Богдан

10 Серпня 2015
Богдан
Закуповуємо офісний папір (Папiр ZOOM А3,А4; Папір DATA COPY А3,А4) на загальну суму 163 000 грн з ПДВ. Згідно ДК 016:2010 можна класифікувати як: код 17.23.1 "Вироби канселярські, паперові" (17.23.11-00.00 "Папір і картон, інші, для писання, друкування чи іншої графічної призначеності, віддруковані, тиснені або перфоровані"; 17.23.11-00.00 "Папір вуглецевий копіювальний, самокопіювальний та інший папір для виготовлення копій і відбитків; трафарети для копіювальних апаратів та офсетні пластини з паперу, ґумований або клейкий папір") та код 17.12.7 "Папір і картон оброблені" (17.12.76-00.00 "Папір копіювальний, самокопіювальний папір та інший папір для виготовляння копій і відбитків, у рулонах або в аркушах"). Якщо поділити закупівлю між цима двома кодами класифікатора ДК016:2010 чи не буде це порушенням Статті 2 п.5 Закону України про державні закупівлі № 1197-VII?
Відповідь

Доброго дня! В ч. 5 ст. 2 Закону України «Про здійснення державних закупівель» встановлено, що забороняється укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Отже що ж стосується конкретно Вашого питання з приводу закупівлі офісного паперу (Папiр ZOOM А3,А4; Папір DATA COPY А3,А4) на загальну суму 163 000 грн з...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Закупівля додаткових робіт
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Якщо закінчився строк дії основого договору з капітального ремонту, але виникла необхідність у додаткових роботах, згідно пп.8 п. 13 Особливостей я можу здійснити додаткову закупівлю на 50% від суми основного

  • Звітування за договором
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено ВТ щодо закупівлі Комплект для страйкболу. За результатами закупівлі було укладено договір з ФОП , на суму 7, 5млн. грн. Товар було отримано в повному обсязі. Згідно

  • Як звітувати про договір, по якому залишилися кошти
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Щодо звітування по угодах Доброго дня! Проконсультуйте, будь ласка, з такого питання. У 2024 році проводили ЗЦП на електроенергію, щоб розрахуватися за грудень. Договір дійсний до 31.12.2024. Згідно з чинним

  • Для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Просимо роз’яснити порядок формування ціни для визначення очікуваної вартості на лікарські засоби, що є наркотичними та психотропними препаратами. Чи потрібно при цьому додержуватись референтних цін які вказані в реєстрі відомостей

  • Чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року?
    17 Січня 2025
    Читати відповідь

    Підскажіть будь ласка, чи обов’язкова вимога річне планування всіх покупок на початку року? Чи маю право запланувати і закупити.

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО