1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. На порталі RADNUK.COM.UA користувач має можливість отримати два типи консультацій: Безоплатні та Платні.
1.2. Безоплатні консультації доступні користувачам порталу RADNUK.COM.UA в кількості та на умовах вибраного тарифного пакета.
1.3. Розділ «Консультації з публічних закупівель» передбачає надання відповідей на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель (щодо питань з будівництва / бухгалтерської, кадрової діяльності чи інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до профільних фахівців відповідного напряму).
1.4. Розгляд документів чи їх частин, визначення предмета закупівлі та/або коду ДК 021:2015, аналіз конкретної закупівлі чи її окремих умов, ціни договору та правомірності її зміни, аналіз чи коментар щодо окремого висновку ДАСУ або рішення АМКУ не входять у рамки надання безоплатних консультацій. Таку послугу можна отримати на платній консультації.
2. БЕЗОПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
2.1. Телефонні безоплатні консультації
2.1.1. Відповіді на запитання за заявками, залишеними з 09:00 до 15:00, надаємо протягом робочого дня з 09:00 до 18:00.
2.1.2. Заявки, залишені після 15:00, можуть бути опрацьовані протягом наступного робочого дня.
2.1.3. Тривалість консультації – не більше 10 хвилин.
2.1.4. Кількість заявок на консультацію визначається згідно з тарифним пакетом користувача.
2.1.5. Якщо користувач не відповів на дзвінок консультанта, був відсутній зв’язок тощо, необхідно створити нову заявку на консультацію.
2.1.6 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
2.2. Письмові безоплатні консультації
2.2.1. Відповіді на запитання надаються протягом 5 робочих днів із моменту відправлення питання.
2.2.2. Користувач отримує сповіщення на електронну пошту про те, що питання було опрацьовано і відповідь вже розміщено на порталі.
2.2.3 Текст заявки на консультацію не має перевищувати 1400 символів. Питання має бути чітке і стисле.
3. ПЛАТНІ КОНСУЛЬТАЦІЇ
3.1. Телефонні платні консультації
3.1.1. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
3.1.2. Вартість платної консультації визначається індивідуально.
3.1.3. Заявки на термінові консультації опрацьовуються поза чергою.
3.1.4. Термін зворотного зв’язку по заявках на термінову консультацію — до 1 години.
3.2. Інші платні консультації та тендерний супровід
3.2.1. Для отримання інших платних консультацій, перевірки, складання документації або повного супроводу користувач може залишити заявку на сайті: https://goszakupka.com.ua/
4. ЗГОДА СТОРІН
4.1. Залишаючи запит на консультацію, користувач погоджується з правилами користування розділом «Консультації з публічних закупівель» https://radnuk.com.ua/faq-rules/ порталу RADNUK.COM.UA
- Читати відповідьСумування оборонних закупівель26 Березня 2025
Ми військова частина, здійснюємо закупівлі по постанові 1275. Надійшов кошторис на за купку послуг по коду ДК 50110000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування транспортних засобів і супутнього обладнання та супутні... Розгорнути
- Читати відповідьДодаткова потреба26 Березня 2025
Така ситуація: в лютому проведено поточний ремонт вулиці за кодом 45230000-8 на 197354 грн. без використання електронної системи закупівель, а зараз дали договір на 19789 грн. влаштування дорожніх знаків на... Розгорнути
- Читати відповідьНа етапі укладення договору виявлено, що закупівлі немає у плані26 Березня 2025
Оголошено запит пропозицій постачальника на підставі раніше опублікованого плану, але на етапі укладення договору виявлено, що план не прив’язався до закупівлі. Майданчик дозволив опублікувати закупівлю не видаючи ніякі помилки. Техпідтримка... Розгорнути
- Читати відповідьБ/у автогідропідіймач та норми локалізації26 Березня 2025
Прошу Вас надати роз’яснення щодо локалізації товару, а саме закупівлі б/у автогідропідіймача за власні кошти підприємства. Чи обов’язкове застосування локалізації товару до даної закупівлі. Орієнтонвна вартість 4 млн. грн. Дякую... Розгорнути
- Читати відповідьЯкщо учасник не виправить невідповідність протягом 24 годин, відхиляти?26 Березня 2025
Оголошено відкриті торги з особливостями. Предметом закупівлі є “Багатофункціональний пристрій” за кодом ДК 021:2015(CPV) – 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. У тендерній документації зазначено, що на... Розгорнути
- Читати відповідьЯк підтвердити коливання цін на ринку товару26 Березня 2025
Постачальник надіслав лист про підняття ціни. як підтвердити коливання цін на ринку товару?Якими органами? чи краще розривати договір?
- Читати відповідьЗакупівля за пп 6 п 13 Особливостей, які документи вимагати від учасника26 Березня 2025
запитання стосовно пп 6 п 13 Особливостей. Коли тендер не відбувся і виходим на заключення договору. Які документи необхідно надати Постачальнику згідно тендерної документації? Всі – для учасника і переможця,... Розгорнути
- Читати відповідьЗакупівля для НУШ26 Березня 2025
Цікавить закупівля товарів для НУШ згідно з інструментом Ukraine Facility. Можливо у вас є інформація на якій стадії планові зміни до Особливостей. Чи може допомогти Радник з публічних закупівель з... Розгорнути
- Читати відповідьЗакупівля додаткових робіт за основним договором?25 Березня 2025
В процесі виконання будівельно монтажних робіт (на початку) у підрядника виникли додаткові роботи, без виконання яких він не може продовжити виконання робіт за договором. Необхідне коригування проєкта. Питання: чи можливо... Розгорнути
- Читати відповідьДії замовника у випадку зміни джерела фінансування21 Березня 2025
Ми КНП, у нас укладено договір підряду на капітальний ремонт на 2024-2025 р.р. Джерелом фінансування в Плані закупівлі було зазначено – місцевий бюджет. Зараз виникла потреба внести зміни до Джерела... Розгорнути
Ви отримаєте відповідь в найближчий час.
Ваша розмова може бути записана.
Бажаєте оперативно отримати відповідь на ваше запитання, пов’язане з розумінням законодавства у сфері публічних закупівель, підготовкою документів чи участю в закупівлях?
Наші фахівці вас проконсультують та нададуть змістовні юридичні відповіді. Термінові консультації є платними та надаються на умовах попередньої оплати.
Ви обрали письмову відповідь. Відповідь буде надана протягом 5-ти робочих днів. Відслідковуйте свою електронну пошту
Отримати письмові та телефонні консультації від експертів порталу можуть лише користувачі з доступом Профі. Оформіть передплату та консультуйтеся без обмежень.
Доступ до понад 13 000 письмових консультацій та експертних матеріалів
Актуальну нормативно-правову базу
900+ актуальних зразків документів
Оперативні сповіщення про важливі зміни та події у сфері публічних закупівель
36 електронних книг та тематичних добірок
Знижка 15% на навчальні програми Академії Радник
Понад 20 тестів для самоперевірки
та підтвердження кваліфікації уповноваженої особиПисьмові онлайн-консультації
щодо публічних закупівель 24/7Гаряча лінія Радника
Унікальні сервіси та калькулятори
або введіть код запитання
Error: Contact form not found.
зателефонуємо Вам найближчим часом!