Майя

13 Серпня 2014
Майя
Доброго дня! Допоможіть будь ласка розібратися в такій ситуації: Підприємству двома рішеннями міської ради на різні суми виділено кошти на закупівлю бувши у використанні рухомого складу. Тому, підприємство має намір провести процедуру закупівлі відкритих торгів на три типи рухомого складу (кількістю 10, 10 та 13 штук) за різними специфікаціями відповідно моделей, але за одним класифікатором. Питання: 1. чи потрібно в такому разі проводити процедуру закупівлі відкритих торгів за трьома лотами? 2. чи може підприємство розділити типи рухомого складу та провести три процедури відкритих торгів з певним проміжком часу? 3. чи може підприємство порушити черговість прийняття рішення міської ради, а саме: спочатку провести процедуру закупівлі за другим рішенням міської ради, а через певний проміжок часу, провести процедуру закупівлі за першим рішенням міської ради? І чи обов'язкове в такому випадку проведення процедури на всю суму виділених коштів, чи підприємство за власною ініціативою має право розділити виділені кошти та провести дві процедури закупівлі?
Відповідь

Доброго дня! Відповідно до п. 21 п. 1 ст. ЗУ «Про здійснення державних закупівель» (далі – Закон)предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, на які учасникам дозволяється подавати пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційні, цінові пропозиції) або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Згідно п. 2.1. Порядку визначення предмета закупівель, затвердженого наказом Міністерства економіки України від 26.07.2010 № 921 предмет закупівлі...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля додаткових робіт
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Якщо закінчився строк дії основого договору з капітального ремонту, але виникла необхідність у додаткових роботах, згідно пп.8 п. 13 Особливостей я можу здійснити додаткову закупівлю на 50% від суми основного

  • Звітування за договором
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТ щодо закупівлі Комплект для страйкболу. За результатами закупівлі було укладено договір з ФОП , на суму 7, 5млн. грн. Товар було отримано в повному обсязі. Згідно

  • Як звітувати про договір, по якому залишилися кошти
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Щодо звітування по угодах Доброго дня! Проконсультуйте, будь ласка, з такого питання. У 2024 році проводили ЗЦП на електроенергію, щоб розрахуватися за грудень. Договір дійсний до 31.12.2024. Згідно з чинним

  • Для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Просимо роз’яснити порядок формування ціни для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби, що є наркотичними та психотропними препаратами. Чи потрібно при цьому додержуватись референтних цін які вказані в реєстрі відомостей

  • Чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року?
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року? Чи маю право запланувати і закупити.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО