Акт прийому-передачі документів

12 Вересня 2024
Ольга

підскажіть будь ласка з таких питань:
1) При звільненні УО рекомендовано зробить акт прийому-передачі документів, в акті зазначаються документи (службові записки, підписані технічні вимоги до предмета закупівлі, запити цінових пропозицій, тендерні документації, протоколи, цінові пропозиції та інше) за останні три роки включно? У разі якщо на підприємстві була перевірка ДАСУ і перевірялися документи по 2022 рік включно, за цей рік теж потрібно документи включати до акту?
2) Якою датою підписується акт прийому передачі документів? 3)Розумію, якщо на момент звільнення УО керівник не прийме на роботу нову УО або не покладе на когось із працівників обов’язок виконувати роботу УО то в такому випадку керівник підприємства повинен сам підписати даний акт, але якщо керівник не захоче, раптово піде на лікарняний чи у відпустку, як діяти УО в такій ситуації? І на останок може надасте якісь поради стосовно того, що необхідно УО при складанні акту приймання передачі документів обов’язково зазначити, щоб данний акт мав законну юридичну силу? Заздалегідь буду дуже вдячна за відповідь!

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання користувачів порталу та розглядають  питання – Акт прийому-передачі документів. Здійснення передачі документів не регулюється Законом України « Про публічні закупівлі». Але враховуючи основну суть офіційної передачі документів, доцільніше передавати усі документи не зважаючи на умови, щодо проведення перевірки органом ДАСУ. Дата акту прийому- передачі повинна відповідати безпосередньо даті передачі документів. Особа , яка звільняється передає документи і речі згідно внутрішнього розпорядку організації. Часто така передача супроводжується підписанням обхідного листа. То ж саме...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Помилка у розрахунках та 24 години на виправлення
    23 Липня 2025
    Читати відповідь

    Замовником було оголошено тендер на послуги з улаштування території майданчиків плиткою із гумової крихти у парку. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам замовника, Учасник повинен надати розрахунок вартості виконання

  • Допорогова закупівля послуг з поточного ремонту, враховувати вимоги «прозорого будівництва»?
    23 Липня 2025
    Читати відповідь

    Доброго дня!Планується закупівля послуг з поточного ремонту вартістю 150 000 грн. Матеріали замовник буде закуповувати самостійно. Підкажіть будь ласка чи відноситься така закупівля до прозорого будівництва?І як в такому разі

  • Чи розповсюджується на КНП обов’язок щодо публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
    23 Липня 2025
    Читати відповідь

    Підкажіть будь ласка, ми КНП , чи розповсюджується на нас обов`язок щодо публікації обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення? Бюджетного фінансування ми не маємо.

  • Який правильний код по ДК послуги стерилізації тварин?
    23 Липня 2025
    Читати відповідь

    Який правильний код по ДК послуги стерилізації тварин? 77610000-9 чи 85200000-1?

  • Капітальний ремонт розділено на 4 черги, проводити відразу закупівлю усіх черг чи окремо
    23 Липня 2025
    Читати відповідь

    Є готова ПКД на капітальний ремонт систем вентиляції в 4 приміщеннях – 8 млн грн.. Виконання робіт розділено на 4 черги (кожне приміщення окремо). Чи можливо провести ВТ на 2

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО