Оскарження закупівлі в АМКУ
02 Липня 2024
Читати відповідьПарадокс електронної системи закупівель Прозорро Відповідно до процедури закупівлі UA-2024-04-11-009765-a «Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території... Розгорнути
Парадокс електронної системи закупівель Прозорро Відповідно до процедури закупівлі UA-2024-04-11-009765-a «Роботи з виготовлення проєктної документації по об’єкту: «Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1». Коригування (Код ДК 021:2015: 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування)» участь прийняли 3 учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ТЕРРА ПРОДЖЕКТ” 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР “РЕМБУД” 3. ТОВ ВЕСТ ЕКСПЕРТ Учасника №1 відхили 03 травня 2024р. о 12:54 год. Учасника №2 відхили 09 травня 2024р. о 14:28 год. Учасник № 3 – переможець 14 травня 2024р. о 13:10 год. Учасник № 2 подав скаргу до АМКУ: оскаржував своє рішення про відхилення та рішення про визначення переможцем Учасника № 3. АМКУ у рішенні № 9088-р/пк-пз від 23.05.2024 встановив порушення щодо відхилення Учасника № 2 по визначенню переможцем Учасника № 3 – порушення відсутні. Та зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю “ПРОЕКТНИЙ ЦЕНТР “РЕМБУД” (Учасник № 2) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю “ВЕСТ ЕКСПЕРТ” (Учасник № 3) переможцем процедури закупівлі. Замовник в електронній системі закупівель Прозорро, на виконання рішення АМКУ, скасував рішення про визначення переможцем Учасника № 3 та провів дії направлені на відхилення такої тендерної пропозиції, адже в електронній системі закупівель є відмітка по Учаснику № 3, що рішення скасовано 18 червня 2024р. о 09:57 год. та пропозицію відхилено 18 червня 2024р. о 10:07 год. Проте, підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника №3, що визначені в п.44 Особливостей – відсутні, натомість під відхилення Замовник завантажив у форматі PDF протокол про скасування рішення про визначення переможця, що не регламентовано чинним законодавством. Після цього Замовник 18 червня 2024р. о 10:08 год. скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника № 2 та цей Учасник № 2 повернувся на кваліфікацію, Замовник визнав його переможцем 18 червня 2024р. о 10:10 год. Учасник № 3 подав вимогу через електронну систему закупівель 19 червня 2024р. о 10:13 год. За наслідками розгляду якої Замовник 24 червня 2024р. о 11:13 год. скасував своє рішення про визначення переможцем Учасника № 2 та 24 червня 2024р. о 11:18 год. відхилив Учасника № 2. І все!!! Процедура закупівлі перейшла в статус «пропозиції розглянуті» та у порядку встановленому підпунктом 1 пункту 51 Особливостей через 10 днів електронна система закупівель автоматично відмінить відкриті торги через відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цими особливостями. Але ж, тендерна пропозиція Учасника № 3 відповідає вимогам Тендерної документації та підстави для відхилення такої тендерної пропозиції – відсутні. Що і АМКУ підтвердив у своєму рішенні № 9088-р/пк-пз від 23.05.2024. Та після відхилення тендерної пропозиції Учасника № 2 тендерна пропозиція Учасника № 3 мала стати на кваліфікацію, проте цього не сталося. Отже, питання: 1. Чи технічно правильно Замовник виконав рішення АМКУ – скасував рішення про визначення переможцем Учасника № 3 та одночасно відхилив його тендерну пропозицію? 2. Чи все ж таки для виконання рішення АМКУ Замовнику достатньо було в електронній системі закупівель скасувати рішення про визначення переможцем процедури Учасника № 3 та Учасник № 2 став би на кваліфікацію? 3. Що в цій закупівлі зроблено неправильно, чому Учасник № 3 не став на кваліфікацію після відхилення тендерної пропозиції Учасника № 2 Замовником 24 червня 2024р. о 11:18 год., так як підстави для відхилення його тендерної пропозиції відсутні? 4. Учасник № 3 не мав можливості оскаржити своє рішення про відхилення тендерної пропозиції 18 червня 2024р. о 10:07 год. по причині відсутності технічної можливості, з чим це пов’язано? Просимо розглянути зазначене звернення, адже в електронній системі закупівель Прозорро працюю з першого дня її створення. Описана ситуація – вперше, крім того викладений алгоритм суперечить вимогам законодавства у сфері публічних закупівель. Адже, Замовник проводить процедуру закупівель, є учасник, який повністю відповідає вимогам тендеру, в той час, як електронна система закупівель не дає технічної можливості визначити такого учасника переможцем і при тому автоматично відмінить відкриті торги. Як таке може бути? Згорнути
Поточний ремонт найпростішого укриття
02 Липня 2024
Читати відповідьпідкажіть будь ласка, чи потрібно робити проект на поточний ремонт найпростішого укриття?
Щодо допущення помилки при публікації звіту про укладений договір
02 Липня 2024
Читати відповідьДобрий день. Питання щодо виправлення технічної помилки уповноваженої особи. При внесенні в електронну систему даних щодо звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, уповноважена особа припустилась... Розгорнути
Добрий день. Питання щодо виправлення технічної помилки уповноваженої особи. При внесенні в електронну систему даних щодо звіту про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, уповноважена особа припустилась помилки: були внесені усі дані про договір, але не натиснуто кнопку «Опублікувати тендер». Тобто закупівля залишилась на етапі реєстрації. Дану помилку не було вчасно помічено, але зараз її потрібно якось виправити. Залишити закупівлю як рядок плану неможливо, оскільки за даним кодом ДК є ще одна закупівля, тож загальна сума перевищує 50 тис. грн. Підкажіть, будь ласка, яким чином варто вчинити уповноважений особі, щоб виправити помилку. Згорнути
Закупівля послуг провайдера до кінця року
02 Липня 2024
Читати відповідьУ моєї організації – державний орган був заключений договір на про надання послуг провайдера з АТ “Укртелеком”. Строк дії договору до 31.12.2024року.Коли заключали договір коштів було лише на півроку, тобто... Розгорнути
У моєї організації – державний орган був заключений договір на про надання послуг провайдера з АТ “Укртелеком”. Строк дії договору до 31.12.2024року.Коли заключали договір коштів було лише на півроку, тобто 50000 тис. і договір заключений на цю суму, яка до липня місяця використається повністю. Як поступити далі, щоб продовжити отримувати вищевказані послуги до кінця року? Укртелеком пропонує додаткову угоду на збільшення суми, але це ж не правильно, або розірвати даний договір та заключити інший, якщо сума двох договорів разом не виходитеме за 100 тис. Як правильно і без порушень вирішити дану ситуацію? Я зустріла таку інформацію, що можна заключити новий договір, якщо сума 2-х договорів разом не виходитиме за 100 тис., а даний діючий договір потім закрити актом звіряння взаєморозрахунків. Чи можна так поступити або порадьте як правильно все оформити? Дякую Згорнути
Особливості закупівель ремонту й технічного обслуговування автомобілів оборонними замовниками
02 Липня 2024
Читати відповідьДоброго дня! Планується оборонна закупівля ПОСЛУГ з ремонту й технічного обслуговування автомобілів та інших ТЗ за п.43 Особливостей № 1275 (без ЕСЗ). Під час ремонту будуть використані імпортовані запасні частини... Розгорнути
Доброго дня! Планується оборонна закупівля ПОСЛУГ з ремонту й технічного обслуговування автомобілів та інших ТЗ за п.43 Особливостей № 1275 (без ЕСЗ). Під час ремонту будуть використані імпортовані запасні частини до ТЗ. 1. Чи встановлені законодавчо вимоги щодо норми прибутку для вітчизняного постачальника цих послуг, а також % прибутку, який може передбачити постачальник при розрахунку вартості імпортованих запчастин, використаних під час надання послуг з ремонту? 2. Чи оподатковуються запчастини на ТЗ ПДВ за 0% ставкою (постанова КМУ № 178), якщо вартість запчастин врахована у вартості послуги з ремонту ТЗ? 3. Чи потрібно вказувати вітчизняному постачальнику послуг з ремонту ТЗ в комерційній пропозиції УКТЗЕД, номенклатурний код НАТО на запчастини, виходячи зі змісту вимог, передбачених до комерційної пропозиції в п.43? Згорнути
Можна вказати конкретну назву (марку) товару у відкритих торгах і чи потрібно обов’язково писати “або еквівалент”?
