 10 грн/кг , а у лютому - по 12 грн/кг, у березні ціни на споживчому ринку сягнули 18 грн за 1 кг, а якою буде ціна у вересні після збору нового врожаю взагалі ніхто не знає. Чи можемо ми укладати договори про закупівлю щомісяця за результатами електронного відбору за цінами споживчого ринку, які значно перевищують ціни оприлюднені при укладанні самої рамкової угоди? Чи змінювати оприлюднені ціни можливо лише відповідно до 36 статті ЗУ "Про публічні закупівлі"? Дякую. Згорнути
- Читати відповідь
Відповідно до листа від 16.10.2015 N 3302-05 / 34390-06 Про застосування санкцій, Міністерство економічного розвитку і торгівлі рекомендує замовникам при здійсненні державних закупівель ураховувати вимоги Закону України “Про санкції” та... Розгорнути
Відповідно до листа від 16.10.2015 N 3302-05 / 34390-06 Про застосування санкцій, Міністерство економічного розвитку і торгівлі рекомендує замовникам при здійсненні державних закупівель ураховувати вимоги Закону України “Про санкції” та Указу Президента від 16.09.2015 N 549/2015 “Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Під час проведення нашою установою процедур відкритих торгів тендерні документації НЕ МІСТИЛИ вимогу, згідно якої тендерні пропозиції учасників, до яких застосовані санкції, будуть вважатися такими що не відповідають вимогам тендерної документації та будуть відхилені згідно пункту 4 частини першої статті 30 Закону. В свою чергу під час здійснення розгляду тендерних пропозицій учасників на етапі «кваліфікація переможця» тендерним комітетом проводилась перевірка щодо наявності/відсутності інформації про учасників в переліку юридичних та фізичних осіб, що містяться в додатках 1 та 2 рішення РНБО. Випадків участі у процедурах, що проводились нашою установою щодо закупівлі товарів, робіт та послуг, підприємств (установ, організацій) щодо яких застосовано обмежувальні заходи (санкції) не було, відповідно договори з такими підприємствами (установами, організаціями) не заключались. Чи можна вважати порушенням законодавства з питань публічних закупівель те, що тендерні документації не містили вимоги щодо відхилення учасників, до яких застосовано санкції? Державний інспектор, яким проводилась перевірка здійснення закупівель в нашій установі стверджує, що враховуючи вищевикладене ми повинні були відмінити торги застосувавши абзац третій частини першої статті 30 Закону, а саме «в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель»? Якщо так, то чи передбачена за вищевказане порушення адміністративна відповідальність? Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня, підскажіть будь ласка, відповідно до статті 10 ЗУ "Про Публічні закупівлі" звіт про укладений договір оприлюднюється протягом одного дня з дня укладання договору, тобто якщо договір було укладено... Розгорнути
Доброго дня, підскажіть будь ласка, відповідно до статті 10 ЗУ "Про Публічні закупівлі" звіт про укладений договір оприлюднюється протягом одного дня з дня укладання договору, тобто якщо договір було укладено 5.06.2019, в нас є час, до вечора 6.06.2019, так? Чи не могли би Ви надати розяснення з посиланням на статті, та / або на рішення судів, в яких розглядалися справи, щодо порушення строків оприлюднення договору?ДЯкую Згорнути
- Читати відповідь
Доброго дня! При оприлюдненні нами оголошення про проведення відкритих торгів була допущена помилка та внесена очікувана вартість без ПДВ. Підскажіть чи законно буде внести зміни до оголошення та оформити їх... Розгорнути
Доброго дня! При оприлюдненні нами оголошення про проведення відкритих торгів була допущена помилка та внесена очікувана вартість без ПДВ. Підскажіть чи законно буде внести зміни до оголошення та оформити їх рішенням тендерного комітету. Чи тільки відміняти торги у зв'язку з неможливістю усунення порушень? Згорнути