Запит ДАСУ на надання персональних даних ➤ РАДНИК, портал
Допоможіть, бо в перше у такій ситуації. 25.04.2023 розпочався моніторинг ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (CPV)
(Бензин А – 92(або еквівалент), бензин А- 95( або еквівалент), дизельне паливо, газ нафтовий скраплений) 17.05.2023 Отримали висновок:
За результатами аналізу питання розміщення та
оприлюднення інформації про закупівлю встановлено
порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24
Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної
документації вимогам Закону та Особливостям №1178
встановлено порушення вимог пункту 28 Особливостей
№1178.
За результатами аналізу питання дотримання
Замовником законодавства у сфері публічних закупівель
щодо визначення предмета закупівлі; відображення
закупівлі у річному плані; правильності заповнення
документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та
Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції ТОВ
«ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕВЕРЕДЖ ТРЕЙД» та визначення його
переможцем тендеру; надання учасником-переможцем
документів під час укладання договору про закупівлю;
відповідності умов договору умовам тендерної
документації та тендерній пропозиції переможця,
своєчасності укладання договору про закупівлю та його
оприлюднення – порушень не встановлено.
3. Зобов’язання щодо усунення
порушення (порушень)
законодавства у сфері публічних
закупівель (у разі наявності таких
порушень):
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері
закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України
«Про основні засади здійснення державного фінансового
контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про
публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби
зобов’язує здійснити заходи (зокрема, шляхом
проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань
тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог
пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей
№1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про
закупівлю, а також вимог пункту 28 Особливостей №1178
при складанні тендерної документації. .
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення
висновку оприлюднити через електронну систему
закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про
усунення порушення (порушень) законодавства у сфері
публічних закупівель, викладених у висновку, або
аргументовані заперечення до висновку, або інформацію
про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Ми надали відповідь:
Замовником здійснено заходи щодо недопущення в подальшому порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082 та пункту 24 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог пункту 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації шляхом детального вивчення законодавства для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель та зобов’язується не допускати їх в майбутньому.
03.07.2023 приходить лист (укрпошта) що Західний офіс держаудитслужби просить надати інформацію щодо відповідальних посадових осіб Замовника , для складання протоколів про адміністративне правопорушення.
Що робити у таких випадках? Як поступити щоб не склали протокол? Дякую.
Вітаю! Експерти порталу «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають питання запиту ДАСУ на надання персональних даних. Перш за все зауважу, що для надання коректної відповіді на питання слід переглянути повну інформацію закупівлю, які саме було встановлено порушення, строки надання інформації про усунення порушень тощо. У зв’язку з цим, рекомендуємо звертатися на платну консультацію до Тендерного агентства «Радник» +38 (044) 334 80 72 tenders.kiev@gmail.com Проте, зауважимо, що Порядок № 631 надає посадовим особам органів Держаудитслужби право одержувати на...
У вас вже є аккаунт?
Увійти1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
просимо дати роз’яснення щодо закупівлі Капітальний ремонт відділення ортопедії і травматології та хірургії комунального підприємства «Волинський обласний госпіталь ветеранів війни» Волинської обласної ради за адресою: вул.Стефаника, 3а в м.Луцьку (коригування)
Добрий день! Відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей Замовником укладено прямий договір на виконання робіт з нового будівництва захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття), додаткові роботи. За результатами перевірки
Прошу допомогти . Чи буде вважатися порушенням закупівля проведена без відкритих торгів на суму 500 тис.грн. згідно пункту 13 підпункту 21 Закону Україниз особливостями , як що обгрунтування закупівлі проведення
Підкажіть будь ласка. Наша організація відповідно до розділу 3 Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, що затверджений наказом Міністерства розвитку громад та територій
Скажіть будь ласка уклали договір на закупівлю бензину А-95 у талонах (запит ціни пропозиції). Термін поставки талонів до 21.02.2025. Строк дії договору до 31.12.2025. Талони були закуплені для забезпечення потреби
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!