Визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок)

30 Серпня 2025
Вікторія

Звертаємось до Вас з проханням надати роз’яснення щодо правильного визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт, пов’язаних з дообладнання банківських відділень у межах виконання Постанови НБУ № 149 – забезпечення доступності до банківських послуг та які необхідні документи для закупівлі таких робіт.
Зазначені роботи стосуються адаптації об’єктів (відділень банку) до потреби осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок).
Разом з тим, варто зазначити, що роботи з модернізації/ дообладнання не охоплюють ремонт усіх приміщень відділення в цілому, а мають вибірковий (локальний) характер, вартість робіт – до 500 тисяч гривень, відділення не закриваються на проведення ремонтних робіт.
Просимо надати фахове роз’яснення – за яким саме кодом ДК 021:2015 слід здійснювати закупівлю таких робіт, аби забезпечити відповідність предмета закупівлі вимогам законодавства та необхідні документи для закупівлі таких робіт.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання Визначення коду класифікатора ДК 021:2015 для закупівлі робіт (встановлення пандусів, тактильних елементів, інформаційних табличок) Для початку необхідно визначити це поточний ремонт чи капітальний. Відповідно п.21 ч.1 ст.1 Закону  поточний ремонт – послуги. Предмет закупівлі послуг з поточного ремонту визначається згідно із пунктом 3 розділу II Порядку де зазначено, що  під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою. Відповідно до...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Публікація додаткової угоди без зміни істотних умов
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Вітаю, чи потрібно завантажувати в систему додаткову угоду до договору закупівлі ЗПП, якщо вона не стосується істотних умов?

  • Строки реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Питання щодо строків реєстрації бюджетних зобов’язань у казначействі. Наприклад, за результатами процедури закупівлі – у разі наявності в обліку органу Казначейства кошторису (плану використання бюджетних коштів) — 7 робочих днів з

  • Публікація додаткової угоди до прямого договору
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чи потрібно публікувати додаткову угоду на зменшення обсягів закупівлі до “прямого договору” (без використання електронної системи закупівель)? (Закуповували кетирингові послуги, прямим договором, а потім його зменшили)

  • Оформлення протоколів уповноваженої особи
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Які рішення уповноваженої особи на цей час мають бути оформлені в паперовому вигляді? Як нумерувати протоколи, якщо частина протоколів формуються у вигляді електронних (наприклад, про річний план). До вересня 2025

  • Визначення коду ДК для локалізації робочого одягу
    07 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Є питання з приводу публікації закупівлі на робочий одяг з локалізацією. Предмет закупівлі для товарів визначається за четвертим знаком ДК, виходячи з цього був обраний код ДК 18110000-3 Формений одяг,

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО