1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьФормульний розрахунок ціни: переваги можливості18 Серпня 2021
Прошу допомогти розібратися у наступному. На усіх ресурсах, що стосуються публічних закупівель, і на Вашому теж, викладено рекомендації про встановлення у договорі про закупівлю газу і електроенергії формульного ціноутворення. Мені... Розгорнути
- Читати відповідьДякуємо за статтю \”Документи, які підтверджують повноваження керівника. Чи достатньо18 Серпня 2021
Дякуємо за статтю “Документи, які підтверджують повноваження керівника. Чи достатньо відомостей з ЄДР?”, але не можемо погодитись: в ЄДР не має посади! В Статуті буває декілька посад, що мають повноваження... Розгорнути
- Читати відповідьРозбіжність між оголошенням та сканованим договором18 Серпня 2021
Чи порушив Замовник Закон у випадку коли в оголошенні про проведення закупівлі без використання електронної системи зазначено інформацію про предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 45230000-8, а в сканованому договорі... Розгорнути
- Читати відповідьЧи потрібно нам, як замовнику, проводити переговорну процедуру закупівлі на послуги з захоронення відходів з іншим комунальним підприємством?18 Серпня 2021
Підприємство – замовник, що здійснює діяльність в окремій сфері господарювання, виграв конкурс на вивезення побутових відходів по селищу. У відповідності до договору на вивезення побутових відходів, укладеного між підприємством та... Розгорнути
- Читати відповідьЩодо розділу «Тести» на порталі18 Серпня 2021
В розділі “тести”-Відкриті торги, перше питання: хто з 01.01.2021 є відповідальним за проведення процедури відкритих торгів? Моя відповідь: Тендерний комітет та уповноважена особа. Результат – не вірно! Але у вас... Розгорнути
- Читати відповідьпропозиція переможця була внесена з позначкою – без ПДВ, а треба – з ПДВ18 Серпня 2021
Якщо після публікації і підписання КЕП наміру у результаті проведення переговорної процедури виявили помилку – пропозиція переможця була внесена з позначкою – без ПДВ, а треба – з ПДВ, то... Розгорнути
- Читати відповідьНепередбачуваний товар, як новий предмет закупівлі13 Серпня 2021
Виникла наступна ситуація: з початку року по одному коду (30210000-4) звітувала та проводила допорогову закупівлю. На початку цього місяця, після здачі звіту 1-НС за І півріччя, за його позитивними результатами... Розгорнути
- Читати відповідьОрганізація закупівельної діяльності для призначеної УО13 Серпня 2021
На підприємстві призначено нову УО по спрощеним закупівлям. Чи зобов’язана нова УО продовжувати/завершувати спрощені закупівлі, а також звітувати про виконання договорів по спрощеним закупівлям, розпочатих/оголошених/завершених попередньою УО?
- Читати відповідьЛіцензія для субпідрядної організації13 Серпня 2021
Замовник оголосив закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів. Відповідно до вимог тендерної документації учасник торгів повинен надати копію відповідної ліцензії з додатками на провадження певного виду господарської діяльності. У випадку... Розгорнути
- Читати відповідьНезмінна тема: роботи чи послуги13 Серпня 2021
Замовник планує закупити за кодом ДК 021:2015 45310000-3: Електромонтажні роботи, монтаж та встановлення обладнання для захисту від блискавок це роботи чи послуги?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!