Ірина

07 Вересня 2015
Ірина
У квітні поточного року Замовником здійснено процедуру відкритих торгів на закупівлю послуг з охорони. Ціни пропозиції оцінювались за ціною за годину охорони(ціна за одиницю послуги). Переміг учасник - платник ПДВ. Договір укладено на загальну суму бюджетного призначення, за тарифом згідно пропозиції конкурсних торгів. В серпні даний учасник поміняв систему оподаткування, і з 18.08. виконавець по договору вже не є платником ПДВ. Питання: 1.які документи має виконавець надати Замовнику, щоб повідомити, що він вже не є платником ПДВ? 2. Чи потрібно оприлюднювати повідомлення про внесення змін до договору? 3. чи потрібно взагалі вносити зміни в договір? 4. По якій ціні (тарифу) Замовник має платити виконавцю? по тому тарифу, який вказано було в пропозиції конкурсних торгів разом з ПДВ, чи по тарифу за мінусом розміру ПДВ? 4. Якщо тариф треба міняти, то серпень місяць буде платитись по двох тарифах : до 18.08-з ПДВ, після 18.08-без ПДВ?
Відповідь

Доброго дня! 1. Щодо питання підтверджуючих документів. У такому випадку учасник, з яким підписано договір, обов’язково має надати замовникові документи, на які він посилається як на підставу внесення таких змін до договору. Також слід відзначити, що відповідно до роз’яснення МЕРТУ від 07.04.2015 (детальніше — у журналі № 5 (44) за травень 2015 року на стор. 29–32) з приводу внесення змін до договору на підставі п. 6 ч. 5 ст. 40 Закону, зважаючи на те, що зміна ціни у зв’язку...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля додаткових робіт
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Якщо закінчився строк дії основого договору з капітального ремонту, але виникла необхідність у додаткових роботах, згідно пп.8 п. 13 Особливостей я можу здійснити додаткову закупівлю на 50% від суми основного

  • Звітування за договором
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТ щодо закупівлі Комплект для страйкболу. За результатами закупівлі було укладено договір з ФОП , на суму 7, 5млн. грн. Товар було отримано в повному обсязі. Згідно

  • Як звітувати про договір, по якому залишилися кошти
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Щодо звітування по угодах Доброго дня! Проконсультуйте, будь ласка, з такого питання. У 2024 році проводили ЗЦП на електроенергію, щоб розрахуватися за грудень. Договір дійсний до 31.12.2024. Згідно з чинним

  • Для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Просимо роз’яснити порядок формування ціни для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби, що є наркотичними та психотропними препаратами. Чи потрібно при цьому додержуватись референтних цін які вказані в реєстрі відомостей

  • Чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року?
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року? Чи маю право запланувати і закупити.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО