Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від…? Що нового з 19 квітня?

528
4 Березня 2020

Поради від Радника

Згідно з частиною четвертою статті 41 нової редакції Закону № 922-VIII, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від:

  1. змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі — у разі проведення конкурентної процедури закупівлі (тендеру);
  2. змісту пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі — у разі проведення спрощеної закупівлі;
  3. узгодженої ціни пропозиції учасника — у разі застосування переговорної процедури закупівлі.

Частиною четвертою статті 41 нової редакції Закону № 922-VIII передбачено лише два винятки, за яких умови договору про закупівлю можуть відрізнятись від змісту тендерної пропозиції / пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця або узгодженої ціни пропозиції учасника переговорної процедури закупівлі:

  1. визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або
  2. перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції / пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.

Системний аналіз наведених вище норм дає можливість дійти висновку, що передбачені частиною четвертою статті 41 Закону № 922-VIII випадки, за яких умови договору про закупівлю можуть відрізнятися від ціни пропозиції (тендерної пропозиції), стосуються лише конкурентних процедур закупівель (тендерів) і спрощених закупівель та не поширюються на переговорну процедуру закупівлі.

Детально про ці особливості та як їх враховувати у своїй роботі закупівельникам читайте у статті «Новели правового регулювання договору про закупівлю за новим Законом» – випуск журналу «Радник в сфері державних закупівель» № 3 (102).

Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.

    load
    digest icondigest icon
    Обмін знаннями та досвідом в сфері публічних закупівель