1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьТема: визначення процедури закупівлі, а саме застосування винятків (коли можна08 Вересня 2020
Тема: визначення процедури закупівлі, а саме застосування винятків (коли можна не проводити спрощену закупівлю) Предмет закупівлі: Послуги користування інформаційно-аналітичним програмним продуктом Опис предмета закупівлі: Для своєї роботи, пов’язаної з перевіркою... Розгорнути
- Читати відповідьЯкщо учасник процедури відкритих торгів не надав у складі своєї08 Вересня 2020
Якщо учасник процедури відкритих торгів не надав у складі своєї пропозиції інформації по частині другій статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”, чи є це підставою для відхилення його пропозиції? Розгорнути
- Читати відповідьВітаю. Просимо роз\’яснити наступне питання. Плануємо встановити металеві захисні ролети07 Вересня 2020
Вітаю. Просимо роз’яснити наступне питання. Плануємо встановити металеві захисні ролети на вікна, та провести спрощену закупівлю як послуги по коду Монтаж ролет, код CPV 45421145-2 (ДК 021:2015). Вимагаємо кошторис та... Розгорнути
- Читати відповідьДопоможіть розібратися в наступній ситуації: Ми комунальне підприємство. На початку07 Вересня 2020
Допоможіть розібратися в наступній ситуації: Ми комунальне підприємство. На початку року нами було заплановано закупівлю газового палива для автомобілів за власні кошти, проведено тендер та укладено договір з переможцем. Зараз... Розгорнути
- Читати відповідьЧи є обов\’язковим заповнення блоку «Умови оплати» у закупівлі07 Вересня 2020
Чи є обов’язковим заповнення блоку «Умови оплати» у закупівлі без використання електронної системи?
- Читати відповідьЧи можливо після укладення договору та опублікування звіту змінити джерело07 Вересня 2020
Чи можливо після укладення договору та опублікування звіту змінити джерело фінансування? У нашому випадку договори укладені за рахунок місцевого бюджету, але у зв’язку зі значним недофінансуванням виникла необхідність закупити товар... Розгорнути
- Читати відповідьЧи немає на теперішній час особливостей при закупівлі03 Вересня 2020
Чи немає на теперішній час особливостей при закупівлі моніторів та принтерів?
- Читати відповідьМи являємось учасниками закупівель. Останнім часом, в оголошеннях03 Вересня 2020
Ми являємось учасниками закупівель. Останнім часом, в оголошеннях про проведення спрощених закупівель, замовники виставляють вимогу щодо надання в складі пропозиції учасника копії свідоцтва про державну реєстрацію або копії витягу/виписки з... Розгорнути
- Читати відповідьДякую редакції за вчасні та високопрофесійні відповіді на запитання.Прошу дати03 Вересня 2020
Дякую редакції за вчасні та високопрофесійні відповіді на запитання. Прошу дати відповідь на наступне питання: Підприємство провело переговорну процедуру у звязку з двічі відміненими відкритими торгами. Ціна в документах переможця,... Розгорнути
- Читати відповідьМи учасники закупівель. Зараз в оголошеннях про проведення спрощених закупівель03 Вересня 2020
Ми учасники закупівель. Зараз в оголошеннях про проведення спрощених закупівель замовники зазначають серед обов*язкових для надання документів – витяг з ЄДР та копії свідоцтва платника ПДВ (ЄП). Зазначені дані є... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!