02 Липня 2024
Читати відповідьВ тендерній документації по виду закупівлі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю лабораторних реактивів можна вказати конкретну назву (марку) лабораторних реактивів для конкретної моделі гематологічного аналізатору з обґрунтуванням? Чи потрібно... Розгорнути
В тендерній документації по виду закупівлі відкриті торги (з особливостями) на закупівлю лабораторних реактивів можна вказати конкретну назву (марку) лабораторних реактивів для конкретної моделі гематологічного аналізатору з обґрунтуванням? Чи потрібно писати обов’язково “або еквівалент”? Якщо так написати: “Обґрунтування необхідності посилання на конкретну торгову марку (виробника, тощо) — замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву конкретного виробника, оскільки таке посилання є необхідними для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та медико-технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Оскільки має у роботі гематологічні аналізатори SFRI H18, яким для точності результатів аналізів потрібні конкретні реагенти. Тому для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.” Згорнути
Чи має право замовник змінити перелік робіт, скорегувати проект, провести експертизу та продовжити виконання договору без збільшення ціни
02 Липня 2024
Читати відповідьЗамовник провів закупівлю за процедурою «Відкриті торги із особливостями» на проведення капітального ремонту Укриття. Було виконано та оплачено частину робіт. В процесі роботи з’ясувалось, що буде необхідно провести додаткові роботи,... Розгорнути
Замовник провів закупівлю за процедурою «Відкриті торги із особливостями» на проведення капітального ремонту Укриття. Було виконано та оплачено частину робіт. В процесі роботи з’ясувалось, що буде необхідно провести додаткові роботи, які неможливо було передбачити але в той же час деякі роботи не потрібні. Було зроблено корегування проекту та проведено експертизу на ці зміни. Загальна суму договору зменшилась. Питання: чи має право замовник змінити перелік робіт, скорегувати проект, провести експертизу, та продовжити виконання договору без збільшення ціни Згорнути
У висновку ДАСУ зазначено, що договір потрібно розірвати та визначено нікчемний
02 Липня 2024
Читати відповідьВ висновку ДАСУ зазначено, що договір потрібно розірвати та визначено нікчемний. Що потрібно розуміти в даному випадку під нікчемністю??? Дія замовника, полягає лише в розірванні договору???
Обсяг робіт в оголошенні не відповідає обсягу робіт, які необхідно виконати
02 Липня 2024
Читати відповідьДоброго дня. Прошу надати роз’яснення стосовно наступного випадку: Замовником були оголошені відкриті торги предметом закупівлі яких є будівельні роботи. В тендерній документації замовником були опубліковані відповідні об’єми необхідних будівельних робіт.... Розгорнути
Доброго дня. Прошу надати роз’яснення стосовно наступного випадку: Замовником були оголошені відкриті торги предметом закупівлі яких є будівельні роботи. В тендерній документації замовником були опубліковані відповідні об’єми необхідних будівельних робіт. Визначено переможця відкритих торгів який для участі у відкритих торгах склав відповідну кошторисну документацію згідно опублікованих замовником в тендерній документації об’ємів необхідних будівельних робіт та з переможцем укладено відповідний договір про закупівлю. В процесі виконання переможцем договору про закупівлю та після отримання в повному обсязі від замовника проектної документації на будівництво було виявлено, що в опублікованих замовником в тендерній документації необхідних об’ємах будівельних робіт містились помилки та описки (деякі об’єми будівельних робіт, що містяться в проектній документації НЕ були враховані в опублікованих в тендерній документації об’ємах необхідних будівельних робіт відповідно до яких переможцем складалась кошторисна документація (та яка після визначення переможця стала додатком до договору про закупівлю), а деякі об’єми необхідних будівельних робіт, що містились в тендерній документації навпаки були зазначені помилково та їх виконання є неможливим. Відповідно до вищезазначеного, виконання договору про закупівлю в передбачених кошторисною документацією об’ємах є неможливим за відсутності при цьому вини переможця торгів, оскільки кошторисна документація переможця торгів складалась відповідно до наданих замовником в тендерній документації об’ємах необхідних будівельних робіт, які містили помилки. Чи можливо підрядником в межах укладеного договору про закупівлю та в межах зазначеної в договорі про закупівлю договірної ціни (без її збільшення) відкоригувати кошторисну документацію (яка є додатком до Договору про закупівлю) шляхом усунення вищезазначених недоліків з обґрунтуванням цього положеннями як випадок «покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю»? Якщо вищезазначений варіант є неможливим, то прошу надати роз’яснення щодо інших законних шляхів врегулювання вищезазначеної проблеми. Згорнути
Як визначити предмет закупівлі послуг з поточного ремонту
02 Липня 2024
Читати відповідьМаємо наступне питання: Замовником планується проведення поточного ремонту будівлі, під час цього ремонту будуть здійснені роботи з ремонту даху, перекладання підоги, фарбування стін та фасадні роботи, проте ці всі види... Розгорнути
Маємо наступне питання: Замовником планується проведення поточного ремонту будівлі, під час цього ремонту будуть здійснені роботи з ремонту даху, перекладання підоги, фарбування стін та фасадні роботи, проте ці всі види послуг відносяться до різних кодів ДК, а відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, поточний ремонт відноситься до послуг та визначається відповідно до четвертої цифри коду ДК. Проте, якщо розділити ці види робіт по різних кодах ДК, вартістна межа не перетинає поріг відкритих торгів. Чи не буде це дробленням закупівлі та уникненням процедури відкритих торгів? Яким чином правильно визначити код ДК на послуги з поточного ремонту, коли до цього ремонту входять різні види робіт? Згорнути