КЕП містить неправильну назву замовника. Чи можна його використовувати

01 Жовтня 2025
Катерина

Добрий День. Надайте ,будь-ласка, розгорнуту відповідь.
Питання. :Я фахівець відділу публічних закупівль. Дніпропетровської психіатричної лікарні. На підставі рішення Дніпропетровської обласної ради від 28.08.2025 року № 530-26/VIII та запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 17.09.2025 р, 1002247780020085997 відбулася зміна найменування Замовника з
Комунальне підприємство «Дніпропетровська багатопрофільна клінічна лікарня з надання психіатричної допомоги» Дніпропетровської обласної ради»,
на
Комунальне некомерційне товариство «Дніпропетровська багатопрофільна клінічна лікарня з надання психіатричної допомоги» Дніпропетровської обласної ради ».

Але на жаль мій хмарний ключ КЕП старий. І коли я хочу ім підписати проведену мною процедуру на майданчику. Або ж ,наприклад додати до навних договорів Додаткову угоду на зміну назви нашої лікарні. Чи можу я зробити це старим ключем КЕП??А ще уточнення. Генерація ключа відбуваеться через ПРИВАТ БАНК. І вони нібито змінили нам ключі та назву підприємства, але вони самі зробили помилку у назві і чомусь залишили КП КНТ…. коли я починаю підписувати,я це бачу. Хоча потрібно щоб назва була КНТ. Чи можу я таким ключем підписуватися ? Чи потрібно чекати коли вони виправлять помилку и назва буде правильною ? Дякую.

Відповідь

Вітаємо! Експерти  порталу  «Радник» відповідають на питання  КЕП містить неправильну назву замовника. Чи можна його використовувати. Питання, що стосується КЕП регулюється не закупівельним законодавством, а ЗУ «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Однак, зазначаємо, що  електронні підписи повинні бути робочими, видані на фізичну особу, яка працює в організації. Згідно зі статтею 237 Цивільного кодексу України не є представником особа, яка хоч і діє в чужих інтересах, але від власного імені. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної...

Створіть аккаунт, щоб читати цю відповідь

У вас вже є аккаунт?

Увійти

Проводимо консультації з публічних закупівель

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо питань з будівництва/бухгалтерської чи кадрової діяльності, інших питань, що виходять за рамки публічних закупівель, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Надаємо відповіді на запитання ВИКЛЮЧНО у сфері публічних закупівель
(щодо інших питань, просимо звертатися до фахівців відповідного напряму)

Важливо! Перед запитом на консультацію обов'язково ознайомтесь з правилами

Вас може зацікавити
  • Подача акта приймання-передачі наданих послуг за формою КБ-2в до Казначейства
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Чому акт не може бути виписан пізніше, ніж по факту були надані послуги. Казначейство не хоче сплачувати акт приймання-передачі наданих послуг у зв’язку з тим, що він від 11.11.2025р. Посилаючись

  • Пропозиція іншого бренду при закупівлі через електронний каталог
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    закуповуємо системні блоки через ЗЦП. В каталозі за даними характеристиками є тільки один такий системний блок бренду «DIAWEST». Учасник, який системою визначений переможцем надає нам комп’ютери з відповідними характеристиками але

  • Зміна реквізитів є зміною істотних умов договору?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Був укладений договір з урахуванням пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 а саме: шляхом використання електронного каталогу. Тепер у постачальника змінились реквізити. Зміна реквізитів є зміною істотних

  • Чи є Комунальне підприємство, яке надає платні послуги водопостачання і водовідведення, замовником у розумінні Закону?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Комунальне підприємство надає платні послуги водопостачання і водовідведення та отримує кошти від даної господарської діяльності. Чи є дане підприємство Замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та чи є

  • Чи правомірно ДАСУ вимагає документи під час моніторингу?
    15 Листопада 2025
    Читати відповідь

    Була оголошена процедура закупівлі UA-2025-10-08-012351-a) Капітальний ремонт аварійних конвойних приміщень. По процедурі розпочато моніторинг. Чи правомірно вимагати віз замовника інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на

  • До усіх питань
    Повне або часткове копіювання публікацій порталу ЗАБОРОНЕНО