У травневому випускові журналу ми для вас підготували, як завжди, багато корисної інформації у сфері закупівель.

313
29 Квітня 2020

Вісім акцентів випуску журналу «Радник в сфері державних закупівель» за травень 2020 року:

  • Алгоритм організації проведення основної процедури закупівель — відкриті торги, аналіз та особливості застосування внесених змін у зв`язку з новою редакцією Закону на практиці, а також запропонований приклад протоколу про затвердження тендерної документації детально розглядаємо на стор. 6–13 журналу у статті А. Селютіної «Алгоритм проведення відкритих торгів за новим Законом».
  • Субпідрядники / співвиконавці — поняття в розумінні Закону, практика їх залучення під час проведення процедур закупівель, особливості застосування положень статей 16 та 17 нової редакції Закону — усе це і не тільки в статті Л. Шевчук «Субпідрядники / співвиконавці в новому Законі».
  • Планування одного предмета закупівлі за декількома КЕКВ. Як правильно вчинити при цьому замовникові? Невже створювати окремі річні плани закупівель за різними КЕКВ? Чи можливий перерозподіл коштів між різними КЕКВ без внесення змін до річного плану? Відповіді на ці й не тільки питання ви знайдете в публікації О. Жадан «Планування однієї закупівлі за декількома КЕКВ» на стор. 24–27 журналу.
  • Т. Мішта у статті «Планування в річному плані закупівель до 50 тис. грн і вище: відображати чи ні?» ознайомлює з низкою змін у сфері планування закупівель, у т. ч. і допорогових, містить практичні поради щодо коригування річних планів за новим Законом або затвердження нових та звертає увагу на розподіл повноважень між тендерним комітетом та УО.
  • Призначення та оплата праці уповноваженої особи (осіб), перелік основних нормативних актів, які регулюють це питання, порядок встановлення доплат, їх максимальний розмір та багато іншого висвітлено на стор. 31–34 журналу у статті М. Прокопенко «Оплата праці уповноваженої особи. Доплата за виконання функцій уповноваженої особи. Як, кому та за який обсяг роботи встановити доплату».
  • Порядок участі сторін у засіданнях Колегії уточнено: на що звернути увагу, особливості та нюанси роботи на період карантину, наявність / відсутність вимог до порядку складання, написання письмових пояснень та участі третіх осіб читайте на стор. 35–36 журналу в інтерв’ю з першим заступником голови Антимонопольного комітету України Ольгою Піщанською.
  • Вчинення порушень законодавства у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, місце в «чорному списку» Антимонопольного комітету України, втрата можливості брати участь у закупівлях, штрафні санкцій до 10 % доходу за попередній рік та як учасникові торгів уникнути такого розвитку подій і діяти далі, якщо вже сталося те, що сталося. Про все це й не тільки читайте у статті Т. Руденко «Пропозиція учасника із “чорного списку” Антимонопольного комітету: відхилити чи прийняти до розгляду?»
  • Постанову КМУ «Про встановлення розміру плати за подання скарги та затвердження Порядку здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження» від 22.04.2020 № 292 прийнято. Отже, про порядок та новий розмір плати за скаргу, повернення її суб’єктові оскарження, особливості  роботи в перехідний період читайте у статті К. Бєлякової «Оскаржуємо по-старому та по-новому, прийнято нові розміри та порядок здійснення оплати за скарги».

У нашій постійній рубриці «Експерти відповідають» на сторінці 46–49 журналу експерти К. Бєлякова, А. Матвійчук, А. Маляренко і С. Рзаєва надають вичерпні відповіді стосовно таких тем, які цікавлять читачів:

  1. Допорогову закупівлю оголошено: чи є можливим укладення договору після 19.04.2020?
  2. Закупівля коштом благодійних внесків: відображати в річному плані чи ні?
  3. Рахунок-фактура як договір, укладений у спрощений спосіб. 4. Проведення переговорної процедури на підставі двох відкритих торгів за старою редакцією Закону.

Усе це і НЕ ТІЛЬКИ очікує на вас у цьогорічному травневому випускові журналу «Радник в сфері державних закупівель»! Приєднуйтесь до джерела знань у сфері закупівель!

Передплатний індекс: 89613.

Передплату можливо оформити, перейшовши за посиланням.

Для користувачів програми «Радник-інфо» електронний журнал доступний для завантаження.

Також не забувайте, що для передплатників працює безкоштовна гаряча телефонна лінія: тел./факс. (044) 451-85-71 для консультацій від 16:00 до 17:30 з понеділка по четвер. Та за посиланням ви маєте можливість поставити питання 24/7 фахівцям редакції, на яке обов’язково отримаєте відповідь.

Щотижневий e-mail - дайджест
Підпишись на розсилку від Радника, щоб не пропустити найголовніші події у сфері публічних закупівель.
Приєднуйся до авторів
load
Реєстрація
Вітаємо!
Реєстрація пройшла успішно
В особистий кабінет
Вам потрібно авторизуватися!
Якщо ви хочете використовувати можливості сайту на 100% вам потрібно авторизуватися
load
Відновлення паролю
Вітаємо!
Реєстрація пройшла успішно
Вітаємо!
Тепер ви підписані на інформаційну розсилку Радника у сфері публічних закупівель