1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьЗакупівлі додаткових робіт та їх гранична сума11 Грудня 2020
Просимо надати роз’яснення щодо застосування законодавства у сфері публічних закупівель стосовно виконання робіт по одному об’єкту реконструкції, враховуючи наступні обставини. 1. В березні 2018 року в результаті проведення процедури закупівлі... Розгорнути
- Читати відповідьНюанси перебігу строку розгляду тендерної пропозиції11 Грудня 2020
Процедура відкриті торги. Аукціон призначено на 10 грудня 2020 року на 12-30. П’ять робочі дні для розгляду пропозиції з найменшою вартістю рахуються з 13 грудня по 17 грудня 2020 року.... Розгорнути
- Читати відповідьДоговори за різними процедурами закупівель щодо одного об’єкта будівництва, чи є обмеження?10 Грудня 2020
Ми, як замовник, у 2020 р. провели процедуру “відкриті торги” закупівлі робіт з будівництва, уклали договір, триває виконання робіт, яке заплановано завершити 31.12.2021. Але виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних... Розгорнути
- Читати відповідьЧи вимагає Закон оприлюднення додаткової угоди про зменшення бюджетних зобов’язань?10 Грудня 2020
Чи повинен замовник оприлюднювати додаткову угоду про зменшення бюджетних зобов’язань на поточний рік по довгостроковому договору? Чи просто достатньо цю додаткову угоду надати органам Казначейства? (сума договору не змінюється, строк... Розгорнути
- Читати відповідьЯкі документи в паперовому вигляді мають бути в замовника при закупівлях до 50 тис.грн. ?10 Грудня 2020
Які документи в паперовому вигляді мають бути в замовника при здійсненні закупівель без використання електронної системи на суми до 50 тис.грн. ?
- Читати відповідьЧи необхідно звітувати замовнику за реєстрацію на майданчику як Постачальника?10 Грудня 2020
Підприємство зареєстровано на майданчику як Замовник. Виникла необхідність зареєструватись і як Постачальник. Для активаціїї реєстрації необхідно сплатити мін.платіж 170,0 грн. Як підприємству ,як Замовнику, внести це в план та відзвітуватись... Розгорнути
- Читати відповідьПродовження на 20 %, нюанси визначення суми договору08 Грудня 2020
Продовження строку дії договору в обсязі, на суму що не перевищує 20%. Договір заключений до 19.04.2020р. – питання, від якої суми визначати 20% (від початкової чи кінцевої суми договору?)
- Читати відповідьПоширення дії спрощеної закупівлі на замовників в окремих сферах господарювання08 Грудня 2020
Ми комунальне підприємство, яке здійснює свою діяльність в окремих сферах господарювання. Річне споживання електроенергіїї 330 000 грн.Чи потрібно проводити спрощену закупівлю згідно Закону “Про публічні закупівлі” чи прямий договір.
- Читати відповідьУчасником є комунальне підприємство – КЕП має бути на захищеному носії?08 Грудня 2020
Учасником є комунальне підприємство – КЕП має бути на захищеному носії?
- Читати відповідьЗамовник ігнорує наші звернення08 Грудня 2020
Чи має право замовник в спрощеній закупівлі в періо уточнення не надавати відповіді на запитання Учасників. І що робити Учасникам, якщо Замовник ігнорує наші звернення?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!