1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьЗакупівля страхових послуг для карнета ATA: як укласти договір без порушення27 Лютого 2025
В рамках діяльності нашого підприємства ми маємо потребу оформити карнет АТА декілька разів на рік. Карнет ATA / ATA Carnet – уніфікований міжнародний митний документ для оформлення тимчасового вивезення/ввезення виставкових... Розгорнути
- Читати відповідьОсобливості укладення публічного договору на рекламні послуги Google Ads27 Лютого 2025
Доброго дня!Маю питання щодо процедури укладення саме публічного договору. Ситуація наступна: Наше підприємство планує закупити рекламні послуги Google Ads, в ТОВ “ГУГЛ”. Договір є стандартним публічним договором про надання послуг.... Розгорнути
- Читати відповідьВ один день потрібно добавити 4 рядки плану (зміни до річного плану), чи можливо їх затвердити одним протоколом?27 Лютого 2025
Скажіть будь ласка, в один день потрібно добавити 4 рядки плану (зміни до річного плану), чи можливо їх затвердити одним протоколом?
- Читати відповідьЧи можна три різні предмети закупівлі придбати в одного постачальника27 Лютого 2025
потрібно закупити котел з монтажем та робочим проектом на монтаж. Скажіть будь ласка, це буде 3 окремих договора: 1 на закупівлю товару (котла 20 000 грн), 2 на проект (15... Розгорнути
- Читати відповідьЧи можна додати ще одне місце поставки в договір, укладений за результатами ЗПП27 Лютого 2025
Доброго ранку. Підкажіть, будь ласка. Відбулись ЗПП на продукти харчування. Договора підписані. Виникла необхідність додати до переліку закладів Замовника (місце поставки товару) ще один учбовий заклад. Чи можна додатковою угодою... Розгорнути
- Читати відповідьЗміна забезпечення виконання договору у разі збільшення суми договору27 Лютого 2025
Добрий день! Просимо проконсультувати з наступного питання. Згідно підпунктом 8 п. 19 Особливостей та з ч. 6 ст. 41 Закону дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній... Розгорнути
- Читати відповідьЧи потрібно вносити зміни до договору у разі застосування пп 8 п 13 Особливостей27 Лютого 2025
В серпні 2023 року нами укладено договір “Капітальний ремонт вулиці…”, який діє до 31.12.2025 року. В ході виконання робіт виникли додаткові роботи. Проведено коригування проектно-кошторисної документації, плануємо укладати договір на... Розгорнути
- Читати відповідьЧи є послуги банку закупівлею у розумінні закупівельного законодавства27 Лютого 2025
Чи є послуги з інкасації коштів закупівлею з розуміння Закону та Особливостей? Чи можуть послуги з інкасації коштів підпадати під виключення, а саме ч. 5 ст. 3 Закону України «Про... Розгорнути
- Читати відповідьДоговір укладено, але товар не підходить27 Лютого 2025
Виникла така ситуація при встановлені акамуляторних батарей на автомобіль було виявлено що вони не підходять. Договір вже в прозоро зареєстрований, як можно внести зміни. міняється сума в меншу сторону і... Розгорнути
- Читати відповідьЗамовником не накладено електронний підпис, чи є це порушенням27 Лютого 2025
Чи вважається помилкою внесенні та не підписані електронним ключем план та закупівля ?
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!