Микола Петрович

19 Березня 2013
Микола Петрович
Доброго дня шановні консультанти! Проконсультуйте, будьласка з такого приводу: нашою бюджетною організацією була проведена процедура закупівлі теплової енергіїу одного учасника для опалення приміщень. Під час проведення процедури закупівлі була допущена помилка стосовно суми закупівлі, а саме - сума предмету закупівлі, яка пройшла через всю процедуру, починаючи від інформації про застосування процедури, повідомлення про акцепт та повідомлення про результати закупівель, включаючи підписання договору помилково була вказана більшою на 600 грн. від суми передбаченої кошторисом. Після виявлення помилки звіт ще не затверджено і не оприлюднено. Спроби відмінити процедуру закупівлі,щоб розпочати нову, не вдаються. ВЕБ-портал поястює "Торги не можуть бути відмінені, оскільки Вами вже був укладений договір!" Як вийти з такої ситуації? Дякую.
Відповідь

Доброго дня. інформація щодо закупівлі протягом всіх торгів має бути однакова і в інформації про застосування, і в акцепті і в результатах і в звіті про результати торгів. А згідно ч.5 ст. 40 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції конкурсних торгів або цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Поточний ремонт шляхом придбання окремо матеріалів, окремо послуг
    05 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Ми комунальне підприємство, затвердили кошторис на поточний ремонт відділення на суму 287000 грн., матеріал на роботи на половину суми вже закупили, заробітна плата становить 140000 грн., чи правомірно буде найняти

  • Чи необхідно оприлюднювати Обґрунтування по Постанові № 710 якщо джерело фінансування власні кошти, не бюджет
    05 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Шановні експерти! Прохання ще раз детально ознайомитись зі змісту питання https://radnuk.com.ua/faq/chy-neobkhidno-opublikovuvaty-obgruntuvannia-po-postanovi-710-komunalnomu-pidpryiemstvu/?phone=audit на яке я так і не отримав відповіді. Мова йде не про те чи поширює свою дію на Підприємство

  • Дострокове розірвання договору
    04 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Шановний РАДНИКУ! Якщо Постачальник сповістив про зростання ціни на Товар, яке не влаштовує Замовника, чи можна заключити прямий Договір на даний вид Товару з іншим Постачальником на суму залишку по

  • Який витяг – повний чи скорочений – правомірно вимагати від переможця закупівлі
    04 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    https://radnuk.com.ua/praktyka_zakupivel/povna-ta-skorochena-dovidky-pro-vidsutnist-naiavnist-sudymosti/ згідно цієї статті ви рекомендуєте вимагати скорочений витяг про не судимість, а в оновленій тендерній документації за липень 2024 р. у додатку звучить так “Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи

  • Щодо належності парку до лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури
    04 Жовтня 2024
    Читати відповідь

    Щодо належності парку до лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури шановна редакціє ! Для комунального підприємства (є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі») органом місцевого самоврядування виділені кошти місцевого бюджету

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО